Відчуття за кермом — перш за все
Насолодіться характеристиками нового RZ 450e, які поєднують інновації з безпекою для вас, ваших пасажирів та інших учасників дорожнього руху.
Насолодіться характеристиками нового RZ 450e, які поєднують інновації з безпекою для вас, ваших пасажирів та інших учасників дорожнього руху.
Дізнайтеся, як гепард став натхненням для дизайну нового Lexus RZ 450e.
Відкрийте для себе нові передові технології, такі як система електронного приводу керма-штурвала (буде доступна з 2025 року) та електроосі e-Axles із системою повного приводу DIRECT4.
ОБЕРІТЬ КОМПЛЕКТАЦІЮ:
Від
2 797 759₴
Від
2 853 906₴
Від
3 118 210₴
Від
3 152 522₴
RZ 450e — це перший електромобіль Lexus, який було розроблено з нуля. Якість і характеристики нової платформи є основою для забезпечення фірмового Характеру керування Lexus. Нова платформа e-TNGA забезпечує неймовірну жорсткість, зокрема завдяки вбудованій тяговій батареї, що розміщена під підлогою.
Це також допомагає знизити центр ваги автомобіля, що, своєю чергою, забезпечує кращий баланс, керованість і реакцію на дії водія. В автомобілі використовуються високоміцні матеріали та метали, а передові технології виготовлення забезпечують виняткову жорсткість без додаткової маси.
Це не просто автомобіль, в якому використовується електричний струм замість бензину. Його конструктори пішли набагато далі, щоб реалізувати захопливий потенціал нових технологій, які покращують динаміку і задоволення від водіння. Завдяки нульовому рівню викидів RZ допоможе нам рухатися до вуглецевої нейтральності та сталого суспільства.
Електровісь Lexus — цеце компактний модульний блок, що складається з електромотора, зубчатої передачі та електронного блока керування і розташований між ведучими колесами. На Lexus RZ 450e він встановлюється спереду та ззаду і працює у поєднанні з системою повного приводу DIRECT4 для контролю положення кузова та розподілу крутного моменту відповідно до умов руху. Електроосі працюють тихо, ефективно та точно передають потужність. Передній електромотор має потужність 150 кВт, а задній — 80 кВт, що забезпечує загальну потужність системи у 230 кВт. Їх компактні розміри також покращують компонування автомобіля, допомагаючи забезпечити більше місця у салоні та вантажному відсіку.
На RZ 450e встановлено нову систему повного приводу DIRECT4, що працює із двома електроосями. DIRECT4 — це ексклюзивна інтелектуальна технологія Lexus, яка постійно врівноважує тягу всіх чотирьох коліс, автоматично та плавно розподіляючи тягове зусилля. У результаті отримуємо стабільне інтуїтивно зрозуміле керування, що зміцнює відчуття зв'язку між водієм і автомобілем. Передача крутного моменту на передню або задню вісь регулюється у діапазоні від 0% до 100% і навпаки за мілісекунди — це швидше, ніж у будь-якій механічній системі. Завдяки поліпшеній взаємодії між дорожнім покриттям і кермом (або кермом-штурвалом) DIRECT4 також покращує чутливість керма.
Електронна система приводу керма «Керування одним рухом» (One Motion Grip) з кермом-штурвалом забезпечує поліпшені динамічні характеристики. Це ще одна перша у світі технологія, представлена Lexus у своєму новому RZ 450e.
*Система One Motion Grip буде доступна не раніше 2025 року.
На RZ 450e встановлено комплекс систем безпеки Lexus Safety System+ останнього, третього покоління (LSS+ 3.0). Вона включає передові системи активної безпеки і допомоги водію з модернізованими та додатковими функціями. Вдосконалення, представлені в новому RZ 450e, включають проактивну систему допомоги водію з допомогою в кермуванні та нову систему моніторингу концентрації водія, яка перевіряє водія на наявність ознак втоми або втрати уваги. Крім того, проактивна система допомоги під час кермування використовує фронтальну камеру для визначення радіуса повороту, відповідним чином регулюючи рухи керма при наближенні до повороту та його виконанні.
Окрім виявлення мотоциклістів у денний час, система запобігання фронтальним зіткненням дозволяє уникнути більшої кількості потенційних зіткнень, наприклад, під час поворотів праворуч/ліворуч або в дорожніх заторах. Вона також може розпізнавати ризики зіткнення із зустрічним транспортом або пішоходами, що перетинають дорогу, під час повороту на перехресті. Здатність уникнути удару збільшується завдяки аварійному підсилювачу керма.
Система використовує радар міліметрового діапазону і камеру, щоб розпізнати транспортний засіб попереду та підтримувати безпечну відстань до нього. Якщо автомобіль попереду різко зупиниться, RZ 450e зробить те саме. Коли автомобіль попереду продовжить рух, ви теж рушите з місця (працює не на усіх ринках). Система відстежує інші автомобілі, що перелаштовуються у вашу смугу, а також у поєднанні із системою відстеження смуги руху забезпечує природну траєкторію повороту. Адаптивний круїз-контроль також не дозволить вам врізатися в автомобіль, який їде суміжною смугою із нижчою швидкістю.
Створена на основі концепції дизайну «Seamless E-motion», передня частина RZ 450e чітко позиціонує його як електромобіль. Капот став нижче завдяки відсутності традиційного двигуна, а повітрозабірники зменшені. Сміливий фірмовий веретеноподібний мотив Lexus перейшов на всю передню частину автомобіля, створюючи нову просту форму, що віддзеркалює дух новаторства, функціональності та динаміки. Фари уніфіковані з веретеноподібною передньою частиною автомобіля. Витончені та ультратонкі, вони підкреслюють L-подібний мотив денних ходових вогнів, тоді як основні фари та покажчики поворотів менш помітні.
Плавний бічний профіль автомобіля підіймається до задньої частини, створюючи потужний силует. Чіткий дизайн передньої частини створює відчуття потужності та динаміки. Задня частина передає характерні для кросоверів комфортний простір та чудові драйверські якості. Довга колісна база у 2 850 мм посилює це враження, створюючи відчуття низького центру ваги та відмінного балансу. Колеса — стандартні 18-дюймові або 20-дюймові для топових комплектацій — розміщені по кутах автомобіля.
Футуристичний характер RZ 450e підкреслюється його витонченим високотехнологічним виглядом ззаду. Розділений спойлер на даху посилює дизайн і сприяє стійкості автомобіля. Суцільна світлодіодна смуга на всю ширину автомобіля є відмінною рисою дизайну Lexus. Вона має виразний, мінімалістичний вигляд, що створює враження простоти й точності, підкресленої характерним новим написом Lexus.
Ідеально розміщений 14-дюймовий сенсорний екран із високою роздільною здатністю є одним із найбільших екранів, доступних сьогодні. Він забезпечує безперешкодний доступ до таких систем, як навігація, аудіосистема та клімат-контроль. Окрім того, дані про автомобіль проєктуються у кольорі прямо на лобове скло через великий 10-дюймовий проєкційний дисплей, який дозволяє бачити підказки навігаційної системи, безпекові повідомлення, інформацію про автомобіль і налаштування звуку, не відриваючи погляду від дороги. Його робота вирізняється плавністю завдяки сенсорним перемикачам на кермі.
Нова система об'ємного звучання Mark Levinson® Premium Surround із 13 динаміками в RZ 450e адаптована до акустичних характеристик салону. Оснащена сабвуфером діаметром 224 мм і маючи потужність 1 800 Вт, вона забезпечує 12-канальне підсилення звуку для створення ефекту цифрового домашнього кінотеатру з технологією Clari-Fi™, яка відновлює звук, втрачений при цифровому стисненні файлів MP3.
Відкрийте для себе новий Лексус РЗ.
Forced client side injection based on cached strategy
POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/model-filter-results/ua/uk?=&utm_campaign=Lexus_RZ&utm_source=GDN&utm_medium=display&gad_source=5