простір для відпочинку «lounge by lexus»

ПРОСТІР ДЛЯ ВІДПОЧИНКУ

LOUNGE BY LEXUS

Простір для відпочинку «Lounge by Lexus» відчиняє двері для гостей брюссельського міжнародного аеропорту.

  • На створення нової зони відпочинку для пасажирів міжнародних рейсів надихнули основні цінності бренда Lexus – розкіш, дизайн та японська гостинність Омотенаші. «LOUNGE BY LEXUS» розташований у бізнес-лаунжі THE LOFT Brussels Airlines.
  • Офіційне відкриття «LOUNGE BY LEXUS» відбулося 25 квітня 2018 року за участі Паскаля Ружа, Голови «Lexus Europe»
  • Новий бізнес-лаунж створено у партнерстві з Brussels Airlines.
  • В інтер’єрі нової зони використані роботи сучасних дизайнерів, які приймали участь у конкурсі Lexus Design Awards.
  • У «LOUNGE BY LEXUS» розміщена спа-зона GROHE Spa, кімната для прослуховування музики на преміальній акустиці від Mark Levinson, а також масажні крісла Real Pro Hot Stone від Panasonic.

  • простір для відпочинку «lounge by lexus»

    Відкриття нової лаунж-зони «LOUNGE BY LEXUS» в Брюссельському аеропорту знаменує подальше розширення діяльності бренда Lexus за межами автомобільної індустрії преміум-класу та інтеграцію глобального бренда у напрямку Luxury Lifestyle. Гості «LOUNGE BY LEXUS» мають доступ до різноманітних розваг та послуг, що перетворює їхнє перебування у лаунж-зоні на приємний та комфортний досвід, а також дозволяє зануритися у розкішний світ Lexus.

  • бізнес лаунж THE LOFT Brussels Airlines

    Зона «LOUNGE BY LEXUS» займає площу в 700 м2 і розрахована на 175 відвідувачів. Простір розділений на зони з різною атмосферою і функціональними особливостями, серед яких барна стійка, зона для відпочинку та окрема закрита зона для тих, хто хоче попрацювати в очікуванні наступного рейсу

    25 квітня 2018 року Голова «Lexus Europe» Паскаль Руж офіційно відкрив новий простір «LOUNGE BY LEXUS». «Щороку бізнес-лаунж THE LOFT Brussels Airlines відвідує понад півмільйона гостей. Для Lexus співпраця з Brussels Airlines у створенні «LOUNGE BY LEXUS» є унікальною і захопливою можливістю донести ключові цінності бренда до широкого загалу, а також вийти за межі автомобільної індустрії. Це чудовий простір, де гості можуть приємно провести час і познайомитися з Lexus навіть не сідаючи за кермо наших автомобілів», – прокоментував відкриття Паскаль Руж.

  • Новий простір розроблений у стилі Lexus

    «LOUNGE BY LEXUS» відрізняється від традиційних шоурумів, призначених для демонстрації автомобілів. Це простір, де відвідувачі можуть познайомитися з брендом Lexus і дізнатися про способи створення компанією унікальних та надзвичайних вражень.

    Новий простір розроблений у стилі Lexus, щоб виправдовувати усі очікування авіапасажирів. Тут створено оригінальний та сучасний дизайн, в інтер’єрі використані високоякісні меблі та матеріали, ретельно продумано меню напоїв і страв, а також є усі умови для комфортної роботи, розваг, гарного відпочинку і швидкого відновлення сил відвідувачів.

  • Новий простір розроблений у стилі Lexus

    Усі меблі нового простору вибрані або створені спеціально для «LOUNGE BY LEXUS». Це і багатофункціональні журнальні столики, і барні стійки, що повторюють дизайн автомобілів Lexus – L-finesse. Освітлення у новому бізнес-лаунжі змінюється залежно від умов. Також тут встановлені дві яскраві інсталяції – кластер з райдужних шарів над баром і вертикальні світові стовпи Inaho, що колишуться, коли до них наближаються відвідувачі. Обидві інсталяції було створено на основі робіт, які брали участь у щорічному конкурсі Lexus Design Award. Також у «LOUNGE BY LEXUS» представлені й інші роботи дизайнерів-початківців від Lexus Design Award.

    В індивідуальних спа-кімнатах, оснащених новітнім обладнанням і душовими кабінами від GROHE, відвідувачам пропонують різноманітні спа-процедури. Також у «LOUNGE BY LEXUS» встановлено п’ять капсул для сну від Brussels Airlines – спеціально для тих авіапасажирів, які хочуть відпочити перед рейсом. Окрема кімната оснащена мультифункціональними кріслами для відпочинку Real Pro Hot Stone від Panasonic. Крісла від Panasonic оснащені масажними програмами, що доступні водіям і пасажирам останнього флагманського седана Lexus LS і наслідують прийоми масажу шиацу.

  • Новий простір розроблений у стилі Lexus

    Mark Levinson, один з глобальних лідерів преміальних акустичних систем, є постійним партнером Lexus, що займається розробкою індивідуальних аудіорішень для усіх автомобільних лінійок бренда. Кожен відвідувач «LOUNGE BY LEXUS» може насолодитися винятковою якістю прослуховування музики на обладнанні Mark Levinson у спеціально створеній кімнаті.

    «LOUNGE BY LEXUS» є частиною бізнес-лаунжу THE LOFT Brussels Airlines. Простір працює з 5:00 до 21:00 за загальними правилами прийому гостей для THE LOFT від Brussels Airlines.

  • LOUNGE BY LEXUSXUS

    «LOUNGE BY LEXUS» розроблено компанією FITCH, що займається консалтингом у галузі роздрібних продажів і брендингу. FITCH також працювала над розробкою успішної концепції дизайну для роздрібної мережі Lexus у Європі. На створення LOUNGE by Lexus компанію надихнули простори INTERSECT by Lexus у Токіо та Дубаї. FITCH розширила можливості нового бізнес-лаунжу і застосувала вдосконалені ідеї під час реалізації «LOUNGE BY LEXUS».

    Цей матеріал підготовлено за даними сайту newsroom.lexus.eu
    ПІІ «Тойота-Україна» не є безпосереднім організатором, учасником або спонсором конкурсу Lexus Design Award, а цей матеріал не є публічною обіцянкою винагороди або умовами конкурсу.