Lexus NX

ДИНАМІЧНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ

НОВИЙ LEXUS NX

Лексус Європа організували динамічну презентацію нового покоління кросовера Lexus NX на Майорці

РОЗКІШНИЙ ТА СТРІМКИЙ: LEXUS ПРЕДСТАВИВ НОВИЙ КРОСОВЕР NX НА МАЙОРЦІ

Середньорозмірний кросовер преміумкласу другого покоління отримав абсолютно новий дизайн і силові агрегати. Він підтримує нові можливості підключення, системи безпеки й комфорту, а також має поліпшені динамічні характеристики. Для демонстрації переваг нового NX на початку жовтня Lexus Європа організував динамічну презентацію на мальовничому іспанському острові Майорка. До події долучилися й оглядачі з України Роман Мельниченко (ITC.UA), Рауль Чилачава («Две лошадиные силы»), Павло Кащук (InfoCar), які поділилися своїми враженнями.
Для тест-драйву було представлено нове покоління Lexus NX з різними силовими агрегатами. Вибрати можна було з-поміж двох 4-циліндрових бензинових, 2,5-літрового*, атмосферного, потужністю 207 к.с., на NX 250 та 2,4-літрового*, турбованого, потужністю 279 к.с., на NX 350, а також чотирициліндрового 2,5-літрового* двигуна із гібридною трансмісією та літій-іонною батареєю сумарною потужністю 243 к.с. на NX 350h. NX 250 і NX 350 отримали 8-ступеневу автоматичну коробку передач Direct Shift із повним приводом. Водночас максимальна потужність нового NX 350hна 24% вища, ніж у NX 250h попереднього покоління. Це дозволило скоротити час розгону з 0 до 100 км/год на 16% — до 7,7 секунди.
У новому Lexus NX застосовано концепцію кокпіту «Тазуна» для облаштування місця водія. Всі засоби керування та джерела інформації у салоні — мультимедійний дисплей, екран, датчики та панель приладів — забезпечують дотримання принципу «Руки на кермі, очі на дорозі». Зручна ергономіка салону та зменшення кількості фізичних кнопок дозволяє водієві повністю сфокусуватися на дорозі й насолоджуватися комфортним водінням.
Також у салоні Lexus NX встановлено абсолютно нову мультимедійну платформу зі швидким і зрозумілим керуванням та розширеною функціональністю. Вона пропонуватиметься у двох виконаннях – із 9,8-дюймовим сенсорним дисплеєм Lexus Link Connect з антивідблисковим покриттям або 14-дюймовим сенсорним дисплеєм Lexus Link Pro, який також оснащено швидшим процесором.
«Салон був перероблений комплексно, тут є про що розповісти, окрім екрана-гіганта! Наприклад, про нову концепцію місця водія, де поєднуються органи керування, сидіння і кермо, приладову панель, а також проєкційний дисплей HUD (Head Up Display) із трьома режимами відтворення інформації. А ще можна розповісти про комплексну боротьбу із кнопками: раніше було 78, тепер залишилося 45», — прокоментував Роман Мельниченко з ITC.UA.
Просту інтеграцію зі смартфоном у Lexus NX забезпечують бездротове з’єднання для Apple CarPlay і дротове з’єднання для Android Auto. Також у кросовері встановлюватиметься пристрій бездротового заряджання, швидкість якого на 50% вища за попередню модель.
Одна з особливостей NX — система безпеки LSS+ 3.0**, що застосована в автомобілях Lexus уперше. Вона включає комплексний пакет функцій активної безпеки та допомоги водію. Серед удосконалень системи — збільшення дальності дії радарів міліметрового діапазону та камер; модернізована система запобігання зіткненням із системою аварійного підсилювача керма, адаптивний круїз-контроль, система сповіщень про виїзд зі смуги руху та допомога в утриманні смуги. LSS+ 3.0** — це еволюція систем безпеки й партнер із керування автомобілем.
«LSS+ 3.0 у Lexus NX дозволяє утримувати автомобіль у смузі руху, на правильній траєкторії у повороті, самостійно докрутить кермо у необхідному напрямку й, де необхідно, загальмує або, навпаки, не дозволить почати прискорення. Крім того, камери та радари відтепер відрізняють автомобіль від мотоцикліста та велосипедиста», — прокоментував Рауль Чилачава, автор і ведучий програми «Две лошадиные силы».
Крім того, в Lexus NX реалізовано нову систему електронного відмикання та замикання дверей e-latch. Вона поєднана з системою моніторингу сліпих зон для попередження про транспортні засоби, що наближаються ззаду. Аналізуючи можливі ризики, система вмикає світлові та звукові сигнали, а також блокує дверцята навіть при спробі їх відчинити. Це дозволить уникнути до 95% нещасних випадків, пов’язаних із відчиненням дверей. Також новий NX оснащений електроприводом дверей багажника, що відкривається лише за 4 секунди.
Для топових комплектацій Lexus NX доступний розширений пакет безпеки LSS+ Extended**. Він включає систему допомоги водію при зміні смуги руху (LCA) для автоматичного перелаштування у сусідню смугу при увімкнені покажчика повороту під час руху автомагістралями; систему попередження про фронтальне зіткнення на перехресті (Front Cross-Traffic Alert) для виявлення і попередження водія про наближення транспортних засобів з обох боків при виїзді на перехрестя.
Для посилення динамічних характеристик нового Lexus NX значна увага приділена філософії Lexus Driving Signature — Характеру керування Lexus. Вона поєднує комфорт зі спеціальними характеристиками кермового управління, чутливість двигуна на натискання педалі акселератора і реакцію гальм. Усі ці дії повністю відповідають намірам водія.
Lexus NX побудований на платформі Lexus Global Architecture K (GA-K), що надає йому кращих динамічних і підвищує жорсткість кузова. Нова модель має на 20 мм нижчий центр тяжіння та збільшені колії передніх і задніх коліс.
«Зазвичай там, де починається комфорт, закінчується керованість автомобіля. Однак Lexus NX поєднав обидві характеристики. Новий автомобіль жорсткіший і має адаптивну підвіску, що забезпечує круту керованість. Відгук керма покращений на 20%. При розробці Lexus NX проходив тестування професійними перегонниками, щоб досягти дійсно спортивних і динамічних показників керування», — прокоментував Павло Кащук, головний редактор InfoCar.
За детальнішою інформацією про автомобілі та послуги Lexus, включно з дистанційним обслуговуванням, звертайтеся, будь ласка, до офіційних дилерів Lexus в Україні.

* Значення вказане умовно та може незначною мірою відрізнятися від робочого об’єму двигуна. Більш детальна інформація наявна в офіційних дилерів Lexus.

**Зазначені в матеріалі електронні системи є допоміжними та за жодних обставин не можуть замінити водія, який завжди є відповідальним за безпечне керування. Перед початком руху водій повинен ознайомитися з експлуатаційною документацією та впевнитися в безпечності обраного прийому керування.

*** Цей матеріал підготовлений за даними сайтів: та носить загальноінформаційний характер та містить відомості про продукцію, не призначену для продажу в Україні. За інформацією про продукцію, що пропонується до продажу, звертайтеся до офіційних дилерів Lexus в Україні.