ФІЛЬТРИ ЗА
Всі
Купе
F Sport
Cедани
Гібриди
Кросовери
Позашляховики

СПІВПАДІНЬ НЕ ЗНАЙДЕНО

Нема автомобілів, що відповідають вашому пошуковому запиту. Будь ласка, розширте його та спробуйте ще раз!

Сховати підмоделі

Довший нижчий ширший та більш вражаючий флагманський преміум седан з гібридним двигуном

НОВИЙ СЕДАН
LEXUS LS


Вражаючий флагманський
преміум-седан з гібридним двигуном.

КОНЦЕПТ КАР LEXUS UX

КОНЦЕПТ-КАР
LEXUS UX


Приголомшливі майбутні технології
в концепт-карі UX.

Lexus Future

LEXUS
FUTURE

Серія концептуальних автомобілів
LF (Lexus Future) для світу майбутнього.

Світ Lexus

СВІТ
LEXUS

Інноваційний дизайн, передові технології та досвід який Lexus дарує світові.

Новаторський дизай від Lexus

НОВАТОРСЬКИЙ
ДИЗАЙН

Наша філософія дизайну та приклади наших найкращих конструкторських рішень.

Lexus Hybrid

ГІБРИДНІ
АВТОМОБІЛІ

Поєднуючи двигун внутрішнього згоряння з електричним двигуном.

Lexus кредит

УМОВИ
КРЕДИТУВАННЯ

Спеціальні умови на придбання автомобілів Lexus.

РЕВОЛЮЦІЙНА КОНСТРУКЦІЯ
АВТОМОБІЛЬНОГО СИДІННЯ

На Паризькому міжнародному автосалоні 2016 року відбудеться світова прем'єра революційного прототипу кінетичного сидіння Lexus Kinetic Seat. В основі його конструкції лежить мережева структура, утворена численними волокнами яка надає принципово нове уявлення про комфорт автомобільного сидіння.

Хребет людини забезпечує підтримку голови. Він допускає різноспрямовані обертальні рухи тазу і грудної клітки, стабілізуючи положення голови навіть в процесі ходьби або бігу.

НОВЕ УЯВЛЕННЯ
ПРО КОМФОРТ

Для того щоб відтворити аналогічні рухи на автомобільному сидінні - при розробці його подушки і спинки була передбачена певна ступінь їх рухливості, що залежить від ваги сидячого і зовнішніх навантажень. За рахунок цього навіть при звичайній посадці в кріслі компенсуються коливання голови, викликані рухами самого автомобіля, що дозволяє зберігати стабільне поле огляду. Таке рішення спрямоване на зниження стомлюваності людей, що знаходяться в салоні, підвищення комфорту в русі і простоти управління автомобілем.

Обивка сидіння за концепцією нагадує павутиння, нитки якої розходяться радіально від центру спинки крісла. Ця сітка досить пластична, щоб максимально адаптуватися до форми тіла і розподіляти навантаження таким чином, щоб протягом тривалих періодів часу була забезпечена комфортна посадка.

НЕЙМОВІРНА ПІДТРИМКА

Центральна точка спинки сидіння розташована на висоті лопаток, що дозволяє грудній клітці сидячого робити обертові рухи навколо осі обертання крісла. За рахунок такого рішення досягається стійкість положення голови і забезпечується високий рівень підтримки тіла. Крім цього, вся конструкція такого сидіння більш тонка, що сприяє зниженню загальної маси автомобіля.

Волокна, що формують структуру «павутини» в спинці сидіння, виготовлені з екологічно нешкідливих матеріалів на основі синтетичного павукового шовку *, які прийшли на заміну матеріалів, одержуваних у процесі переробки нафти. Основним компонентом цього матеріалу є білок, що синтезується за допомогою процесу ферментації мікроорганізмів, після чого він обробляється в центрифузі і перетворюється в новий матеріал, що забезпечує більш високий рівень поглинання вібрацій і міцність.

Для того, щоб забепечити якнайкращі враження від користування веб-сайтом Lexus, ми разом з обраними нами партнерами на нашому сайті використовуємо cookies. Якщо ви продовжите користуватися сайтом без зміни налаштувань, ми сприймемо це як знак вашої згоди на отримання всіх cookies на сайті Lexus.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ