На початок (Натисніть Enter)
ШВИДКІ ДІЇ
loading content

LEXUS NX

СТВОРЕНИЙ, АБИ ВИ ВІДЧУВАЛИ СЕБЕ НА ВИСОТІ

Розкішний кросовер Lexus NX миттєво викликає захоплення. Його сміливий стиль, вигадлива фірмова решітка радіатора та широка постава доповнюються витонченими задніми фарами. Великий 14-дюймовий сенсорний екран з високою роздільною здатністю та нова цифрова панель приладів прфивертають увагу в салоні, виконаному майстрамі такумі. Сядьте за кермо самозарядного гібрида NX 350h або плагін-гібрида NX 450h+, аби оцінити новий рівень електрифікації.

  • ПРИГОЛОМШЛИВИЙ ДИЗАЙН РОЗКІШНОГО КРОСОВЕРА

    Lexus NX parked within a structure

    Встановлюючи новий стандарт дизайну преміумкласу, кузов NX є одночасно витонченим і динамічним.

  • ВІДЧУЙТЕ ЗАХОПЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ ГІБРИДА

    Rear view of a Lexus NX driving on a coastal road

    Гібрид NX 350h четвертого покоління та плаг-ін гібрид NX 450h+ — це автомобілі з гострою динамікою та бездоганною керованістю.

  • ВИШУКАНА РУЧНА РОБОТА ВІД LEXUS

    The interior of a Lexus NX

    У кокпіті Тазуна, орієнтованому на водія, ви зосередитесь на дорозі і також відчуєте мистецтво наших майстрів Такумі.

  • ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІШИЙ ІНТЕРФЕЙС ВОДІЯ

    Lexus NX drivers cockpit

    Нова цифрова приладова панель та великий 14-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи Lexus Link підкреслюють прогресивний вигляд автомобіля.

  • ПЕРЕДОВА ЕЛЕКТРИФІКОВАНА ГІБРИДНА ТЕХНОЛОГІЯ

    Lexus NX plugged into a Wallbox charger

    Самозарядний гібрид 4-го покоління NX 350h пропонує більше потужності та ефективності, а NX 450h+ встановлює новий стандарт для плагін гібридів.

  • В ОТОЧЕННІ СПРАВЖНЬОЇ РОЗКОШІ

    A drivers perspective of a Lexus NX's interior

    Салон NX — ідеальний простір для аудіосистеми Mark Levinson® Premium Surround з 17 динаміками, а система клімат-контролю S-Flow додає відчуття комфорту.

  • ПОДОРОЖУЙТЕ ВПЕВНЕНО

    Lexus NX steering wheel

    Користуватися Lexus Safety System+ — це як мати персонального помічника за кермом. Наприклад, новітня система запобігання зіткненням відтепер може розпізнавати мотоцикли вдень і пішоходів вночі.

  • БЕЗПЕКА В МІСТІ

    Lexus NX e-Latch door handle

    Нова для NX функція допомоги безпечному виходу запобігає відчиненню дверей у випадку, наприклад, коли ззаду надто близько під'їжджають велосипедисти.

Forced client side injection based on cached strategy

POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/ua/uk?modelId=0323fb5f-9bfa-4c22-92ac-fb637f84c451&utm_campaign=Lexus_NX&utm_source=facebook_instagram&utm_medium=social&utm_id=120228239053510618&utm_content=120228529226950618&utm_term=120228239053530618&fbclid=IwY2xjawNCZM9leHRuA2FlbQEwAGFkaWQBqyZuBnfr2gEeyy8g1j_qPmoV-grL_AztSqhsF2FfJ0pJH2tnmsCWv9hj8-II-FX8McrpmOY_aem_LwEWCuZvg5NpeEOABwulFQ

Інші моделі, що варті Вашої уваги

РОЗПОВСЮДЖЕНІ ЗАПИТАННЯ

Lexus NX можна зарезервувати онлайн на онлайн складі Lexus

Доступні три варіанти двигунів – бензиновий, гібридний і плангін-гібридний.

ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНИЙ НА НИЗЬКИХ ШВИДКОСТЯХ

Коли ви рушаєте з місця та їдете на низьких швидкостях, потужний передній електродвигун (і задній електродвигун на моделях із повним приводом) приводить у рух NX 350h за допомогою електроенергії від акумулятора. У цей момент ви насолоджуєтеся майже безшумним і 100% електричним водінням на короткі відстані.

 

МАЙЖЕ БЕЗШУМНИЙ НА КРЕЙСЕРСЬКІЙ ШВИДКОСТІ

Самозарядні гібриди Lexus рухаються майже безшумно та з комфортом. Надзвичайно плавний 2,5-літровий бензиновий двигун тихо вмикається на вищих швидкостях та за потреби отримує допомогу від електродвигуна(ів). Коли двигун працює на оптимальних обертах, надлишок енергії можна використовувати для зарядки батареї. Разом з низьким рівнем викидів і споживанням палива такий майже ідеальний розподіл бензину та електроенергії також забезпечує надзвичайне задоволення від водіння, що характеризує NX 350h.

 

ШВИДКЕ ЛІНІЙНЕ ПРИСКОРЕННЯ

Самозарядні гібриди Lexus — це задоволення від кермування. Коли ви різко прискорюєтеся, потужність електромотора(ів) миттєво доповнює 2,5-літровий бензиновий двигун NX. Разом вони створюють потужний крутний момент, забезпечуючи швидке лінійне прискорення саме тоді, коли це потрібно.

 

РЕКУПЕРАТИВНЕ ГАЛЬМУВАННЯ БЕЗ ПІДЗАРЯДЖЕННЯ

Бензиновий двигун часто вимикається безшумно при уповільненні, русі накатом або під час зупинки. Під час гальмування або коли ви знімаєте ногу з педалі газу, рекуперативне гальмування використовує кінетичну енергію вашого автомобіля (у звичайних автомобілях вона витрачається даремно). NX 350h перетворює її в електричну енергію для зберігання в гібридній батареї разом із енергією, що виробляється під час руху на вищих швидкостях. Це означає, що NX 350h не потрібно підключати до розетки.

Трансмісія плагін-гібрида Lexus поєднує переваги самозарядного гібрида Lexus четвертого покоління* і технологію електромобіля Lexus (EV). «+» у назві NX 450h+ говорить про надпотужну літій-іонну батарею автомобіля та винятковий запас ходу в режимі електромобіля. На відміну від звичайного плагіна, коли акумулятор розряджається, Lexus RX 450h+ перемикається у високоефективний режим самозарядного гібрида Lexus та заряджає акумулятор під час руху. 

 

ЗАПАС ХОДУ У РЕЖИМІ EV

Чотирирежимний селектор NX 450h+ гарантує плавність та енергійність вашої подорожі. Налаштування електромобіля за замовчуванням максимізує можливості застосування батареї, дозволяючи вам долати відстані до 74 км** (змішаний цикл, до 97 км** у місті). Завдяки вдосконаленій літій-іонній батареї ємністю 18,1 кВт/год ви можете насолоджуватися майже безшумним водінням у режимі електромобіля зі швидкістю до 135 км/год.

 

ПРИСКОРЕННЯ НА ВИМОГУ

У режимі електромобіля/гібрида, залежно від того, наскільки сильно ви натискаєте на педаль акселератора, потужний бензиновий двигун забезпечує стрімке лінійне прискорення саме тоді, коли це потрібно, дозволяючи досягати швидкості 100 км/год лише за 6,3 секунди.

 

ЗАРЯДЖАЙТЕСЯ НА ХОДУ

Якщо вам терміново потрібно зарядити акумулятор, зокрема, щоб увійти до зони нульових викидів, ви можете скористатися режимом зарядки акумулятора.

 

ДОСВІД 2,5 МЛН ГІБРИДІВ

Завдяки технології самозарядного гібрида Lexus * четвертого покоління, якщо рівень заряду батареї падає під час роботи в режимі EV або електромобіля/гібрида, система переключиться на надефективний гібридний режим. Насолоджуйтеся потужністю автомобіля на повну.

 

ЗАРЯДЖАЙТЕСЯ ВДОМА АБО У ГОСТЯХ

Щоб отримати максимальний запас ходу та продуктивність електромобіля, зарядіть батарею на власній домашній зарядній станції Lexus або на громадській зарядній точці. Додаток Lexus Link+ показує вам місце розташування, доступність і навіть ціну за кілометр на станціях у всій Європі.

 

* WLTP-цифри. Щоб отримати інформацію щодо нового методу тестування WLTP, будь ласка, перейдіть за посиланням: www.lexus.eu/wltp#nedc

 

** Стандарт WLTP

WLTP — це офіційне випробування в лабораторних умовах (23°C, клімат-контроль вимкнено, на динамометричному стенді), що дає змогу клієнтам порівнювати різні моделі BEV (акумуляторний електромобіль) за однаковими критеріями. Усі BEV показуватимуть різницю між WLTP і фактичним запасом ходу. Хоча показники WLTP є стандартними, відображені запас ходу та ефективність відрізнятимуться залежно від індивідуальних факторів, а розуміння показників може допомогти клієнтам повною мірою оцінити свій автомобіль.

Показники запасу ходу вимірюються в контрольованих умовах на репрезентативній серійній моделі відповідно до вимог нового європейського регламенту WLTP EC 2017/1151 і застосовних поправок до нього. Для кожної окремої конфігурації автомобіля остаточний показник запасу ходу може бути розрахований на основі замовленого додаткового обладнання. Показник запасу ходу вашого автомобіля може відрізнятися від виміряних або розрахованих значень, оскільки поведінка водія та інші фактори (такі як дорожні умови, інтенсивність руху, стан автомобіля, тиск у шинах, навантаження, кількість пасажирів тощо) впливають на запас ходу автомобіля. Для детальної інформації стосовно нової WLTP методології вимірювання запасу ходу перейдіть за посиланням: http://www.lexus.eu/wltp