1. Discover Lexus
  2. Concept cars
  3. LF-FC
ШВИДКІ ДІЇ
Концептуальні автомобілі

Водневий седан

концепт lf-fc не просто втілення нового дизайну в життя – він створений, щоб ви переглянули всі свої очікування.

Концептуальний автомобіль класу «Люкс» LF-FC викликав фурор на Токійському автосалоні 2015 року — саме там відбулася прем'єра цього представницького седана з воістину революційними технологіями.

модель lf-fc відображає наше прогресивне бачення недалекого майбутнього, де ще більше поширення отримають розкіш і високі технології

Токуо Фукуіті (Tokuo Fukuichi), президент Lexus International

01

приголомшуюча простота

Вражаючі задні ліхтарі доповнюють елегантність оформлення передньої частини. Варто подивитися на LF-FC збоку, щоб розкрити для себе його справжній характер.
02

фантастичний дизайн

Плавна лінія даху, що тягнеться з передньої у задню частину автомобіля, свідчить про те, що автомобіль почуватиметься впевнено, що на швидкісних автошляхах, так і на серпантинах. Спортивні 21-дюймові легкосплавні колісні диски зі спицями, що виготовлені з армованого вуглеволокном пластику, підкреслюють образ і без того динамічно оформленого автомобіля.
03

інтер’єр lf-fc

Зануртеся у футуристичний світ інтуїтивної технології і розкоші. Як тільки ви сідаєте за кермо, вас вітає ненав'язливе голографічне зображення, ширяюче над центральною приладовою панеллю. Простим рухом рук активується система безконтактного управління, яка контролює такі системи автомобіля LF-FC як інформаційно-розважальну систему і клімат-контроль салону.

багатонаправлена розкіш

Кабіна поділена на дві частини; верхня половина створює відчуття відкритості, дозволяючи водієві зосередитися на дорозі попереду та не почуватися стиснено. Коли дивитися на рівні очей, то складається враження, що передні сидіння із анілінової шкіри немов пливуть у повітрі разом з дверима і панеллю управління.

Силова установка на водневих елементах

Потужна система паливних елементів урухомлює всі чотири колеса цього концепт-кара, яка точно розподіляє крутний момент між передніми та задніми колесами. Розподіл маси між осями седана LC-FC вдалося оптимізувати шляхом стратегічно важливого розташування блока паливних елементів у задній частині автомобіля, блока керування двигунами у передній частині та застосування T-подібних водневих паливних баків.