Довший нижчий ширший та більш вражаючий флагманський преміум седан з гібридним двигуном

НОВИЙ СЕДАН
LEXUS LS


Вражаючий флагманський
преміум-седан з гібридним двигуном.

КОНЦЕПТ КАР LEXUS UX

КОНЦЕПТ-КАР
LEXUS UX


Приголомшливі майбутні технології
в концепт-карі UX.

Lexus Future

LEXUS
FUTURE

Серія концептуальних автомобілів
LF (Lexus Future) для світу майбутнього.

Світ Lexus

СВІТ
LEXUS

Інноваційний дизайн, передові технології та досвід який Lexus дарує світові.

Новаторський дизай від Lexus

НОВАТОРСЬКИЙ
ДИЗАЙН

Наша філософія дизайну та приклади наших найкращих конструкторських рішень.

Lexus Hybrid

ГІБРИДНІ
АВТОМОБІЛІ

Поєднуючи двигун внутрішнього згоряння з електричним двигуном.

Lexus кредит

УМОВИ
КРЕДИТУВАННЯ

Спеціальні умови на придбання автомобілів Lexus.

LC 500

НОВИЙ НЕЙМОВІРНИЙ LEXUS

ЗАХОПЛЮЮЧА ДИНАМІКА

ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ДОСВІД ТА ПРОМОВИСТИЙ ДИЗАЙНУ ПОЄДНАЛИСЯ У ЦЬОМУ ФЛАГМАНСЬКОМУ КУПЕ ПРЕМІУМ-КЛАСУ

Модель LC розпочинає нову еру в історії бренду Lexus. Приголомшливе купе, що зберегло основні риси концепту LF-LC, змусить Вас переглянути власні очікування і затамувати подих. Ви можете побачити це у кожній лінії та відчути з першої секунди за кермом.

Автомобіль оснащено 5,0-літровим бензиновим двигуном потужністю 477 к.с. (351 кВт) та заднім приводом. Цей двигун було розроблено та вдосконалено на таких перегонах, як 24 години на Нюрбургринзі, та виготовлено вручну. Він працює у парі з новою 10-ступеневою автоматичною трансмісією, що вперше в світі представлена на легковому автомобілі, забезпечуючи неймовірне прискорення та приголомшливий звук V8.


ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ

ПОЗНАЙОМТЕСЯ З LC 500 БЛИЖЧЕ

За кермом LC 500: особливості моделі

ЗА КЕРМОМ LC 500: ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ

LC 500 було спроектовано з нуля для забезпечення більш чіткого та точного керування, що відповідає Вашому стилю керування. Керування 10-ступеневою автоматичною трансмісією здійснюється за допомогою системи AI-SHIFT, яка обирає оптимальну передачу не лише на основі Ваших вподобань та швидкості руху, але також Вашого попереднього стилю керування, щоб забезпечити кращі відчуття за кермом. У той час як такі технології як Адаптивна система регулювання жорсткості підвіски (AVS) та висока жорсткість кузова ще більше покращують досвід керування автомобілем.

У салоні LC 500: особливості моделі

У САЛОНІ LC 500: ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ

Перебуваючи за кермом LC, виготовленим майстрами Такумі, важко не помітити раціональну ергономічність салону. Максимально зручне розташування усіх елементів керування та інтерфейсів додає упевненості та закликає до енергійності в керуванні. А низько розміщені капот і панель приладів забезпечують надзвичайну оглядовість за кермом.

Система безпеки Lexus Safety System +

СИСТЕМА БЕЗПЕКИ LEXUS SAFETY SYSTEM +

Кожну модель LC оснащено сучасним комплексом технологій активної безпеки Lexus Safety System +, який включає в себе систему передаварійної безпеки (PCS) з можливістю розпізнавання пішоходів на дорозі, систему допомоги утримання в обраній смузі руху (LKA), систему автоматичного дальнього світла (AHB) для покращення видимості в темну пору доби та адаптивний круїз-контроль (ACC) для регулювання швидкості залежно від швидкості автомобіля попереду.

Двигун V8

ДВИГУН V8

Прийомистий атмосферний двигун LC 500 забезпечує неймовірне прискорення. З максимальним крутним моментом у 540 Нм автомобіль розганяється до 100 км / год всього за 4,7 секунди. Вражаючу реакцію на рух акселератора при високих обертах та експлуатаційну довговічність забезпечено легкою конструкцією, кованими шатунами та титановими клапанами. Ефекності LC 500 додає, оснащений акустичним звуковим генератором, передній повітрозабірник, який підсилює характерний природний звук V8, водночас подаючи його в салон на ідеальному рівні гучності. Натисніть на педаль акселератора, і цей ефект буде підсилено за рахунок зовнішніх клапанів у глушнику, які відкриваються і закриваються залежно від частоти обертів двигуна.

10-ступенева автоматична трансмісія

10-СТУПЕНЕВА АВТОМАТИЧНА ТРАНСМІСІЯ

Ще одна світова першість Lexus - 10-ступенева автоматична трансмісія LC 500, яка забезпечує неймовірну швидкість перемикання. Чіткості, плавності та ритмічності керуванню надає технологія AI-SHIFT, яка обирає оптимальну передачу на основі отриманої заздалегідь інформації щодо вподобань водія, швидкості руху автомобіля та минулого стилю керування.

20- та 21-дюймові легкосплавні диски

20- та 21-ДЮЙМОВІ ДИСКИ

20-дюймові легкосплавні диски
Відлиті й оброблені з високою прецезійністю 5-спицеві диски з темно-сірим металевим покриттям і зниженим рівнем аеродинамічного шуму.

20-дюймові ковані диски
Ковані 5-спицеві диски із привабливим поліруванням. (Доступно для автомобілів у комплектації: Sport)

21-дюймові ковані диски
Ковані 5-спицеві легкосплавні диски. (Доступно для автомобілів спорткласу: Sport та Sport+ )

Світлодіодні фари

СВІТЛОДІОДНІ ФАРИ

Ультракомпактний світлодіодний блок фар із трьома проекторами спеціально розроблений для забезпечення дуже малої довжини переднього звису нового LC, що вкрай важливо для керованості на високій швидкості.

Скляний дах

СКЛЯНИЙ ДАХ

Скляний дах створює відчуття свободи, поздовжнє хромоване обрамлення підсилює елегантний профіль купе, а задні краї даху нагадують лінії традиційного японського меча.

Карбоновий дах

КАРБОНОВИЙ ДАХ

Вишуканий дах із вуглецевого волокна, виготовлений на фабриці Motomachi з використанням нового високошвидкісного процесу лиття під тиском, забезпечує нижче розміщення центру ваги LC.

Активний задній спойлер

АКТИВНИЙ ЗАДНІЙ СПОЙЛЕР

Активний задній спойлер автоматично піднімається при досягненні швидкості більше 80 км / год, створюючи додаткову притискну силу та стійкість, а бокові повітрозабірники зменшують турбулентність навколо задніх коліс, поліпшуючи керованість автомобіля.

Голографічні світлодіодні задні ліхтарі

ГОЛОГРАФІЧНІ СВІТЛОДІОДНІ ЗАДНІ ЛІХТАРІ

Натхненні форсажними камерами реактивних винищувачів, привабливі задні ліхтарі обрамлені металевим каркасом проектують нескінченний мотив Lexus - L. Уважно придивившись, можна помітити, що кнопка відкривання багажника непомітно вписана у обрамлення задніх ліхтарів.

Дизайн, орієнтований на водія

ДИЗАЙН, ОРІЄНТОВАНИЙ НА ВОДІЯ

Майстер-Такумі підібрав найкращу форму керма – еліпс, який ідеально лежить у руках водія при проходженні поворотів зі значним боковим прискоренням.

Усі важливі прилади та дисплеї розташовані поруч із напрямком погляду водія на дорогу, зменшуючи таким чином необхідність рухати очима та відволікатися від дороги.

Часто використовувані перемикачі як, наприклад, вибір режиму руху (DMS), сконцентровано навколо керма. Така увага до деталей сприяла створенню орієнтованого на водія салону, який готовий отримати дивовижний досвід.

Система кондиціонування повітря Climate Concierge. Технологія NANOE®

СИСТЕМА КОНДИЦІОНУВАННЯ ПОВІТРЯ CLIMATE CONCIERGE. ТЕХНОЛОГІЯ NANOE®

Інноваційна система Climate Concierge автоматично підбирає відповідний температурний режим для салону, сидінь та керма. Крім того, новаторська технологія nanoe® насичує повітря в салоні автомобіля мікроскопічними, негативно зарядженими, частинками для його очищення та ефективного дезодорування сидінь. Вони також мають приємний, зволожуючий ефект для шкіри та волосся.

Шкіряні сидіння

ШКІРЯНІ СИДІННЯ

Гарно зшиті шкіряні сидіння забезпечують чудову опору та комфорт. Головний інженер LC Сато особисто брав участь у розробці цього нового дизайну, який пройшов загалом 50 циклів випробувань.

Оздоблення Алькантарою ®

ОЗДОБЛЕННЯ АЛЬКАНТАРОЮ®

Ергономічні спортивні сидіння LC з ексклюзивною бічною підтримкою міцно утримують Вас у швидких поворотах. Майстри-Такумі представили оригінальне контрастне поєднання матеріалу Алькантара® із натуральною шкірою.

Використання композиційних матеріалів

ВИКОРИСТАННЯ КОМПОЗИЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ

Для міцності використано ту ж саму технологію композитних матеріалів на основі карбонового волокна, розроблену для LFA. Внутрішні панелі дверей LC виготовлено з листів карбону методом компресійного формування з попередньо просяклих карбонових волокон.

Механічно оброблені педалі

МЕХАНІЧНО ОБРОБЛЕНІ ПЕДАЛІ

Механічно оброблені алюмінієві педалі акселератора, гальма і велика підставка для ноги із анодованим алюмінієвим покриттям забезпечують справжню спортивну поведінку.

Аналоговий годинник з "L"- мотивом

АНАЛОГОВИЙ ГОДИННИК З "L"-МОТИВОМ

Аналоговий годинник та поверхня кнопок управління вентиляційним отвором оздоблені стриманим Lexus-мотивом - "L".

Багатофункціональний інформаційний дисплей

МУЛЬТИ-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ДИСПЛЕЙ

Центральна панель приладів містить вмонтований кольоровий мульти-інформаційний дисплей, який відображає всі необхідні дані про керування автомобілем, зокрема попередження про небезпеку та навігаційні вказівки.

Проекційний дисплей на лобовому склі (HUD)

ПРОЕКЦІЙНИЙ ДИСПЛЕЙ НА ЛОБОВОМУ СКЛІ (HUD)

Дані про транспортний засіб проектуються в кольорі безпосередньо на лобове скло. Найновіший HUD-дисплей (174 мм x 48 мм) дозволяє водієві аналізувати отриману інформацію, не зводячи очей з дороги.

Навігаційна система Lexus Premium Navigation

НАВІГАЦІЙНА СИСТЕМА LEXUS PREMIUM NAVIGATION

Максимально зручно розташованим великим 10,3-дюймовим центральним дисплеєм з високою роздільною здатністю можна керувати за допомогою голосових команд або сенсорної панелі Remote Touch. Це так само легко, як користуватися смартфоном або планшетом. А функція поділу екрана одночасно дозволяє отримувати інформацію про навігаційну систему Lexus Premium Navigation та керувати клімат-контролем.

Аудіосистема Mark Levinson®

АУДІОСИСТЕМА MARK LEVINSON®

Аудіосистема MARK LEVINSON® з 13-а динаміками
Доступна як опція - аудіосистема світового класу Mark Levinson® Premium Surround System з 13-а динамікати та технологією GreenEdge™ адаптована до акустичних особливостей салону LC. Вона забезпечує напрочуд якісне відтворення звукозаписів, подібно до домашнього кінотеатру. Завдяки технології Clari-Fi™ система відновлює якість звуку, що була втрачена під час цифрового стиснення mp3-файлів.

Система моніторингу "сліпих" зон (BSM) та система сповіщення про наближення автомобілів під час руху заднім ходом (RCTA)

СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ "СЛІПИХ" ЗОН (BSM) та СИСТЕМА СПОВІЩЕННЯ ПРО НАБЛИЖЕННЯ АВТОМОБІЛІВ ПІД ЧАС РУХУ ЗАДНІМ ХОДОМ (RCTA)

У задньому бампері розташовано мініатюрні радари, які виявляють у сусідніх смугах транспортні засоби, які не видно через бічні дзеркала зворотного огляду. Якщо водій увімкнув сигнал повороту і в цей час у «сліпу» зону потрапив автомобіль, у бічному дзеркалі з цього боку з’явиться попереджувальний сигнал.

Система сповіщення про наближення автомобілів під час руху заднім ходом використовує радіолокатор системи моніторингу "сліпих" зон і при необхідності попереджає звуком у салоні та візуальними сигналами на зовнішніх дзеркалах.

Система розпізнавання дорожніх знаків (RSA)

СИСТЕМА РОЗПІЗНАВАННЯ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ (RSA)

Система розпізнавання дорожніх знаків (RSA) нового LC використовує вмонтовану у вітрове скло відеокамеру та відображає інформацію на багатофункціональному дисплеї. Система здатна виявляти знаки, що відповідають Віденській конвенції, зокрема електролюмінісцентні та знаки з підсвіткою, що блимає.

Система контролю тиску в шинах (TPWS)

СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ТИСКУ В ШИНАХ (TPWS)

Встановлені на кожному колесі, датчики, передають інформацію про тиск у шинах на багатофункціональний інформаційний дисплей, який при потребі попереджає про перепади тиску в одній або декількох шинах.

Система допомоги при паркуванні (PAM)

СИСТЕМА ДОПОМОГИ ПРИ ПАРКУВАННІ (PAM)

Вмонтовані у задній частині автомобіля, датчики звуковим сигналом попереджають про перешкоди на шляху, що значно спрощує процес паркування. При потребі звуковий сигнал можна вимкнути. Увімкнувши передачу заднього ходу, водій бачить зображення ситуації позаду LC на 10,3-дюймовому дисплеї з вказівками щодо паркування.

Система активного капоту (PUH)

СИСТЕМА АКТИВНОГО КАПОТУ (PUH)

У разі зіткнення з пішоходом спеціальні передні сенсори дають команду на піднесення рівня капота, що зменшує ризик травмування пішохода шляхом збільшення простору між капотом та жорсткими компонентами двигуна або кузова.

8 подушок безпеки

8 ПОДУШОК БЕЗПЕКИ

Окрім надміцного каркаса автомобіля, захист пасажирів забезпечують також вісім подушок безпеки. Водій і передній пасажир захищені двоступеневими передніми подушками безпеки, а також подушками безпеки для захисту колін та бічними подушками. Крім того, бічні шторки безпеки розкриваються суцільним щитом уздовж обох сторін салону. Всі ремені безпеки укомплектовано обмежувачами зусилля натягу.

Вибір режиму руху (DMS)

ВИБІР РЕЖИМУ РУХУ (DMS)

З метою збереження максимального зосередження водія на дорозі, перемикач режимів руху розташовано біля керма. Для LC передбачено шість режимів ECO / COMFORT, NORMAL / CUSTOM, SPORT S / SPORT S +.

10-ступеневий магнієві перемикачі передач, "M" - ручний режим

10-СТУПЕНЕВИЙ МАГНІЄВИЙ ПЕРЕМИКАЧ ПЕРЕДАЧ, "M"- РУЧНИЙ РЕЖИМ

Ще більше задоволення та неймовірну динамічність автомобіля дарує ручний режим "М", який дозволяє водієві вільно обирати й утримувати будь-яку передачу за допомогою важелів на кермі.

Висока жорсткість кузова (HBR)

НАДМІЦНИЙ КУЗОВ (HBR)

Міцність кузова забезпечена недеформованими частинами LC, виготовленими з надміцної сталі. Внутрішня обшивка дверей, багажного відділення та капота виконана з легкого алюмінію. Дах і рами дверцят виготовлені із міцного, проте легкого, армованого карбоновим волокном, пластику.

СПІВПАДІНЬ НЕ ЗНАЙДЕНО

Нема особливостей моделі, що відповідають вашому пошуковому запиту. Будь ласка, розширте його та спробуйте ще раз!

2017 Lexus LC 500 quote

СТВОРЕННЯ LC - ОДИН ІЗ НАЙБІЛЬШИХ ВИКЛИКІВ БРЕНДУ LEXUS З ЧАСУ СТВОРЕННЯ ПЕРШОГО LS.

Кодзі Сато, головний конструктор LC

Для того, щоб забепечити якнайкращі враження від користування веб-сайтом Lexus, ми разом з обраними нами партнерами на нашому сайті використовуємо cookies. Якщо ви продовжите користуватися сайтом без зміни налаштувань, ми сприймемо це як знак вашої згоди на отримання всіх cookies на сайті Lexus.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ