ШВИДКІ ДІЇ
Юридична інформація

WLTP: всесвітньо гармонізовані тестові процедури

Новий метод випробування з раціонального споживання пального і викидам СО2.

З 80-х років 20-го сторіччя, викиди СО2 нових європейських автомобілів і споживання пального перевірялися згідно з Новим європейським їздовим циклом (NEDC). З 1 вересня 2017 року була введена нова процедура випробувань Всесвітньо гармонізовані тестові процедури для легкових автомобілів (WLTP), яка дає як покупцям, так і власникам автомобілів реалістичніше розуміння роботи автомобіля.

 

Від NEDC до WLTP: Що змінюється?

З розвитком технологій в автомобілебудуванні і зміни умов руху назріла необхідність замінити Новий європейський їздовий цикл (NEDC), що діє майже 40 років. Новий метод випробувань WLTP, крім надання точнішого способу обчислення і порівняння споживання пального і викидів СО2 автомобілем, передбачає реальніші умови проведення випробувань, тому отримані вимірювання краще відображають їздові характеристики автомобіля при експлуатації на дорогах.

ПЕРЕВАГИ WLTP:

  • Покращенний випробувальний цикл

    Динамічні випробування, які більше відображають дійсну поведінку автомобіля при керуванні.

    Динамічніші етапи

    52% в міських умовах і 48% за містом.

    Збільшена середня і максимальна швидкості

    Середня швидкість до 46,5 км/г (збільшення на 12,5 км/г), максимальна швидкість до 131 км/г.

    Перемикання передач

    Кожен автомобіль матиме різні, а не фіксовані, точки перемикання передач.

  • Збільшений час

    Випробування тривають протягом 30 хвилин, що на 10 хвилин більше.

    Збільшена відстань

    Випробувальна трасса збільшена вдвічі, до 23.25 кілометрів

    Додаткове обладнання

    Беруться до уваги додаткові засоби на автомобілі, що знижують викиди CO2 і споживання пального.

    Температура при проведенні випробувань

    Вимірювання проводяться при температурі 23°C (значення CO2 заміряються до 14°C) у порівнянні з 20-30°C.

ПОЯСНЕННЯ

У період з вересня 2017 по вересень 2018 року, всі автомобілі, що знов випускаються, повинні проходити нову процедуру випробування WLTP (малотоннажний комерційний транспорт проходитиме ці випробування на рік пізніше). Першою моделлю автомобіля Lexus, яка буде сертифікована згідно з WLTP в 4-му кварталі 2017 року, стане модель RC F.

Ми в Lexus вітаємо перехід до нової процедури випробування WLTP, яка дасть нашим клієнтам точнішу основу для підрахунку споживання пального і рівня викидів СО2. Будучи лідером в боротьбі за мінімальний вплив автомобілів на навколишнє середовище, ми витратили десятиліття на дослідження, щоб зробити автомобілі більш екологічно безпечними, і почали застосовувати новітні технології, наприклад, гібридну силову установку. Вона вже довела своє значення в зменшенні викидів газів, які викликають парниковий ефект, що сприяє створенню суспільства, яке піклується про чистоту навколишнього середовища.

«Гібридна силова установка – основа нашої програми, що сприяє скороченню викидів со2 наших автомобілів на 90% до 2050 року у порівнянні з 2010 роком».

Д-р Йохан Ван Зіл (Johan van Zyl), Президент і генеральний директор компанії Toyota Motor Europe

Нові випробування, реалістичніші результати

Нова процедура випробування WLTP гарантує, що отримані лабораторні вимірювання на цей час краще відображають умови, в яких опиняються водії в повсякденному житті. Це означає, що споживання пального і рівень викидів СО2, вказані для нових автомобілів, - значно краще відображають значення, яких можливо фактично досягти.