Lexus пропонує дистанційне обслуговування

НОВИНИ LEXUS

LEXUS ПРОПОНУЄ ДИСТАНЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Якість, безпека та індивідуальний підхід до кожного клієнта — ключові принципи і рушії діяльності Lexus. Відповідаючи нинішнім умовам та потребам клієнтів, бренд пропонує послугу із дистанційного обслуговування. Її мета — зробити процес придбання нового автомобіля Lexus максимально простим, безпечним і зручним.
Розширюючи можливості вибору нового автомобіля, Lexus уже запустив онлайн-консультації. Для комфорту своїх клієнтів відтепер бренд пропонує дистанційне обслуговування. Для придбання Lexus Ви можете:
  • обрати модель автомобіля на нашому сайті;
  • замовити онлайн-консультацію у дилера, у процесі якої обговорюються всі деталі та нюанси купівлі;
  • після підписання пакета документів та оплати отримати автомобіль у зручному місці*.
Наразі всі дилерські центри та сервіс Lexus працюють у звичному режимі та повинні дотримуватися всіх санітарних заходів і рекомендацій щодо дезінфекції приміщень та автомобілів. Lexus забезпечує співробітників і клієнтів необхідними засобами індивідуального захисту в мережі дилерських центрів.
Для Lexus безпека та комфорт клієнтів завжди на першому місці. Саме тому на період карантину Lexus пропонує скористатися послугою онлайн-консультації від дилерського центру.
*За більш докладною інформацією про автомобілі та послуги Lexus, включаючи дистанційне обслуговування, звертайтеся, будь ласка, до офіційних дилерів Lexus в Україні.