Продовжуючи втілювати виняткову майстерність та японську творчу традицію, Lexus представив креативний та інноваційний «татуйований» автомобіль. Розробкою та дизайном індивідуальної версії компактного кросовера UX займалася відома лондонська тату-майстриня Клаудія Де Сабе (Claudia De Sabe).
Використовуючи білий кросовер як «полотно» та спеціальне свердло Dremel замість звичайної голки, Клаудія нанесла приголомшливий малюнок за всією довжиною автомобіля. Мотивом для «тату» художниця обрала коропа, який у японській культурі символізує успіх та наполегливість.
Lexus зняв короткометражний фільм, у якому показав процес створення «татуйованого автомобіля». Стрічку можна переглянути тут: «Татуйований автомобіль: як його було створено».
За допомогою гравера Dremel Клаудія спочатку видалила білу фарбу на поверхні, щоб оголити метал під нею, а потім використала 5 літрів високоякісної автомобільної фарби, щоб вручну нанести деталі. Завершальним штрихом стало сухозлітне золото, яке дозволило підкреслити особливості дизайну та створити 3D-ефект. Насамкінець автомобіль було покрито прозорим лаком для захисту поверхні.
Процес зайняв 6 місяців з моменту розробки початкових ескізів, а саме «татуювання» було виконане протягом 5 інтенсивних восьмигодинних змін. Праця була фізично важкою, адже під час роботи з нерухомим об’єктом його не можна перемістити в зручніше положення. Так, незначні промахи при нанесенні татуювання на тіло можна легко виправити або перетворити у візерунок, «гравіювання» за допомогою свердла ж вимагає абсолютної точності.
Татуйований UX ще не має цінника, але, за попередніми оцінками, вартість роботи на замовлення сягне близько £120 000.
Під час роботи над UX Клаудія вперше працювала з металом, а не з людською шкірою, відмітивши як подібності, так і відмінності процесів.
«При нанесенні татуювання на тіло ви повинні пам’ятати про м’язи та тканини під шкірою. Тут довелося приділяти більше уваги тому, як змінюється форма кузова в місцях переходу від однієї частини автомобіля до іншої», — прокоментувала Клаудія. В роботі художниці допомагав її чоловік Ютаро (Yutaro), родом з Японії.
«Головна особливість UX і причина, з якої кросовер ідеально підійшов для татуювання, — його обтічна форма. Все, починаючи від ліній бічної частини кузова до форми вікон, втілює динамічність і красу. Автомобіль став ідеальним вибором для цього проєкту та концепції у цілому», — сказала Клаудія, співзасновниця тату-студії Red Point в Ізлінгтоні, Лондон.
Проєкт демонструє відданість майстерності Такумі, яка властива всім розробкам Lexus і відчувається в усьому — від найменших деталей дизайну до бездоганної обробки. Для досягнення такого рівня майстри відточують свої навички протягом багатьох років. Окрім того, в дизайні автомобілів Lexus втілює традиційну японську естетику. Так, оздоблення салону UX має фактуру, що нагадує японський папір васі, а у плавному переході від екстер’єру до інтер’єру через передній екран застосована архітектурна концепція Енгава.
За інформацією про автомобілі, що пропонуються до продажу в Україні, та послуги Lexus звертайтеся, будь ласка, до офіційних дилерів Lexus в Україні.