Революційні аеродинамічні властивості нового кросовера lexus ux

РЕВОЛЮЦІЙНІ АЕРОДИНАМІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ НОВОГО КРОСОВЕРА LEXUS UX

Прагнучи змінити стандарти керування кросоверами, Lexus втілив кілька провідних нововведень у галузі аеродинаміки у новому UX:
  • спеціальна форма задніх ліхтарів, що допомагає стабілізувати автомобіль під час руху;
  • ступінчасті молдинги колісної арки для підвищення курсової стійкості;
  • аеродинамічні колеса, які охолоджують гальмівні диски та знижують турбулентність повітряних потоків

Як Lexus вдалося створити настільки динамічний кросовер?

Відповідь знають головний інженер UX Чіка Како та її команда: «Я хотіла, щоб UX зберіг переваги традиційного кросовера, такі як вище положення сидінь та краща оглядовість, але отримав нову динамічну продуктивність та спритність хетчбека».

Натхненна висловом Акіо Тойоди про те, що «водіям має бути цікаво керувати Lexus», Чіка Како вперше доручила своїй команді створити платформу з високим рівнем жорсткості, що стала основою для вишуканого та зручного в керуванні автомобіля, з алюмінієвими та композитними панелями кузова, що дозволяє зменшити вагу і знизити її центр.

Але це був лише початок…

Вдосконалені аеродинамічні властивості Lexus

Прагнучи здійснити прорив у керуванні автомобілем, Чіка Како скористалася величезним досвідом інженерів з аеродинаміки, що створювали такі видатні моделі, як суперкар Lexus LFA і моделі серії Lexus F. Ця співпраця призвела до появи наступних трьох інновацій:

2. Аеродинамічні молдинги колісної арки

Молдинги колісних арок кросоверів, як правило, захищають кузов автомобіля від гравію, що вилітає з-під шин. У новому Lexus UX вони виконують ще одну функцію. «Ми додали виступ у верхній частині молдинга, що зменшують вертикальне коливання корпусу на поворотах, тим самим збільшуючи стійкість та керованість», – пояснює Чіка Како.

3. 17-дюймові колеса з аеровентиляцією

17-дюймові колеса з аеродинамічними властивостями, розроблені спеціально для Lexus, мають спеціальну форму спиць. Їх форма розроблена за зразком закрилок Гурне, розміщених на задньому крилі гоночних автомобілів Формули 1 для регулювання потоку повітря та збільшення притискної сили. Цей інноваційний дизайн коліс дозволяє впевненіше керувати автомобілем, забезпечуючи стабільні характеристики гальмування, збільшуючи ефективність охолодження та зменшуючи турбулентність уздовж бортів автомобіля.

Протестовано в одному з найбільших у світі аеродинамічних тунелів

«У Lexus нам пощастило мати обладнання для тестування аеродинамічних властивостей, що є одним з найбільших та найкращих у світі. У березні 2013 року було відкрито аеродинамічний тунель 22 метри заввишки і 260 метрів завдовжки, – розповідає Чіка Како. – Його основна функція полягає в тому, щоб створити постійний потік повітря навколо автомобіля. Наприклад, коли новий Lexus UX їде на швидкості 100 км/год, опір вітру становить близько 70% всіх сил, що впливають на загальну продуктивність автомобіля».

Крім вищезгаданих нововведень, для зменшення коефіцієнту лобового опору UX, а водночас і зниження споживання пального, турбулентності та шуму вітру інженери Lexus вдосконалили також пласке днище кузова й аеродинамічні корпуси дзеркал, за зразком купе LC.

Майстерність Такумі

Після аеродинамічного тестування та перевірки цілісності ланцюжка новий UX було передано команді майстрів-водіїв Lexus, які налаштовують автомобілі, як віртуози – музичні інструменти. Проїхавши тисячі кілометрів за будь-яких умов, вони не знали відпочинку, доки не було досягнуто ідеального балансу взаємодії між дорогою та автомобілем.

«Нова модель уже доступна для замовлення, перші автомобілі з’являться у шоу-румах на початку 2019 року. А я часто думаю про нових власників UX і щиро сподіваюся, що вони будуть задоволені. Це і є моєю найбільшою винагородою», – говорить головний інженер Чіка Како із впевненою посмішкою на вустах.

Цей матеріал підготовлено за даними сайту Lexus Europe