
ЧАСТІ ПИТАННЯ
ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ
ЧАСТІ ПИТАННЯ НА ЗАГАЛЬНУ ТЕМУ
-
ЧИ ВІДКРИТІ ДИЛЕРСЬКІ ЦЕНТРИ? ЯКИЙ ГРАФІК РОБОТИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ?
Будь ласка, зв'яжіться з найближчим дилерським центром, щоб отримати повну інформацію. Дилерські центри в Україні працюють і дотримуються рекомендацій уповноважених державних органів. У зв'язку з тим, що ситуація з поширенням коронавірусу змінюється дуже швидко, рекомендуємо стежити за актуальними приписами державних органів та інформацією на сайтах дилерських центрів.
-
ЯК Я МОЖУ ПОСПІЛКУВАТИСЯ ЗІ СЛУЖБОЮ ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ ЛЕКСУС? ВИ ПРАЦЮЄТЕ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ?
Служба підтримки клієнтів Лексус повноцінно працює. Ви можете залишити своє запитання через форму зворотного зв'язку та за номером гарячої лінії 0 800 308 883* , з Вами обов'язково зв'яжуться співробітники служби підтримки клієнтів.
* Вартість дзвінка безкоштовна -
ЯКІ ЗАХОДИ ВЖИВАЮТЬСЯ ДЛЯ МОЄЇ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ В ХОДІ ВІДВІДУВАННЯ ДИЛЕРСЬКОГО ЦЕНТРУ?
Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів і співробітників всі дилерські центри зобов'язані вживати необхідних заходів безпеки, зокрема: регулярна дезінфекція та провітрювання приміщень; забезпечення місць загального користування засобами дезінфекції; забезпечення співробітників засобами індивідуального захисту; дотримання встановленої дистанції під час спілкування; контроль самопочуття співробітників і дотримання ними необхідних гігієнічних рекомендацій.
-
ЯКІ ПОРАДИ ЩОДО ДЕЗІНФЕКЦІЇ АВТОМОБІЛЯ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ ПОШИРЕННЮ КОРОНАВІРУСУ?
Європейський центр профілактики та контролю захворювань рекомендує для дезінфекції поверхонь, які можуть бути пошкоджені гіпохлоритом натрію, застосовувати етанол із концентрацією 70%, після їх очищення нейтральним мийним засобом. Однак, спиртові та інші специфічні розчини можуть пошкодити або знебарвити поверхні в салоні. Перед проведенням дезінфекції рекомендуємо випробувати дію обраного Вами методу дезінфекції на непомітних ділянках бічних поверхонь, що не впадають в око. Шкіряне оздоблення (в т.ч. з комбінованої семіанілінової шкіри) після проведення дезінфекції необхідно додатково обробити засобами для захисту шкіри. Гумові килимки, ворс та тканину краще почистити за допомогою мильного розчину, який не пошкодить їх текстуру.
-
ЧИ ПРАЦЮЄ СЛУЖБА LEXUS ASSISTANCE ПІД ЧАС КАРАНТИНУ?
Всі стандартні послуги служби Lexus Assistance працюють, щоб забезпечити водіям надійну допомогу в дорозі. У будь-якому випадку, кожна ситуація буде розглядатися в індивідуальному порядку і буде зроблено все, щоб надати Вам максимально можливу в поточних умовах допомогу.
Телефон Lexus Assistance +38 (044) 495-62-06 -
РАНІШЕ Я ЗВЕРТАВСЯ ЗІ СКАРГОЮ В ДИЛЕРСЬКИЙ ЦЕНТР, ЧИ БУДЕ ВИРІШЕНЕ МОЄ ПИТАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ?
Вам необхідно звернутися в той дилерський центр, де розглядалася скарга. Фахівці дилерського центру розглянуть/вирішать Вашу скаргу так швидко, наскільки це можливо. На сайтах дилерських центрів можна знайти контактні дані для зручного каналу комунікації.