ФІЛЬТРИ ЗА
Всі
Купе
F Sport
Cедани
Гібриди
Кросовери
Позашляховики

СПІВПАДІНЬ НЕ ЗНАЙДЕНО

Нема автомобілів, що відповідають вашому пошуковому запиту. Будь ласка, розширте його та спробуйте ще раз!

Сховати підмоделі

Довший нижчий ширший та більш вражаючий флагманський преміум седан з гібридним двигуном

НОВИЙ СЕДАН
LEXUS LS


Вражаючий флагманський
преміум-седан з гібридним двигуном.

КОНЦЕПТ КАР LEXUS UX

КОНЦЕПТ-КАР
LEXUS UX


Приголомшливі майбутні технології
в концепт-карі UX.

Lexus Future

LEXUS
FUTURE

Серія концептуальних автомобілів
LF (Lexus Future) для світу майбутнього.

Світ Lexus

СВІТ
LEXUS

Інноваційний дизайн, передові технології та досвід який Lexus дарує світові.

Новаторський дизай від Lexus

НОВАТОРСЬКИЙ
ДИЗАЙН

Наша філософія дизайну та приклади наших найкращих конструкторських рішень.

Lexus Hybrid

ГІБРИДНІ
АВТОМОБІЛІ

Поєднуючи двигун внутрішнього згоряння з електричним двигуном.

Lexus кредит

УМОВИ
КРЕДИТУВАННЯ

Спеціальні умови на придбання автомобілів Lexus.

ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОВИН

ІМЕНА ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ LEXUS DESIGN AWARD ОГОЛОШЕНО НА МІЛАНСЬКОМУ ТИЖНІ ДИЗАЙНУ — 2015

У LEXUS ОФІЦІЙНО ПОВІДОМИЛИ ПРО ТЕ, ЩО ПРОЕКТ «SENSE-WEAR» («ОДЯГ ВІДЧУТТІВ») ЕМАНУЕЛИ КОРТІ ТА ІВАНА ПАРАТІ (CARAVAN) БУЛО НАЗВАНО ВИСОКИМИ ЧЛЕНАМИ ЖЮРІ ПЕРЕМОЖЦЕМ КОНКУРСУ LEXUS DESIGN AWARD ТА ВОЛОДАРЕМ ПЕРШОГО В ІСТОРІЇ ЦЬОГО КОНКУРСУ ГРАН-ПРІ.

Вибору передував перегляд презентацій чотирьох фіналістів, під час яких вони представили свої прототипи на тему «Відчуття». Роботу власників гран-прі разом з роботами інших 11 фіналістів представлено для публіки на експозиції «Lexus: подорож відчуттів» на Міланському тижні дизайну — 2015. На участь у цьогорічному конкурсі Lexus Design Award надійшло чимало заявок, серед яких було багато дуже оригінальних ідей. Оскільки темою цьогорічного конкурси стали «Почуття», у багатьох заявках йшлося про п’ять відчуттів або емоційні, радше ніж конкретні, аспекти людського буття.

У вівторок, 14 квітня, представники Lexus International відкрили виставку «Lexus: подорож відчуттів» на вулиці Торнерія у Мілані. На ній можна отримати надзвичані враження: усвідомити, як пробуджуються відчуття під час подорожі світом Lexus. Експозицію було спроектовано та реалізовано всесвітньо відомим художником-оформлювачем простору Філіппом Ніґро у співпраці з відомим шеф-кухарем Йонедою Хадзіме.

Lexus: подорож відчуттів

На виставці «Lexus: подорож відчуттів» відвідувачам запропоновано поринути у цікавий та захоплюючий світ відчуттів, оскільки саме ця концепція є центральною для марки Lexus. Коли художник-оформлювач простору Філіпп Ніґро відвідав завод Lexus, він був страшенно вражений тим, скільки уваги та піклування приділяється не лише зовнішньому вигляду, але й невидимим внутрішнім деталям. Це відкриття привело його до створення концепції «Зсередини назовні», що дозволяє відвідувачам помилуватися красою у різних ракурсах. Виставляючи напоказ речі, які зазвичай приховані від очей, Lexus запрошує відвідувача зробити нові відкриття та отримати новий досвід у кожній з трьох зон експозиції.

Зона 1. Задіювання відчуттів

У цій зоні розмістили спеціальну версію концептуального автомобіля LF-SA, який було представлено на Женевській міжнародній автомобільній виставці. Навколо автомобіля, що стоїть у центрі кокона, встановлено багато опуклих дзеркал, у яких можна побачити неочікувані відзеркалення та вогні, — у такий спосіб утворюється рухомий потік, що збуджує уяву.

Зона 2. Дослідження відчуттів

У цій зоні представлено роботи 12 фіналістів: 4 прототипи та 8 вітрин, які було обрано з-поміж 1171 заявки з 72 країн, включаючи роботу «Sense-Wear» («Одяг відчуттів») Емануели Корті та Івана Параті (Caravan), що отримала гран-прі. Відвідувачі можуть взаємодіяти з деякими прототипами в інтерактивний спосіб. У цьому відділі експозиції вдалося створити тиху, спокійну атмосферу, що дозволяє відвідувачам по-справжньому оцінити оригінальність та творчий потенціал кожної роботи, а також поміркувати про її можливості змінити майбутнє.

Зона 3. Випробування п’яти відчуттів

У цьому спільному проекті Філіппа Ніґро та Йонеди Хадзіме під час подорожі експозицією відвідувачі можуть не лише побачити, почути, торкнутися, відчути запах чогось, але й скуштувати особливі наїдки. Під час роботи над дегустаційною експозицією шеф-кухар Йонеда, який сам є власником автомобіля марки Lexus, спирався на свій власний досвід перебування за кермом та подорожей на природу, де всі п’ять відчуттів проявляються найгостріше.

Для того, щоб забепечити якнайкращі враження від користування веб-сайтом Lexus, ми разом з обраними нами партнерами на нашому сайті використовуємо cookies. Якщо ви продовжите користуватися сайтом без зміни налаштувань, ми сприймемо це як знак вашої згоди на отримання всіх cookies на сайті Lexus.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ