The Loft

НОВИНИ LEXUS

THE LOFT ВІД LEXUS ТА BRUSSELS AIRLINES

Виробник повідомляє: THE LOFT від Lexus та Brussels Airlines визнано найкращою лаунж-зоною серед аеропортів Європи
Лаунж-зона THE LOFT у Брюссельському аеропорту від Brussels Airlines та бренда Lexus отримала престижну нагороду «Найкраща лаунж-зона серед аеропортів Європи» за версією програми World Travel Awards . Клієнти та експерти тревел-індустрії, які брали участь у голосуванні, високо оцінили дизайн і рівень комфорту лаунжу.
За даними сайту європейського представництва Lexus, THE LOFT був відкритий 25 червня 2018 року і вже прийняв понад 450 000 відвідувачів. Лаунж-зона займає площу 2 040 м² та може розмістити до 500 гостей.
THE LOFT – це концепція зони для відпочинку, у центрі якої знаходяться комфорт, технології, естетика і поєднання бельгійської та японської гостинності. При її облаштуванні розробники надихалися основними складовими бренда Lexus – розкіш, дизайн та філософія омотенаші.
«Нагорода від World Travel Awards доводить, що орієнтованість на клієнта – це не просто красиві слова, а основний принцип нашої авіакомпанії. Ми й надалі будемо вдосконалювати наш підхід до обслуговування, у якому клієнт посідає головне місце, – говорить Тангі Картуйвелс (Tanguy Cartuyvels), керівник відділу обслуговування клієнтів і маркетингу в Brussels Airlines.THE LOFT від Brussels Airlines і Lexus – це чудовий приклад того, як співпраця з такими партнерами, як Lexus, дозволяє створювати ідеальне середовище для наших клієнтів та задовольняти їхні індивідуальні потреби».
«Ми дуже раді, що тревел-індустрія високо оцінила наш лаунж у Брюссельському аеропорту, розроблений спільно з Brussels Airlines. Для Lexus це партнерство є чудовою нагодою донести наші ключові цінності дизайну та майстерності до міжнародної аудиторії, що виходить за рамки автомобільного світу. Відвідувачі лаунжу можуть насолодитися духом омотенаші від Lexus – унікальної японської філософії гостинності, яку ми даруємо нашим клієнтам», – коментує Паскаль Руж (Pascal Ruch), голова відділення Lexus у Європі.
За інформацією Lexus, THE LOFT поділений на окремі зони, серед яких центральний бар, зона для відпочинку та окрема закрита зона для охочих попрацювати в очікуванні наступного рейсу. У лаунжі також знаходяться шоколадний бар Neuhaus Maitre, SPA-центр із душовими кабінами Grohe, окремі кімнати для сну під «зоряним небом», масажні крісла з ефектом шиацу Lexus LS, фуд-зони зі свіжими органічними стравами від Foodmaker і Rombouts, пивні крани з найкращим бельгійським пивом, кімната з апаратурою Mark Levinson для прослуховування музики та багато іншого. Розробники THE LOFT категорично відмовилися від пластикового посуду: у лаунжі використовуються лише метал, фарфор і скло.
Згідно з інформацією від виробника, зона Lexus була розроблена компанією FITCH, що займається консалтингом у галузі роздрібних продажів і брендингу. FITCH також працювала над розробкою успішної концепції дизайну для роздрібної мережі Lexus у Європі.
Цей матеріал підготовлено за даними сайту європейського представництва виробника Lexus