LEXUS ІЗ… ЛИСТІВ ПОДЯКИ

МИТЕЦЬ МАЙКЛ МЕРФІ ПЕРЕТВОРИВ 2 000 ЛИСТІВ ПОДЯКИ ВІД КЛІЄНТІВ LEXUS НА АРТ-ІНСТАЛЯЦІЮ

LEXUS ІЗ… ЛИСТІВ ПОДЯКИ

«Листи» (“Letters”), 3D-інсталяція видатного сучасного скульптора Майкла Мерфі (Michael Murphy), стала частиною нової маркетингової кампанії бренда, присвяченої якості обслуговування клієнтів Lexus. Конструкція розмірами 2,5 м заввишки і майже 5 м завдовжки підвішена до стелі та створена з 2 000 клієнтських листів подяки, складених за технікою оригамі. З одного ракурсу інсталяція повторює силует нового флагманського седана LS, а з іншого має вигляд логотипа Lexus.
«Lexus створює надзвичайні враження для своїх клієнтів з тією ж увагою до найдрібніших деталей, з якою виробляє автомобілі, — зауважив Купер Еріксен (Cooper Ericksen), віце-президент з маркетингу Lexus . — Використання в інсталяції реальних листів подяки, які отримали наші дилерські центри, демонструє, наскільки наша взаємодія з клієнтами робить досвід володіння автомобілем Lexus насправді унікальним. Саме створення виняткових вражень робить Lexus тим брендом, яким він є сьогодні».
Своїм виходом на ринок у 1989 році Lexus кардинально змінив сегмент елітних автомобілів. Він запровадив нові стандарти обслуговування, підняв рівень задоволеності клієнтів і забезпечив надзвичайну якість продуктів, яка до того часу не пропонувалася жодним із провідних брендів на ринку. Lexus зобов’язався цінувати кожного клієнта та завжди перевершувати очікування. Саме ця відданість бренда своїм покупцям і відображена у новій маркетинговій кампанії «Листи».
Створення скульптури потребувало багато часу, адже тільки на складання і підвішування листів знадобилося 200 годин. Арт-інсталяція була задумана автором як мобільна конструкція, яку можна розбирати та заново встановлювати у різних місцях. Для демонстрації інсталяції Lexus створив 60-секундне відео, в якому автори послань читають свої листи, а майстер з оригамі обережно складає їх та підвішує.
«Я використав своє вміння робити багатошарові інсталяції та поєднав його з моїм вічним бажанням створювати нові враження для людей. Це була робота, зосереджена на найдрібніших деталях, адже неточність навіть в один міліметр могла зіпсувати конструкцію», — розповідає Майкл Мерфі, автор тривимірного об’єкта.
Про Майкла Мерфі

Майкл Мерфі — добре відомий сучасний американський митець, що працює з візуальними формами. Одним з найперших почав створювати масштабні багатовимірні скульптури. Має досвід співпраці з такими світовими брендами, як Nike, Air Jordan, TIME, NPR, Disney, а також працював над президентською передвиборчою кампанією Барака Обами. Для роботи над кампанією «Листи» Lexus обрав Майкла Мерфі не лише тому, що він добре знаний митець, а більшою мірою завдяки тому, що він створює мистецтво, яке люди можуть відчути.

Матеріал підготовлено за даними веб-сайту