ШВИДКІ ДІЇ

МАНІФЕСТ LEXUS

Ми вдячні за кожен відгук наших клієнтів, адже це можливість ще на крок наблизитися до втілення Маніфесту Lexus, який засновники бренду підписали понад 30 років тому.
У 1987 році Дейв Іллінгворт, перший генеральний менеджер Lexus, продиктував своєму помічнику Маніфест Lexus. Кожен партнер і дилер нового бренду скріпили підписами його копію. Маніфест викарбували у гранітному блоці й розмістили у штаб-квартирі компанії в Каліфорнії. Згодом, ці слова перестали бути просто словами й назавжди змінили стандарти обслуговування клієнтів, розробки та виробництва автомобілів. Зміни тривають і сьогодні.

Команда дистриб’ютора та офіційних дилерів Lexus постійно працює над втіленням Маніфесту Lexus. Ми прагнемо робити більше, ми прагнемо випереджувати очікування, щоб почути від вас власну історію Lexus. Яка звучатиме так.

МОЯ ІСТОРІЯ LEXUS


Мій Lexus є проявом моєї особистості, адже цей автомобіль — мій вибір. Весь досвід користування цим автомобілем є продовженням захопливої історії з Lexus.

• Я справді відчуваю себе бажаним гостем у просторі Lexus: на мене завжди чекають і я отримую тільки позитивні враження на всіх етапах взаємодії з дилерським центром, бо відчуття комфорту, турботи та щирої гостинності не можна не помітити
• Я отримую в зрозумілій для мене формі відповіді на всі мої запити, та мої потреби повністю враховуються та задовольняються.
• Я впевнений в моєму виборі, бо мені щиро хочуть допомогти та цінують мій час зараз та в наступних кроках.
• Я відчуваю турботу, навіть поза дилерським центром, бо моїми враженням від наданих послуг цікавляться та у разі виникнення питань одразу готові допомогти
• Я впевнений, що завжди можу сказати правду про рівень наданих послуг, та мені за це будуть тільки вдячні.

Ваші історії, пропозиції та, навіть, зауваження дозволяють нам ставати краще, щоб ви могли отримувати неперевершений досвід у кожному моменті разом із Lexus.