Довший нижчий ширший та більш вражаючий флагманський преміум седан з гібридним двигуном

НОВИЙ СЕДАН
LEXUS LS


Вражаючий флагманський
преміум-седан з гібридним двигуном.

КОНЦЕПТ КАР LEXUS UX

КОНЦЕПТ-КАР
LEXUS UX


Приголомшливі майбутні технології
в концепт-карі UX.

Lexus Future

LEXUS
FUTURE

Серія концептуальних автомобілів
LF (Lexus Future) для світу майбутнього.

Світ Lexus

СВІТ
LEXUS

Інноваційний дизайн, передові технології та досвід який Lexus дарує світові.

Новаторський дизай від Lexus

НОВАТОРСЬКИЙ
ДИЗАЙН

Наша філософія дизайну та приклади наших найкращих конструкторських рішень.

Lexus Hybrid

ГІБРИДНІ
АВТОМОБІЛІ

Поєднуючи двигун внутрішнього згоряння з електричним двигуном.

Lexus кредит

УМОВИ
КРЕДИТУВАННЯ

Спеціальні умови на придбання автомобілів Lexus.

LC 500h

ПЕРША У СВІТІ БАГАТОСТУПЕНЕВА ГІБРИДНА ТРАНСМІСІЯ ВСТАНОВЛЮЄ НОВІ СТАНДАРТИ ПРОДУКТИВНОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ

АБСОЛЮТНО ІНШІ ВРАЖЕННЯ ВІД КЕРУВАННЯ

ПЕРША У СВІТІ БАГАТОСТУПЕНЕВА ГІБРИДНА ТРАНСМІСІЯ ВСТАНОВЛЮЄ НОВІ СТАНДАРТИ ПРОДУКТИВНОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ

Перевершуючи всі очікування, LC 500h знаменує собою початок нового етапу в історії Lexus. Гібрид LC 500h здатний розігнатися від нуля до 100 км/год лише за п'ять секунд, зменшуючи використання пального до 6,4 л/100 км, а викиди СО2 — до 145 г/км.

Завдяки величезному крутному моменту ведучі колеса першого гібридного автомобіля Lexus обертаються так швидко, як ніколи раніше. Але навіть за такої захопливої продуктивності LC 500h характеризується паливною ефективністю та низьким рівнем викидів в атмосферу — тим, чого й очікують від гібрида Lexus.


ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ

ПОЗНАЙОМТЕСЯ БЛИЖЧЕ З LC 500h

За кермом LC 500h: особливості моделі

ЗА КЕРМОМ LC 500h: ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ

Хизуючись новою винятковою конфігурацією заднього привода, LC дарує абсолютно інші враження від керування. Надзвичайно низьке розміщення центра ваги та її оптимальний розподіл у новому гібриді роблять його здатним перевершити всі очікування. LC 500h спроектовано, щоб забезпечити чудову керованість, маневреність, стабільність та зрештою захопливе водіння, якого ви чекаєте — чи радше вимагаєте — від розкішного купе.

У салоні LC 500h: особливості моделі

У САЛОНІ LC 500h: ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ

Перебуваючи за майстерно виготовленим майстрами такумі кермом LC, важко не помітити раціональну ергономічність салону. Максимально зручне розташування всіх елементів управління та інтерфейсів додає упевненості та закликає до енергійності в керуванні. Низько розміщені капот і панель приладів забезпечують надзвичайну оглядовість за кермом.

Lexus Safety System +

СИСТЕМА БЕЗПЕКИ LEXUS SAFETY SYSTEM+

Кожну модель LC оснащено сучасним комплексом технологій активної безпеки Lexus Safety System+, який включає в себе систему передаварійної безпеки (PCS) з можливістю розпізнавання пішоходів на дорозі, систему допомоги утримання в обраній смузі руху (LKA), систему автоматичного дальнього світла (AHB) для поліпшення видимості в темний час доби та адаптивний круїз-контроль (ACC) для регулювання швидкості залежно від швидкості автомобіля попереду.

20- та 21-дюймові легкосплавні диски

20" та 21" ЛЕГКОСПЛАВНІ ДИСКИ

20-дюймові литі легкосплавні диски
Відлиті й оброблені з високою точністю 5-спицеві диски з темно-сірим металевим покриттям і зниженим рівнем аеродинамічного шуму.

20-дюймові ковані легкосплавні диски
Ковані 5-спицеві диски із привабливим поліруванням. (Доступні для автомобілів у комплектації Sport)

21-дюймові ковані легкосплавні диски
Ковані 5-спицеві легкосплавні диски. (Доступні для автомобілів у комплектації Sport і Sport+)

Lexus Multi Stage Hybrid

БАГАТОСТУПЕНЕВА ГІБРИДНА СИСТЕМА LEXUS

LC 500h оснащено першою у світі багатоступеневою гібридною системою Multi Stage Hybrid System, у якій вміло поєднано потужність 3,5-літрового бензинового двигуна V6 і вдосконаленого електромотора. Така технологія сприяє точнішій реакції автомобіля на дії водія, зберігаючи при цьому плавність руху й ефективність гібрида Lexus.

Світлодіодні фари

СВІТЛОДІОДНІ ФАРИ

Ультракомпактний світлодіодний блок фар із трьома проекторами спеціально розроблений для забезпечення дуже малої довжини переднього звису нового LC, що вкрай важливо для керованості на високій швидкості.

Скляний дах

СКЛЯНИЙ ДАХ

Скляний дах створює відчуття свободи, поздовжнє хромоване обрамлення підсилює елегантний профіль купе, а задні краї даху нагадують лінії традиційного японського меча.

Карбоновий дах

КАРБОНОВИЙ ДАХ

Вишуканий дах із вуглецевого волокна, виготовлений на фабриці Motomachi з використанням нового високошвидкісного процесу лиття під тиском, забезпечує більш низьке розміщення центра ваги LC.

Активний задній спойлер

АКТИВНИЙ ЗАДНІЙ СПОЙЛЕР

Активний задній спойлер автоматично піднімається при досягненні швидкості більше 80 км/год, генеруючи додаткову притискну силу та стійкість, а бокові повітрозабірники зменшують турбулентність навколо задніх коліс, поліпшуючи керованість автомобіля.

Голографічні світлодіодні задні ліхтарі

ГОЛОГРАФІЧНІ СВІТЛОДІОДНІ ЗАДНІ ЛІХТАРІ

Натхненні форсажними камерами реактивних винищувачів, привабливі задні ліхтарі, обрамлені металевим каркасом, проектують нескінченний мотив Lexus — L. Уважно придивившись, можна помітити, що кнопка відчинення багажника непомітно вписана в обрамлення задніх ліхтарів.

Салон, орієнтований на водія

САЛОН, ОРІЄНТОВАНИЙ НА ВОДІЯ

Майстри Такумі підібрали найкращу форму керма – еліпс, який ідеально лежить у руках водія при проходженні поворотів зі значним боковим прискоренням.

Усі важливі прилади та дисплеї розташовані у полі зору водія, коли він дивиться на дорогу попереду, відтак необхідність рухати очима і відволікатися від дороги зменшена.

Перемикачі, що часто використовуються, наприклад, вибір режиму руху (DMS), сконцентровано навколо керма. Така увага до деталей сприяла створенню орієнтованого на водія, який готовий отримати дивовижний досвід.

Система кондиціонування повітря Climate Concierge. Технологія NANOE®

СИСТЕМА КОНДИЦІОНУВАННЯ ПОВІТРЯ CLIMATE CONCIERGE. ТЕХНОЛОГІЯ NANOE®

Інноваційна система Climate Concierge автоматично підбирає відповідний температурний режим для салону, сидінь та керма. Крім того, новаторська технологія nanoe® насичує повітря в салоні автомобіля мікроскопічними, негативно зарядженими, частинками для його очищення та ефективного дезодорування сидінь. Вони також мають приємний, зволожуючий ефект для шкіри та волосся.

Шкіряні сидіння

ШКІРЯНІ СИДІННЯ

Гарно зшиті шкіряні сидіння забезпечують чудову підтримку та комфорт. Головний інженер LC пан Сато особисто брав участь у розробці нового сидіння, яке загалом пройшло 50 циклів випробувань.

Оздоблення Алькантарою®

ОЗДОБЛЕННЯ АЛЬКАНТАРОЮ®

Ергономічні спортивні сидіння LC з ексклюзивною бічною підтримкою міцно утримують вас під час швидких поворотів. Майстри такумі розробили оригінальне контрастне поєднання матеріалу Алькантара® із натуральною шкірою.

Використання композитних матеріалів

ВИКОРИСТАННЯ КОМПОЗИТНИХ МАТЕРІАЛІВ

Для підвищення міцності використано ту ж саму технологію виготовлення композитних матеріалів на основі карбонового волокна, яка була розроблена для виробництва LFA.

Механічно оброблені педалі

МЕХАНІЧНО ОБРОБЛЕНІ ПЕДАЛІ

Механічно оброблені алюмінієві педалі акселератора, гальма і велика підставка для ноги з анодованим алюмінієвим покриттям підкреслюють по-справжньому спортивний характер.

Аналоговий годинник з мотивом «L»

АНАЛОГОВИЙ ГОДИННИК З МОТИВОМ «L»

Аналоговий годинник та поверхня кнопок керування вентиляційним отвором оздоблені стриманим Lexus-мотивом — «L».

Мультиінформаційний дисплей

МУЛЬТИІНФОРМАЦІЙНИЙ ДИСПЛЕЙ

Центральна панель приладів містить вмонтований кольоровий мультиінформаційний дисплей, який відображає всі необхідні дані щодо керування автомобілем, зокрема попередження про небезпеку та навігаційні вказівки.

* зображення LC 500

Проекційний дисплей на лобовому склі (HUD)

ПРОЕКЦІЙНИЙ ДИСПЛЕЙ НА ЛОБОВОМУ СКЛІ (HUD)

Дані про транспортний засіб проектуються в кольорі безпосередньо на лобове скло. Новітній HUD-дисплей (174 мм x 48 мм) дає змогу водієві аналізувати отриману інформацію, не зводячи очей з дороги.

Навігаційна система Lexus Premium Navigation

НАВІГАЦІЙНА СИСТЕМА LEXUS PREMIUM NAVIGATION

Максимально зручно розташованим великим 10,3-дюймовим центральним дисплеєм з високою роздільною здатністю можна керувати за допомогою голосових команд або сенсорної панелі Remote Touch. Це так само легко, як користуватися смартфоном або планшетом. Функція поділу екрана дозволяє одночасно отримувати інформацію з навігаційної системи Lexus Premium Navigation і керувати клімат-контролем.

Аудіосистема Mark Levinson®

АУДІОСИСТЕМА MARK LEVINSON®

Аудіосистема MARK LEVINSON® з 13-ма динаміками
Додаткове вдосконалення - аудіосистема світового класу Mark Levinson® Premium Surround System з 13-а динамікати та технологією GreenEdge™ адаптована до акустичних особливостей салону LC. Вона забезпечує напрочуд якісне відтворення звукозаписів, не згірш від домашнього кінотеатру. Завдяки технології Clari-Fi™ система відновлює якість звуку, що була втрачена під час цифрового стиснення mp3-файлів.

Система моніторингу «сліпих» зон (BSM) та система сповіщення про наближення автомобілів під час руху заднім ходом (RCTA)

СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ «СЛІПИХ» ЗОН (BSM) та СИСТЕМА СПОВІЩЕННЯ ПРО НАБЛИЖЕННЯ АВТОМОБІЛІВ ПІД ЧАС РУХУ ЗАДНІМ ХОДОМ (RCTA)

У задньому бампері розташовані мініатюрні радари, що виявляють на сусідніх смугах транспортні засоби, яких не видно у бічні дзеркала заднього огляду. Якщо водій увімкнув сигнал повороту і в цей час у «сліпу» зону потрапив автомобіль, у бічному дзеркалі з відповідного боку з’явиться попереджувальний сигнал.

Система сповіщення про наближення автомобілів під час руху заднім ходом використовує радіолокатор системи моніторингу «сліпих» зон і за потреби попереджає звуком у салоні та візуальними сигналами на зовнішніх дзеркалах.

Система розпізнавання дорожніх знаків (RSA)

СИСТЕМА РОЗПІЗНАВАННЯ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ (RSA)

Система розпізнавання дорожніх знаків (RSA) нового LC використовує вмонтовану у вітрове скло відеокамеру та відображає інформацію на багатофункціональному дисплеї. Система здатна виявляти знаки, що відповідають Віденській конвенції, зокрема електролюмінісцентні та знаки з підсвіткою, що блимає.

* зображення з LC 500

Система контролю тиску в шинах (TPWS)

СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ТИСКУ В ШИНАХ (TPWS)

Встановлені на кожному колесі датчики передають інформацію про тиск у шинах на багатофункціональний інформаційний дисплей, який при потребі попереджає про перепади тиску в одній або декількох шинах.

*зображення з LC 500

Система допомоги при паркуванні (PAM)

СИСТЕМА ДОПОМОГИ ПРИ ПАРКУВАННІ (PAM)

Вмонтовані у задній частині автомобіля датчики звуковим сигналом попереджають про перешкоди на шляху, що значно спрощує процес паркування. За потреби звуковий сигнал можна вимкнути. Увімкнувши передачу заднього ходу, водій бачить зображення ситуації позаду LC і вказівки щодо паркування на 10,3-дюймовому дисплеї.

Система активного капота (PUH)

СИСТЕМА АКТИВНОГО КАПОТА (PUH)

У разі зіткнення з пішоходом спеціальні передні сенсори дають команду на піднесення рівня капота, що зменшує ризик травмування пішохода шляхом збільшення простору між капотом та жорсткими компонентами двигуна або кузова.

* зображення LC 500

8 подушок безпеки

8 ПОДУШОК БЕЗПЕКИ

Окрім надміцного каркаса автомобіля, захист пасажирів забезпечують також вісім подушок безпеки. Водій і передній пасажир захищені двоступеневими передніми подушками безпеки, а також подушками безпеки для захисту колін та бічними подушками. Крім того, бічні шторки безпеки розкриваються суцільним щитом уздовж обох сторін салону. Всі ремені безпеки укомплектовані обмежувачами зусилля натягу.

Вибір режиму руху (DMS)

ВИБІР РЕЖИМУ РУХУ (DMS)

Для забезпечення максимального зосередження водія на дорозі перемикач режимів руху розташовано біля керма. У LC передбачено шість режимів: ECO/COMFORT, NORMAL/CUSTOM, SPORT S/SPORT S+.

МАГНІЄВІ ПЕРЕМИКАЧІ 10-СТУПІНЧАСТОЇ КОРОБКИ передач, "M" - ручний режим

МАГНІЄВІ ПЕРЕМИКАЧІ 10-СТУПІНЧАСТОЇ КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ, "M"- РУЧНИЙ РЕЖИМ

Ще більше задоволення та неймовірно динамічний відгук на рух кермом забезпечує ручний режим М, який дозволяє водієві вільно обирати й утримувати будь-яку передачу за допомогою важелів на кермі.

Надміцний кузов (HBR)

НАДМІЦНИЙ КУЗОВ (HBR)

Міцність кузова забезпечена недеформованими частинами LC, виготовленими з надміцної сталі. Внутрішня обшивка дверей, багажного відділення та капота виконана з легкого алюмінію. Дах і рами дверцят виготовлені із міцного, але легкого пластику, армованого карбоновим волокном.

СПІВПАДІНЬ НЕ ЗНАЙДЕНО

Нема особливостей моделі, що відповідають вашому пошуковому запиту. Будь ласка, розширте його та спробуйте ще раз!

2017 Lexus LC 500h quote

ВИ ДІЗНАЄТЕСЯ БАГАТО НОВОГО ПРО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ АЕРОДИНАМІКУ НОВОГО LC. НІЩО НЕ ЗАЛИШИЛОСЯ ПОЗА НАШОЮ УВАГОЮ.

Тошіюкі Mураяма, керівник групи з терморегулювання та аеродинаміки

Для того, щоб забепечити якнайкращі враження від користування веб-сайтом Lexus, ми разом з обраними нами партнерами на нашому сайті використовуємо cookies. Якщо ви продовжите користуватися сайтом без зміни налаштувань, ми сприймемо це як знак вашої згоди на отримання всіх cookies на сайті Lexus.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ