Гарантія – це зобов’язання виробника щодо усунення недоліків, спричинених неналежною якістю матеріалів, виробництва чи складання.
СЕРВІС ТА ГАРАНТІЯ
Часті питання з приводу сервісу та гарантії
- Усі
- Питання щодо гарантії
- Питання щодо ТО
- Питання щодо спеціальних сервісних кампаній
- Питання щодо сервісної книги
- Інші питання (щодо сервісу та гарантії)
- Питання щодо запчастин
- Подовжена гарантія
Рекомендуємо провести чергове регламентне технічне обслуговування у встановлений термін у дилерському центрі міста, в якому Ви перебуваєте. В разі перебування за кордоном Ви можете провести технічне обслуговування у найближчого дилера відповідно до регламенту, що діє в країні Вашого перебування, і зберегти документи про його проведення.
У випадку, якщо можливість пройти вчасно планове технічне обслуговування відсутня через незалежні від Вас обставини (бойові дії або у випадку, якщо найближчий дилерський центр тимчасово призупинив свою діяльність), рекомендуємо пройти планове технічне обслуговування одразу, як з’явиться можливість, або одразу після закінчення дії таких обставин. Якщо є можливість, будь ласка, проінформуйте найближчого дилера безпосередньо або за телефоном гарячої лінії Lexus про те, що Ви не можете вчасно провести чергове регламентне технічне обслуговування свого автомобіля через незалежні від Вас обставини.
Факт неможливості проходження планового технічного обслуговування в період воєнних дій буде взято до уваги при визначенні гарантійного статусу автомобіля . У будь-якому випадку Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.
Гарантійні зобов’язання Виробника не розповсюджуються (тобто гарантією не покриваються)
** З повним переліком виключень можна ознайомитись у пункті сервісної книги "Обмеження гарантійних зобов'язань", яка знаходиться за посиланнямdownload (pdf( і надається покупцю разом з автомобілем при його купівлі.
Гарантійні зобов’язання Виробника не розповсюджуються (тобто гарантією не покриваються)
** З повним переліком виключень можна ознайомитись у пункті сервісної книги "Обмеження гарантійних зобов'язань", яка знаходиться за посиланнямdownload (pdf( і надається покупцю разом з автомобілем при його купівлі.
Гарантійні зобов’язання Виробника не розповсюджуються (тобто гарантією не покриваються)
** З повним переліком виключень можна ознайомитись у пункті сервісної книги "Обмеження гарантійних зобов'язань", яка знаходиться за посиланнямdownload (pdf( і надається покупцю разом з автомобілем при його купівлі.
Термін гарантії на новий автомобіль складає 3 роки або 100 тис. км, що настає раніше. На гібридну систему гарантія діє впродовж 5 років або 100 тис. км, що настає раніше.
Подовжити гарантію від виробника не є можливим. При цьому за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Lexus», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.
* У разі наявності значних пошкоджень в результаті дорожньо-транспортних пригод, таких як спрацювання хоча б одної з подушок безпеки, пошкодження, що потребують ремонту/заміни основних агрегатів (двигун, трансмісія, роздатна коробка, задній міст, балка передньої підвіски, механізм кермового управління, тощо) та/або не з’ємних силових елементів кузова або рами, збереження гарантії може бути неможливим згідно з сервісною книгою.
Технічне обслуговування (ТО) - це комплекс операцій з підтримання роботоздатності та справності автомобіля при його використанні. Дотримання рекомендованого регламенту ТО, а саме виконання повного комплексу передбачених робіт є запорукою безпечної експлуатації автомобіля., а також є частиною спільної відповідальності з боку Власника за утримання автомобіля в належному технічному стані та Виробника за безкоштовне усунення поломок, які виникають в цей період із причин браку матеріалу чи складання.
Ігнорування чи цілковите недотримання регламенту може призвести до передчасного виходу з ладу окремих систем або навіть автомобіля в цілому. Періодичність заміни втратних матеріалів (рідин, мастил, запасних частин) в рамках регламенту ТО визначається виробником відповідно до пробігу або періоду часу, тому варто виконати всі роботи, передбачені регламентом для відповідного за порядком обслуговування.
Технічне обслуговування (ТО)- це комплекс операцій з підтримання роботоздатності та справності автомобіля при його використанні. Дотримання рекомендованого регламенту ТО, а саме виконання повного комплексу передбачених робіт є запорукою безпечної експлуатації автомобіля. Ігнорування чи цілковите недотримання регламенту може призвести до передчасного виходу з ладу окремих систем або навіть автомобіля в цілому. Періодичність заміни витратних матеріалів, експлуатаційних рідин та запасних частин в рамках регламенту ТО визначається виробником відповідно до пробігу або періоду часу, залежно від того, що настане раніше.
Це пов’язано зі специфікою експлуатаційних характеристик, які змінюються як після певного пробігу автомобіля, так і з плином часу. Таким чином, якщо першою настає будь-яка із зазначених умов — необхідно виконати роботи з ТО в повному обсязі. Таким чином, Навіть якщо автомобіль протягом тривалого часу не експлуатувався або пробіг є незначним (меншим за 15 000 км від дати попереднього ТО), варто виконати всі роботи, передбачені регламентом для відповідного за порядком обслуговування.
Сервісна книжка(«Гарантія та догляд Lexus”) є офіційним додатком до договору купівлі-продажу і відповідно документом, що підтверджує право власника на гарантійне обслуговування. В разі втрати сервісної книжки та неможливості відновити відомості про проходження регламентного технічного обслуговування і відповідних відміток в ній, власник може втратити право на розгляд вимог (претензій) щодо усунення недоліків в рамках гарантійних зобов’язань виробника.
Однак, сервісна книжка може бути відновлена на автомобіль, який перебуває в межах гарантійного періоду. Для цього необхідно звернутися в дилерський центр, в якому був придбаний автомобіль, написати заяву на відновлення сервісної книжки та додати копії актів про проходження ТО, копію договору купівлі-продажу, копію техпаспорта і документів, що засвідчують особу власника. Дублікат сервісної книжки видається на платній основі.
У будь-якому випадку, ТО необхідно пройти з метою перевірки та забезпечення належного технічного стану Вашого автомобіля. Якщо ТО прострочено не більше ніж на 1000 км по пробігу або на 21 день за термінами, то скоріш за все Ваше право на гарантійне обслуговування втрачене не буде. Якщо зазначені вище умови порушені, то при проходженні ТО в дилерському центрі Вам буде запропоновано надати пояснення щодо причин порушення регламенту. Питання можливості збереження гарантійних зобов'язань щодо Вашого автомобіля буде детально вивчено та вирішено окремо.
Додатково інформуємо, що також за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Lexus», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.
На оригінальні аксесуари, що придбані та встановлені у Дилера гарантійний термін визначається залишковим строком гарантії на Автомобіль, але не менше, ніж 12 (дванадцять) місяців з дати встановлення.
Якщо на Автомобіль вже не розповсюджуються гарантійні зобов’язання Виробника, то гарантія на придбані та встановлені оригінальні аксесуари на такий Автомобіль Дилером дійсна впродовж 12 (дванадцяти) місяців без обмеження пробігу, починаючи з дати встановлення.
У разі, якщо ви далі будете проходити обслуговування в офіційних дилерських центрах в Україні, буде потрібно уточнення гарантійного статусу автомобіля.
У будь-якому випадку, ТО необхідно пройти з метою перевірки та забезпечення належного технічного стану Вашого автомобіля. Якщо було порушення регламенту ТО попереднім власником не більше ніж на 1000 км по пробігу або на 21 день за термінами, то скоріш за все Ваше право на гарантійне обслуговування втрачене не буде. Якщо зазначені вище умови порушені, то при проходженні ТО в дилерському центрі Вам буде запропоновано надати пояснення щодо причин недотримання регламенту. Питання можливості збереження гарантійних зобов'язань щодо Вашого автомобіля буде детально вивчено та вирішено індивідуально.
Додатково інформуємо, що також за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Lexus», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.
Рекомендуємо провести чергове регламентне технічне обслуговування у встановлений термін у дилерському центрі міста, в якому Ви перебуваєте. В разі перебування за кордоном Ви можете провести технічне обслуговування у найближчого дилера відповідно до регламенту, що діє в країні Вашого перебування, і зберегти документи про його проведення.
У випадку, якщо можливість пройти вчасно планове технічне обслуговування відсутня через незалежні від Вас обставини (бойові дії або у випадку, якщо найближчий дилерський центр тимчасово призупинив свою діяльність), рекомендуємо пройти планове технічне обслуговування одразу, як з’явиться можливість, або одразу після закінчення дії таких обставин. Якщо є можливість, будь ласка, проінформуйте найближчого дилера безпосередньо або за телефоном гарячої лінії Lexus про те, що Ви не можете вчасно провести чергове регламентне технічне обслуговування свого автомобіля через незалежні від Вас обставини.
Факт неможливості проходження планового технічного обслуговування в період воєнних дій буде взято до уваги при визначенні гарантійного статусу автомобіля . У будь-якому випадку Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.
Технічне обслуговування (ТО) - це комплекс операцій з підтримання роботоздатності та справності автомобіля при його використанні. Дотримання рекомендованого регламенту ТО, а саме виконання повного комплексу передбачених робіт є запорукою безпечної експлуатації автомобіля. Ігнорування чи цілковите недотримання регламенту може призвести до передчасного виходу з ладу окремих систем або навіть автомобіля в цілому.
- кожні 15 000 км пробігу або кожні 12 місяців, в залежності від того, що настане раніше,
Відлік по пробігу і часу першого ТО починається з дати продажу автомобіля, а кожного наступного - від пробігу або дати проходження останнього ТО.
Технічне обслуговування (ТО) - це комплекс операцій з підтримання роботоздатності та справності автомобіля при його використанні. Дотримання рекомендованого регламенту ТО, а саме виконання повного комплексу передбачених робіт є запорукою безпечної експлуатації автомобіля., а також є частиною спільної відповідальності з боку Власника за утримання автомобіля в належному технічному стані та Виробника за безкоштовне усунення поломок, які виникають в цей період із причин браку матеріалу чи складання.
Ігнорування чи цілковите недотримання регламенту може призвести до передчасного виходу з ладу окремих систем або навіть автомобіля в цілому. Періодичність заміни втратних матеріалів (рідин, мастил, запасних частин) в рамках регламенту ТО визначається виробником відповідно до пробігу або періоду часу, тому варто виконати всі роботи, передбачені регламентом для відповідного за порядком обслуговування.
Технічне обслуговування (ТО)- це комплекс операцій з підтримання роботоздатності та справності автомобіля при його використанні. Дотримання рекомендованого регламенту ТО, а саме виконання повного комплексу передбачених робіт є запорукою безпечної експлуатації автомобіля. Ігнорування чи цілковите недотримання регламенту може призвести до передчасного виходу з ладу окремих систем або навіть автомобіля в цілому. Періодичність заміни витратних матеріалів, експлуатаційних рідин та запасних частин в рамках регламенту ТО визначається виробником відповідно до пробігу або періоду часу, залежно від того, що настане раніше.
Це пов’язано зі специфікою експлуатаційних характеристик, які змінюються як після певного пробігу автомобіля, так і з плином часу. Таким чином, якщо першою настає будь-яка із зазначених умов — необхідно виконати роботи з ТО в повному обсязі. Таким чином, Навіть якщо автомобіль протягом тривалого часу не експлуатувався або пробіг є незначним (меншим за 15 000 км від дати попереднього ТО), варто виконати всі роботи, передбачені регламентом для відповідного за порядком обслуговування.
Сервісна книжка(«Гарантія та догляд Lexus”) є офіційним додатком до договору купівлі-продажу і відповідно документом, що підтверджує право власника на гарантійне обслуговування. В разі втрати сервісної книжки та неможливості відновити відомості про проходження регламентного технічного обслуговування і відповідних відміток в ній, власник може втратити право на розгляд вимог (претензій) щодо усунення недоліків в рамках гарантійних зобов’язань виробника.
Однак, сервісна книжка може бути відновлена на автомобіль, який перебуває в межах гарантійного періоду. Для цього необхідно звернутися в дилерський центр, в якому був придбаний автомобіль, написати заяву на відновлення сервісної книжки та додати копії актів про проходження ТО, копію договору купівлі-продажу, копію техпаспорта і документів, що засвідчують особу власника. Дублікат сервісної книжки видається на платній основі.
У будь-якому випадку, ТО необхідно пройти з метою перевірки та забезпечення належного технічного стану Вашого автомобіля. Якщо ТО прострочено не більше ніж на 1000 км по пробігу або на 21 день за термінами, то скоріш за все Ваше право на гарантійне обслуговування втрачене не буде. Якщо зазначені вище умови порушені, то при проходженні ТО в дилерському центрі Вам буде запропоновано надати пояснення щодо причин порушення регламенту. Питання можливості збереження гарантійних зобов'язань щодо Вашого автомобіля буде детально вивчено та вирішено окремо.
Додатково інформуємо, що також за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Lexus», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.


У разі, якщо ви далі будете проходити обслуговування в офіційних дилерських центрах в Україні, буде потрібно уточнення гарантійного статусу автомобіля.
У будь-якому випадку, ТО необхідно пройти з метою перевірки та забезпечення належного технічного стану Вашого автомобіля. Якщо було порушення регламенту ТО попереднім власником не більше ніж на 1000 км по пробігу або на 21 день за термінами, то скоріш за все Ваше право на гарантійне обслуговування втрачене не буде. Якщо зазначені вище умови порушені, то при проходженні ТО в дилерському центрі Вам буде запропоновано надати пояснення щодо причин недотримання регламенту. Питання можливості збереження гарантійних зобов'язань щодо Вашого автомобіля буде детально вивчено та вирішено індивідуально.
Додатково інформуємо, що також за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Lexus», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.
Періодичність регламентних робіт з ТО визначається виробником відповідно до типу автомобіля, умов його експлуатації та вимірюється міжсервісним інтервалом пробігу у тисячах кілометрів та періоду часу в місяцях/роках.
Більш детально про зміст та вартість технічного обслуговування можна дізнатися у розділі «Калькулятор вартості технічного обслуговування»
Інформацію щодо змісту ТО і його вартості залежно від моделі та пробігу можна подивитися в розділі «Калькулятор вартості технічного обслуговування»
Додатково інформуємо, що також за бажанням Ви можете скористатися програмою «Подовжена гарантія від Lexus», більше інформації про яку та її умови Ви знайдете за посиланням.
Спеціальна сервісна кампанія — це визначений Виробником комплекс дій щодо організації перевірки та, при необхідності, ремонту визначеного Виробником переліку Автомобілів, якщо у Виробника є підстави вважати, що на будь-якому Автомобілі з цього переліку з часом, під впливом дії певних умов експлуатації існує можливість виникнення погіршення експлуатаційних якостей Автомобіля; при цьому вищезазначена можливість виникнення погіршення експлуатаційних якостей може бути виявлена як під час, так і після закінчення гарантійного терміну експлуатації.
Спеціальна сервісна кампанія (ССК) розподіляються на два типи:
глобальні (виконуються незалежно від країни призначення) та
локальні (які можуть бути впроваджені в країні продажу конкретного автомобіля).
Ми виконуємо глобальні ССК, а також локальні (які впроваджені для нашого ринку).
Так, така ССК може бути виконана. Але перед виконанням дилер повинен перевірити авто та впевнитися, що така кампанія розповсюджується на конкретний наданий автомобіль, може бути виконана дилером в Україні й останній має необхідні інструкції, запасні частини та матеріали для її проведення. Вищевказаний комплекс дій з перевірки — це окремий вид роботи, що підлягає оплаті.
Варто зазначити, що ССК розподіляються на два типи: глобальні (виконуються незалежно від країни призначення) та локальні (які можуть бути впроваджені в країні продажу конкретного автомобіля). На автомобілях, що призначені для інших, ніж європейський*, ринків, можуть бути виконані тільки глобальні ССК.
*Албанія, Андорра, Австрія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Кіпр, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Гібралтар, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Косово, Латвія, Ліхтенштейн, Литва, Люксембург, Мальта, Монако, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія та Чорногорія, Словацька Республіка, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Північна Македонія, Нідерланди та Великобританія
Сервісна книжка(«Гарантія та догляд Lexus”) є офіційним додатком до договору купівлі-продажу і відповідно документом, що підтверджує право власника на гарантійне обслуговування. В разі втрати сервісної книжки та неможливості відновити відомості про проходження регламентного технічного обслуговування і відповідних відміток в ній, власник може втратити право на розгляд вимог (претензій) щодо усунення недоліків в рамках гарантійних зобов’язань виробника.
Однак, сервісна книжка може бути відновлена на автомобіль, який перебуває в межах гарантійного періоду. Для цього необхідно звернутися в дилерський центр, в якому був придбаний автомобіль, написати заяву на відновлення сервісної книжки та додати копії актів про проходження ТО, копію договору купівлі-продажу, копію техпаспорта і документів, що засвідчують особу власника. Дублікат сервісної книжки видається на платній основі.
Загальна рекомендація, періодично (не рідше разу на тиждень) запускати двигун, щоб уникнути глибокого розряду АКБ. В бензинових та дизельних версіях запустити двигун не менше, ніж на 30 хвилин. Гібридні автомобілі перевести в режим "Ready" на годину, мінімум. При цьому, слід відключити додаткові електричні споживачі, такі як радіо та кондиціонер.
Якщо є така можливість, у разі тривалого простою, слід від'єднати "мінусову" клему АКБ, попередньо його зарядивши. Звертаємо Вашу увагу, що додаткові електричні споживачі (наприклад: системи запобігання викраденню(сигналізації GPS / GSM тощо) призводять до більш інтенсивного розряду АКБ у порівнянні з експлуатацією в штатному режимі. За більш детальними рекомендаціями звертайтеся в дилерський центр
Вибір рекомендованого обладнання: При придбанні додаткового обладнання для автомобіля, рекомендується вибирати продукти, які рекомендує офіційний дилерський центр Lexus або виробник вашого автомобіля, задля сумісності та належної роботи обладнання з автомобілем.
- Ознайомлення з особливостями та споживанням струму: Перед встановленням додаткового обладнання ретельно ознайомтесь з його особливостями та потенційним споживанням струму. Це дозволить вам налаштувати обладнання на оптимальні параметри та уникнути перевантаження електричної системи автомобіля.
- Збереження акумуляторної батареї: Підтримуйте акумуляторну батарею у хорошому стані, регулярно перевіряючи її рівень заряду та загальний стан. Звертайте увагу, що застарілі акумулятори можуть бути менш ефективними та швидше розряджатись, що може призводити до скорочення часу роботи без запуску двигуна.
- Обирайте місце паркування з розумінням: Уникайте паркування вашого автомобіля на місцях, де є перешкоди для сигналів GPS або GSM. Такі перешкоди можуть впливати на роботу деяких систем безпеки та збільшувати споживання електричного струму. Вибирайте місце паркування, яке максимально сприяє нормальній роботі всього обладнання.
- Активне використання автомобіля: Особливо важливо активно використовувати автомобіль, якщо ви здійснюєте короткі поїздки або маєте тривалі періоди простою. Це допоможе забезпечити належне заряджання акумуляторної батареї та підтримувати її в оптимальному стані.
1. Експлуатація несправного автомобіля небезпечна чи впливає на безпечність його використання
або
2. Така експлуатація може посилити проблему та збільшити масштаб пошкоджень. Експлуатація несправного автомобіля згідно з сервісною книжкою за посиланням ( розділом «Обмеження гарантійних зобов'язань») віднесена до умов, що обмежують гарантійні зобов'язання виробника і може бути підставою для відмови у гарантійному ремонті.
-RX (з датою виробництва з серпня 2019)
-NX, UX, ES (з датою виробництва з жовтня 2019)
-LC (з датою виробництва з січня 2021)
* На деяких автомобілях Lexus також існує можливість під'єднати телефон за допомогою Bluetooth або MirrorLink/Mirrorcast.
Нормо-година – це одиниця часу виконання робіт з ремонту та обслуговування автомобіля. Існують спеціальні нормативи, передбачені виробником або виконавцем для проведення робіт по кожній моделі автомобіля.
Такі нормативах являють собою усереднений час на виконання найпоширеніших операції, розрахований за спеціальною методикою у відповідності до технології ремонту чи обслуговування автомобілів.
Фактична кількість витраченого часу може відрізнятися від кількості нормо-годин за нормативом та залежить від особливостей конструкції та стану автомобіля, наявності додаткового обладнання, кваліфікації майстра, умов виконання робіт, тощо.
Ось кілька рекомендацій, які допоможуть вам забезпечити ефективну роботу акумуляторної батареї:
- Вибір рекомендованого обладнання: При придбанні додаткового обладнання для автомобіля, рекомендується вибирати продукти, які рекомендує офіційний дилерський центр Lexus або виробник вашого автомобіля, задля сумісності та належної роботи обладнання з автомобілем.
- Ознайомлення з особливостями та споживанням струму: Перед встановленням додаткового обладнання ретельно ознайомтесь з його особливостями та потенційним споживанням струму. Це дозволить вам налаштувати обладнання на оптимальні параметри та уникнути перевантаження електричної системи автомобіля.
- Збереження акумуляторної батареї: Підтримуйте акумуляторну батарею у хорошому стані, регулярно перевіряючи її рівень заряду та загальний стан. Звертайте увагу, що застарілі акумулятори можуть бути менш ефективними та швидше розряджатись, що може призводити до скорочення часу роботи без запуску двигуна.
- Обирайте місце паркування з розумінням: Уникайте паркування вашого автомобіля на місцях, де є перешкоди для сигналів GPS або GSM. Такі перешкоди можуть впливати на роботу деяких систем безпеки та збільшувати споживання електричного струму. Вибирайте місце паркування, яке максимально сприяє нормальній роботі всього обладнання.
- Активне використання автомобіля: Особливо важливо активно використовувати автомобіль, якщо ви здійснюєте короткі поїздки або маєте тривалі періоди простою. Це допоможе забезпечити належне заряджання акумуляторної батареї та підтримувати її в оптимальному стані.
Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете забезпечити оптимальну безпеку та ефективну роботу додаткового обладнання та акумуляторної батареї вашого автомобіля. Завжди майте на увазі вимоги виробника та, при потребі, звертайтеся до спеціалістів для отримання конкретних порад та підтримки.
Строк дії подовженої гарантії від Lexus обчислюється від дати проходження кожного чергового технічного обслуговування у мережі уповноважених дилерських центрів Lexus або авторизованих сервісних центрів Lexus згідно з регламентом виробника, та складає 1 рік або 15 000 пробігу залежно від того, що настане раніше.
При цьому у випадку, якщо станом на момент звернення за гарантійним ремонтом продовжують діяти гарантійні зобов'язання на автомобіль, виконанню в першу чергу підлягають саме основні гарантійні зобов'язання на автомобіль (первинна заводська гарантія виробника).
Детальну інформацію щодо дії програми подовженої гарантії від Lexus Ви можете знайти на офіційному сайті Lexus.ua за посиланням https://www.lexus.ua/owners/warranty/extended-warranty/podovzhena-harantiya або в уповноваженому дилерському центрі Lexus чи авторизованому сервісному центрі Lexus.
Додатково, при проходженні технічного обслуговування в уповноваженому дилерському центрі Lexus Вам буде надана відповідна інформація щодо умов програми.
Ні, при розгляді конкретного випадку будуть застосовані умови або подовженої, або основної гарантії, залежно від віку та пробігу автомобіля на момент звернення.
Якщо автомобіль Lexus завітає на технічне обслуговування до уповноваженого дилерського центру на третьому (3) році або після 85 000 пробігу при дії основної гарантії, то програма подовженої гарантії від Lexus буде підключена і буде діяти до наступного проходження планового технічного обслуговування.
При цьому, протягом гарантійного терміну експлуатації автомобіля умови основної гарантії виробника на автомобіль матимуть переважну силу.
Наприклад, автомобіль Lexus завітав на технічне обслуговування до уповноваженого дилерського центру Lexus або авторизованого сервісного центру Lexus на терміні 2 роки 6 місяців. В такому випадку строк дії основної гарантії від Lexus закінчиться через пів року, після чого продовжать діяти умови подовженої гарантії від Lexus, до визначеної планової дати проходження наступного технічного обслуговування.
А також, якщо автомобіль Lexus завітає на технічне обслуговування до уповноваженого дилерського центру Lexus або авторизованого сервісного центру Lexus з пробігом в 90 000 кілометрів, то дія основної гарантії Lexus закінчиться на пробігу 100 000 кілометрів, після чого продовжать діяти умови подовженої гарантії від Lexus, протягом ще 5 000 кілометрів.
Так, Програму подовженої гарантії від Toyota може бути підключено у випадку проходження найближчого за пробігом "повного"* технічного обслуговування.
* Під повним технічним обслуговування мається на увазі ТО 30 000 км або 60 000 км або 90 000 км або 120 000 км або 150 000 км
Так, для підключення програми подовженої гарантії від Lexus сервісна книжка не вимагається.
Але, якщо сервісна книжка у Вас є, після проходження технічного обслуговування, надайте її дилеру, який виконував відповідні роботи, для того, щоб зробити в ній відповідну відмітку.
Подовжену гарантію від Lexus можна отримати у випадку проходження найближчого за віком або пробігом повного* технічного обслуговування.
* Під повним технічним обслуговуванням мається на увазі ТО 30 000 км або 60 000 км або 90 000 км або 120 000 км або 150 000 км