LEXUS ПРЕЗЕНТУЄ НОВЕ ПОКОЛІННЯ ФЛАГМАНСЬКОГО ПОЗАШЛЯХОВИКА LX

13 жовтня у Дубаї (ОАЕ) відбулася світова прем’єра нового покоління позашляховика Lexus LX. Новий LX, який втілює прагнення бренда відповідати потребам клієнтів з різних куточків світу та підкреслює позиції Lexus, як бренда розкішного стилю життя, має надійти у продаж на початку 2022 року.

Перша модель LX, що побачила світ у 1996 році, отримала визнання як флагманський позашляховик Lexus завдяки своєму комфорту, розкоші та позашляховим властивостям. Автомобіль довів свою здатність пересуватися практично всіма видами доріг, а також свою вражаючу надійність і довговічність.

Новий LX було розроблено, щоб забезпечити пасажирам і водієві комфорт та насолоду від перебування в автомобілі, куди б вони не їхали. Зберігаючи традиційну рамну конструкцію кузова для забезпечення надійності, довговічності та прохідності, новий LX може похвалитися поліпшеними характеристиками завдяки новій платформі GA-F. Її використання дозволило знизити вагу приблизно на 200 кг і створити кузов, що вирізняється високою жорсткістю, завдяки застосуванню цифрових технологій.

Новий LX буде доступним у версіях LX 600 із потужним 3,5-літровим* бензиновим двигуном V6 із подвійним турбонаддувом і LX 500d із 3,3-літровим дизельним двигуном V6 із подвійним турбонаддувом. Обидві версії матимуть гальмівну систему з електронним керуванням та електропідсилювач керма, щоб гарантувати унікальні ходові якості Lexus LX як на дорогах, так і на бездоріжжі.

Для безпечнішого й комфортнішого водіння на центральній консолі вперше на автомобілях Lexus встановлено подвійний дисплей, що складається із 12,3-дюймового верхнього та 7-дюймового нижнього екранів. Також уперше у світі було реалізовано функцію Back Underfloor View, що відображає на екрані область під задньою частиною автомобіля.

До того ж, аби максимально відповідати різноманітним потребам клієнтів, для Lexus LX доступна нова комплектація VIP** із чотирма окремими сидіннями та функцією «Оттоман» на сидіннях заднього ряду, для безпечних та максимально комфортних подорожей будь-якими дорогами з елементом розкоші.

Під час розробки дизайну особливу увагу було приділено функціональності та лініям, що підкреслюють потужність автомобіля. Дизайнери створили пропорції, що поєднують вишуканість і потужність, та роблять новий LX дуже помітним на дорозі, як і належить флагманському позашляховику. Серед інших технологій, які варто відзначити, уперше в автомобілях Lexus реалізовано кнопку запуску двигуна із функцією автентифікації за відбитком пальця, що сприяє зниженню ризику викрадення автомобіля.

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ LEXUS LX


1. Нова мова дизайну Lexus, що гармонійно поєднує витонченість та функціональну красу

  • Концепція дизайну сфокусована на створенні екстер’єру, що поєднує вишуканість із потужним і приголомшливим зовнішнім виглядом, як і належить флагманському позашляховику.
  • Нова фамільна решітка радіатора втілює нову мову дизайну Lexus, що базується на функціональній красі. Цей фірмовий елемент став тривимірним і позбувся хромованої рамки. Це підкреслює єдність решітки з усім кузовом і додає вагомості передній частині автомобіля, одночасно поліпшуючи ефективність охолодження і розподілення повітряних потоків.
  • Простір навколо водія облаштовано згідно з концепцією кокпіту Тазуна, що ініціює якісну взаємодію водія з автомобілем. Відтак дисплей та перемикачі розташовано таким чином, аби забезпечити інтуїтивно зрозуміле керування автомобілем майже не змінюючи пози навіть під час руху по нерівностях.
  • Як і у новому NX, у центрі задньої частини замість логотипу розміщено напис LEXUS, що символізує нову епоху для бренда.
2. Чудові ходові якості як на дорозі, так і на бездоріжжі

  • Нова платформа GA-F була застосована Lexus вперше, щоб досягти ідеальних ходових характеристик. Положення центру ваги LX було оптимізовано за рахунок зміщення масивного двигуна назад.
  • Окрім зменшення габаритів двигуна й використання нової, легшої підвіски з активним контролем висоти, дах було виконано з легкого алюмінію, адже він знаходиться найвище і його вага впливає на положення центру ваги автомобіля. Це призвело до значного зниження центру ваги й зменшення загальної маси приблизно на 200 кг.
  • У новому поколінні, вперше за всю історію LX, застосовуються електропідсилювач керма та клейові з’єднання кузова, які разом забезпечують безпосередній відгук на дії водія і під час повороту керма та натискання педалі акселератора.
  • 2850-міліметрова колісна база, успадкована ще з першого покоління LX, і кути прохідності (кут в’їзду, кут з’їзду й повздовжній кут прохідності), що збереглися із поточного покоління, забезпечують і високу прохідність на бездоріжжі, й достатній простір усередині салону.
  • Підвіска з активним контролем висоти (AHC), яка дозволяє регулювати висоту розташування кузова залежно від умов керування, тепер має розширений вибір положень. До того ж AHC відтепер також стабілізує положення автомобіля під час поворотів, прискорення та гальмування, оптимізуючи жорсткість пружин, коли це необхідно.
  • Нова система кругового огляду Multi-Terrain Monitor використовує чотири камери, щоб допомогти водієві відслідковувати ситуацію навколо автомобіля. Доступність нової опції — відображення простору під задньою частиною автомобіля — дозволяє робити його «прозорим», щоб водієві чітко бачити стан поверхні, якою він пересувається, а також бачити дорожні умови навколо передніх і задніх коліс.
  • Уперше в автомобілях Lexus центральну консоль оснащено подвійним дисплеєм. На верхньому 12,3-дюймовому сенсорному екрані відображаються елементи управління навігацією та аудіосистемою. Він же використовується системою кругового огляду Multi-Terrain Monitor під час руху бездоріжжям. На нижньому 7-дюймовому сенсорному екрані відображаються елементи керування клімат-контролем. Також він слугує екраном вибору режимів керування для системи Multi-Terrain Select.
3. Нова лінійка потужних та ефективних силових агрегатів

  • Новий 3,5-літровий бензиновий двигун V6 із подвійним турбонаддувом у LX 600 забезпечує високий крутний момент на низьких обертах і швидку реакцію турбіни. Його максимальна потужність — 305 кВт (415 к.с.), а максимальний крутний момент — 650 Нм. Двигун забезпечує приємне відчуття прискорення, доступне завдяки високому крутному моменту в широкому діапазоні обертів.
  • Перший для Lexus 3,3-літровий дизельний двигун V6 із подвійним турбонаддувом, яким оснащено LX 500d, вирізняється оптимізованою конструкцією кожного елемента для досягнення максимальної потужності 220 кВт (299 к.с.) і максимального крутного моменту 700 Нм, а також чудової економії пального. Максимальний крутний момент досягається, починаючи з низьких обертів, що забезпечує потужне прискорення, яке чітко відповідає діям водія.
  • В дизельному двигуні два турбокомпресори зі змінною геометрією забезпечують підвищену продуктивність для разючого прискорення в будь-яких ситуаціях. На низьких обертах працює один, а на високих додатково підключається другий, що забезпечує потужне та плавне прискорення на будь-яких обертах.
  • Обидва силові агрегати працюють в парі з 10-ступеневою автоматичною коробкою передач. Вона забезпечує плавний і комфортний ритм водіння, а також потужне прискорення на старті, позашляхові характеристики й економію пального на високих швидкостях.
4. Нова комплектація VIP

  • Новий Lexus LX у комплектації VIP має чотири окремі сидіння. Задні сидіння забезпечують найвищий рівень комфорту, у тому числі завдяки високому рівню бокової підтримки і поглинання незручностей від нерівностей дорожнього покриття. Нахил спинки сидінь змінюється у діапазоні до 48 градусів; вони оснащені окремою консоллю з панеллю керування функціями комфорту. Дисплей розважальної системи задніх пасажирів, що знаходиться на спинці переднього пасажирського сидіння, можна скласти, щоб не обмежувати оглядовість попереду. Підвищений комфорт пасажирів позаду також гарантується достатньою відстанню до передніх сидінь, що досягає 1 100 мм.
  • До цієї комплектації також входять сонцезахисні шторки на задніх бокових вікнах, освітлення для читання та розважальна система задніх пасажирів. Комплектація VIP оснащена спеціальними вентиляційними дефлекторами у стелі, через які охолоджене повітря розсіюється, як вода у душовій кабіні, й огортає задніх пасажирів. Крім того, по боках центральної консолі задніх сидінь також є вентиляційні дефлектори. Взимку вони огортають теплим повітрям і забезпечують комфорт за принципом «свіжа голова, теплі ноги».
  • Задня панель управління, на яку винесено керування різними функціями та налаштування задніх сидінь і прилеглої до них зони, була спроєктована з орієнтацією на людину, саме тому її було продумано до найдрібніших деталей.
5. Мультимедійна система нового покоління

  • Застосування новітніх мультимедійних систем, що підтримують Android Auto та безпровідне підключення до Apple CarPlay, робить користування новим LX більш зручним та комфортним.
  • Для усіх комплектацій також доступний інтелектуальний голосовий асистент “Hey, Lexus” (Хей, Лексус).
  • У базовій комплектації LX оснащений аудіосистемою Lexus з 10 динаміками. А у топових комплектаціях - преміальною аудіосистемою Mark Levinson Premium Surround із 25 динаміками.
  • На новому LX у комплектації VIP встановлюється розважальна система для задніх пасажирів нового покоління з інтуїтивно зрозумілою сенсорною панеллю управління.
6. Провідні технології захисту та безпеки

  • Уперше в автомобілях Lexus у новому LX реалізовано кнопку запуску двигуна із функцією розпізнавання відбитка пальця, що сприяє зниженню ризику викрадення.
  • Пакет систем безпеки та допомоги водієві LSS+ (Lexus Safety System+) останнього покоління включає модернізовану систему попередження зіткнень із новою системою аварійного підсилювача керма, поліпшену систему утримання в центрі смуги руху, адаптивний круїз-контроль із новою функцією сповільнення у віражах.
  • Застосування системи адаптивного дальнього світла (AHS) з технологією BladeScanTM дозволяє водієві використовувати дальнє світло, щоб добре бачити пішоходів і дорожні знаки, не засліплюючи інших водіїв.


КОМЕНТАР ТАКАМІ ЙОКО (TAKAMI YOKOO), ГОЛОВНОГО ІНЖЕНЕРА LEXUS INTERNATIONAL
«Аби відповідати різним стилям життя наших клієнтів, ми розробили концепцію керування новим LX, що звучить як «Легкість і комфорт на будь-якій дорозі світу». Ми прагнули створити автомобіль, який завдяки винятковим позашляховим характеристикам може безперешкодно та комфортно їздити будь-якою дорогою: міськими вулицями, міжміською автомагістраллю або бездоріжжям. Аби досягти цього, при розробці ми зосередилися на поведінці автомобіля на «реальних дорогах».

Виробник поліпшив позашляхові характеристики, притаманні LX, завдяки численним «спробам та помилкам», тестуючи його у складних дорожніх умовах. Спільно з водіями-випробувачами команда інженерів працювала над поліпшенням ходових характеристик, застосовуючи безкомпромісний підхід до створення Характеру керування Lexus (Lexus Driving Signature). Команда прагнула забезпечити неповторні відчуття від керування Lexus і гарантувати, що відгук усіх систем автомобіля буде прямо пропорційним діям водія.

Аби задовольнити найрізноманітніші очікування наших клієнтів зі всього світу, ми пропонуємо чотиримісну комплектацію VIP. Кожна комплектація, навіть базова, втілює увагу до найдрібніших деталей й ентузіазм, з яким розробники створювали новий LX. Ми запрошуємо вас протестувати наш LX, збудованих руками реальних ентузіастів, на реальних дорогах.»

КОМЕНТАР ЙОСІАКІ ІТО (YOSHIAKI ITO), ВОДІЯ-ВИПРОБУВАЧА LEXUS INTERNATIONAL
«Завдяки використанню оновленої платформи та електропідсилювача керма ми досягли такого рівня ходових якостей, який дозволяє відчути характер Lexus, щойно ви сіли за кермо і почали рух. Над цими ходовими характеристиками також працювали експерти з позашляхової їзди, щоб якнайкраще втілити концепцію керування на бездоріжжі, а також застосувати практичний досвід від водіння бездоріжжям для покращення характеристик їзди звичайними дорогами.

Ми також багато їздили на новому LX різними дорогами, щоб перевірити, чи впливають зміни, які ми впровадили, на прохідність, адже ми прагнули досягти високих ходових характеристик на будь-яких дорогах. Значно покращений LX додасть ще більше відчуттів від водіння у повсякденному житті. Повірте, вам сподобається!»

КОМЕНТАР КАЗУЮКІ УЕНО (KAZUYUKI UENO), ВОДІЯ-ВИПРОБУВАЧА LEXUS INTERNATIONAL (ФАХІВЕЦЬ З БЕЗДОРІЖЖЯ)
«Щоб зробити водіння бездоріжжям безпечним і забезпечити ще більше комфорту та задоволення від керування, що є неодмінною властивістю Lexus, ми безліч разів протестували автомобіль на різних видах бездоріжжя. Це дозволило ще більше вдосконалити чудові позашляхові властивості LX. Щоб гарантувати комфорт для водія та пасажирів, ми налаштували нову підвіску з активним контролем висоти (AHC) та системою регулювання жорсткості (AVS) таким чином, щоб залишалось відчуття контакту з дорогою і менше відчувались нерівності.

Окрім того, ми продумали багато інших деталей — від зручності перегляду зображень системи кругового огляду Multi-Terrain Monitor до способу управління системою Crawl Control. Ми сподіваємося, що кожен зможе насолодитися ходовими характеристиками LX, що забезпечують комфортне пересування різними типами доріг — і автомагістралями, і бездоріжжям, — у всьому світі».