ЗНАЙДІТЬ ВІДПОВІДЬ НА СВОЄ ПИТАННЯ САМОСТІЙНО АБО ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Шановні клієнти, Ваше здоров'я та безпека важливі для нас. Дилерська мережа Lexus докладає максимальних зусиль для виконання всіх рекомендацій щодо зменшення темпів поширення вірусу COVID-19. Не зважаючи на вимушене дистанціювання, ми опрацьовуємо Ваші запитання та будемо оновлювати наші відповіді. Бережіть себе та своїх близьких.
Чи відкриті дилерські центри? Який графік роботи на період карантину?
Будь ласка, зв'яжіться з найближчим дилерським центром, щоб отримати повну інформацію. Дилерські центри в Україні працюють і дотримуються рекомендацій уповноважених державних органів. У зв'язку з тим, що ситуація з поширенням коронавірусу змінюється дуже швидко, рекомендуємо стежити за актуальними приписами державних органів та інформацією на сайтах дилерських центрів.
Чи можу я купити автомобіль, не відвідуючи дилерський центр? Як дізнатися про поточні акції?
Всі дилерські центри вжили додаткові заходи безпеки на період карантину та посилили онлайн-консультації для вибору Вашого майбутнього автомобіля Lexus. Будь ласка, зв'яжіться з найближчим дилерським центром, щоб отримати повну консультацію по автомобілю та інформацію про спеціальні пропозиції від дилерського центру.
Як я можу поспілкуватися зі службою підтримки клієнтів Лексус? Ви працюєте під час карантину?
Служба підтримки клієнтів Лексус повноцінно працює. Ви можете залишити своє запитання через форму зворотного зв'язку та за номером гарячої лінії 0 800 308 883* , з Вами обов'язково зв'яжуться співробітники служби підтримки клієнтів.
* Вартість дзвінка безкоштовна
На даний час я не користуюся автомобілем. Що мені потрібно зробити, щоб не була ушкоджена батарея (АКБ)?
Загальна рекомендація, періодично (не рідше разу на тиждень) запускати двигун, щоб уникнути глибокого розряду АКБ. В бензинових та дизельних версіях запустити двигун не менше, ніж на 30 хвилин. Гібридні автомобілі перевести в режим "Ready" на годину, мінімум. При цьому, слід відключити додаткові електричні споживачі, такі як радіо та кондиціонер. Якщо є така можливість, у разі тривалого простою, слід від'єднати "мінусову" клему АКБ, попередньо його зарядивши. Звертаємо Вашу увагу, що додаткові електричні споживачі (наприклад: системи запобігання викраденню(сигналізації GPS / GSM тощо) призводять до більш інтенсивного розряду АКБ у порівнянні з експлуатацією в штатному режимі. За більш детальними рекомендаціями звертайтеся в дилерський центр
На панелі приладів з'явився сигнальний індикатор несправності. Як це можна усунути?
У разі появи індикатора на панелі приладів, необхідно дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля, де описаний детальний порядок дій при появі кожного з індикаторів. У всіх випадках, коли індикатор червоного кольору, необхідно припинити рух. За додатковою інформацією та технічною допомогою Вам слід звернутися в один з офіційних дилерських центрів.
Які заходи вживаються для моєї безпеки під час карантину в ході відвідування дилерського центру?
Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів і співробітників всі дилерські центри зобов'язані вживати необхідних заходів безпеки, зокрема: регулярна дезінфекція та провітрювання приміщень; забезпечення місць загального користування засобами дезінфекції; забезпечення співробітників засобами індивідуального захисту; дотримання встановленої дистанції під час спілкування; контроль самопочуття співробітників і дотримання ними необхідних гігієнічних рекомендацій.
Як бути з плановим регламентним обслуговуванням під час карантину? Гарантію буде втрачено, якщо я порушу встановлені терміни?
Рекомендуємо провести технічне обслуговування у встановлений термін в дилерському центрі Вашого міста. Якщо термін проведення планового технічного обслуговування Вашого автомобіля випадає на дні карантину і Ви не зможете відвідати дилерський центр з поважних причин, обслуговування можна буде провести після закінчення карантину. Факт неможливості проходження планового обслуговування в період карантину буде взятий до уваги. Гарантію на Ваш автомобіль буде збережено, попри порушення термінів, якщо пробіг не буде перевищувати 1 000 км від планового, при якому слід було пройти регламентне обслуговування. У будь-якому випадку, Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.
Які поради щодо дезінфекції автомобіля для запобігання поширенню коронавірусу?
Європейський центр профілактики та контролю захворювань рекомендує для дезінфекції поверхонь, які можуть бути пошкоджені гіпохлоритом натрію, застосовувати етанол із концентрацією 70%, після їх очищення нейтральним мийним засобом. Однак, спиртові та інші специфічні розчини можуть пошкодити або знебарвити поверхні в салоні. Перед проведенням дезінфекції рекомендуємо випробувати дію обраного Вами методу дезінфекції на непомітних ділянках бічних поверхонь, що не впадають в око. Шкіряне оздоблення (в т.ч. з комбінованої семіанілінової шкіри) після проведення дезінфекції необхідно додатково обробити засобами для захисту шкіри. Гумові килимки, ворс та тканину краще почистити за допомогою мильного розчину, який не пошкодить їх текстуру.
У мене технічні проблеми з автомобілем, чи доступне сервісне обслуговування під час карантину?
У разі виходу з ладу автомобіля Ви можете звернутися за допомогою безпосередньо до найближчого дилерського центру. У випадку виникнення проблеми в дорозі та неможливості продовжити використовувати автомобіль, Ви можете звернутися в Lexus Assistance, якщо Ваш автомобіль на гарантії.
Я замовив запасну частину, яка повинна була бути доставлена. Чи зможу я отримати своє замовлення? Чи можливі перебої з постачанням запасних частин?
Будь ласка, зв'яжіться з дилерським центром , в якому було розміщено замовлення на запасну частину, щоб отримати повну інформацію. Наразі вживаються всі можливі заходи, щоб не допустити перебоїв з постачанням, проте в поточних умовах ситуація із затримкою постачання потенційно можлива.Рекомендуємо підтримувати контакт з представниками Вашого дилерського центру для отримання актуальної інформації.
Чи працює служба Lexus Assistance під час карантину?
Всі стандартні послуги служби Lexus Assistance працюють, щоб забезпечити водіям надійну допомогу в дорозі. У будь-якому випадку, кожна ситуація буде розглядатися в індивідуальному порядку і буде зроблено все, щоб надати Вам максимально можливу в поточних умовах допомогу.
Телефон Lexus Assistance +38 (044) 495-62-06
Чи виконуються гарантійні ремонти під час карантину?
Сервісні послуги дилерських центрів, в тому числі підтримка гарантії на автомобіль, виконуються в стандартному режимі. Будь ласка, зв'яжіться з Вашим дилерським центром, щоб отримати повну інформацію.
Як бути, якщо виник гарантійний випадок, а дістатися до дилерского центру не можливо через карантин? Я зможу отримати гарантійний ремонт після закінчення карантину?
Рекомендуємо Вам обов'язково звернутися до найближчого дилерського центру негайно після виникнення технічної проблеми. Факт неможливості своєчасного відвідування дилерського центру в період карантину буде взятий до уваги при Вашому наступному зверненні. У будь-якому випадку, слід дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.
Замовлений мною автомобіль має бути поставлений найближчим часом. Я зможу отримати автомобіль в період карантину?
Будь ласка, зв'яжіться з дилерським центром, в якому було замовлено автомобіль, щоб отримати інформацію. Наразі вживаються всі можливі заходи, щоб не допустити перебоїв з постачанням, проте в поточних умовах ситуація з затримкою постачання потенційно можлива.Рекомендуємо підтримувати контакт з представниками Вашого дилерського центру для отримання актуальної інформації.
Як ви можете гарантувати, що мій новий автомобіль безпечний, навіть якщо деякі деталі були імпортовані з заражених районів?
Запчастини, які могли бути імпортовані із потенційно заражених регіонів, проходять карантин. При видачі автомобіля дилерський центр дотримується всіх заходів безпеки, рекомендованих уповноваженими державними органами.
Мені потрібно поміняти зимову гуму. Як я можу це зробити?
Ви можете звернутися за допомогою безпосередньо до найближчого дилерського центру. У будь-якому випадку, слід дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.
Я не можу дозволити собі мої щомісячні платежі по кредиту за автомобіль через карантин. Як ви можете допомогти?
Вам необхідно звернутися до фінансової установи, яка надала Вам фінансову послугу при покупці автомобіля.
Раніше я звертався зі скаргою в дилерський центр, чи буде вирішене моє питання під час карантину?
Вам необхідно звернутися в той дилерський центр, де розглядалася скарга. Фахівці дилерського центру розглянуть/вирішать Вашу скаргу так швидко, наскільки це можливо. На сайтах дилерських центрів можна знайти контактні дані для зручного каналу комунікації.

Якщо, у Вас залишились запитання, будь ласка, заповніть форму зворотного зв'язку