ШВИДКІ ДІЇ
НОВИНИ LEXUS

СПЕЦІАЛЬНА СЕРІЯ КНИГ - OPEN MIND LIBRARY

З нагоди свого 30-річного ювілею бренд Lexus разом із провідним українським видавництвом «Наш Формат» випустили серію відомих світових бестселерів нон-фікшн в українському перекладі — Open Mind Library. Ознайомитися з книжками зможуть усі охочі — серія буде розміщена на сайті бренда у вільному доступі.

OPEN MIND LIBRARY

Присвячена 30-річчю серія представлена у дизайнерському боксі з переплетеного картону та матовою ламінацією, а обкладинка кожної книжки отримала власний креативний дизайн

Книги із серії Open Mind Library втілюють новаторське мислення та неординарний підхід до традиційних понять якості, які є невіддільною складовою філософії Lexus. Мета ініціативи бренда — донести до українців знання й досвід всесвітньо відомих фахівців у сферах реклами, економіки та бізнесу.

Обираючи книги для серії, Lexus звернувся до лідерів думок в Україні — бізнесменів, митців та інтелектуалів, які вже досягли значного успіху у своїй справі та стали взірцями для наслідування.

БЕСТСЕЛЛЕРИ СЕРІЇ

  • «Алхімія. Як народжуються шалені ідеї» Рорі Сазерленд
  • «Шкура у грі» Насіма Ніколаса Талеба
  • «Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів» Майкла Портера
  • «Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу» Джеффа Гейдена
  • «Командна робота. Як впровадити зміни в компанії, щоб вас підтримали» Лінди Гілл, Ґреґа Брандо, Емілі Трулав і Кента Лайнбека.

У книзі «Алхімія. Як народжуються шалені ідеї» спеціаліст із маркетингу та брендингу Рорі Сазерленд розповідає, як люди сприймають навколишній світ та формують своє враження про певний продукт. Автор розкриває секрети поведінки покупців, пояснюючи, чому популярність бренда значною мірою залежить від підсвідомої людської ірраціональності.

Математик і філософ Насім Ніколас Талеб у бестселері «Шкура у грі» аналізує ідею раціональності у реальному світі, показуючи, наскільки готовність «ризикнути власною шкурою» є важливим атрибутом успішних людей у всіх сферах життя.

У книжці з бізнес-мислення «Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів» провідний американський економіст та фахівець в області конкурентних стратегій Майкл Портер розповідає, як досягти конкурентної переваги в умовах сучасного ринку, на конкретних прикладах.

Книга «Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу» відомого колумніста Inc.com Джеффа Гейдена розвінчує міф про мотивацію як передумову значних змін. Автор переконує, що мотивацію потрібно створювати та підтримувати самостійно, адже лише в цьому випадку можна досягти успіху.

У книжці «Командна робота. Як впровадити зміни в компанії, щоб вас підтримали» дослідники роботи менеджерів Лінда Гілл, Ґреґ Брандо, Емілі Трулав і Кент Лайнбек розкривають поняття «колективного генія». Успішний лідер компанії, на думку авторів, має створити середовище, в якому кожен працівник зможе запропонувати інноваційне рішення — саме згуртовані колективи на чолі з лідерами інновацій створюють найхітовіші продукти.

Усі книжки видаються в Україні вперше.

За докладною інформацією про автомобілі та послуги Lexus звертайтеся, будь ласка, до офіційних дилерів Lexus в Україні.