concept cars

КОНЦЕПТУАЛЬНІ
АВТОМОБІЛІ

На прикладі концептуальних автомобілів Lexus ви зможете побачити, у якому напрямку розвивається наш дизайн.

main menu lexus brand

НОВАТОРСЬКИЙ
ДИЗАЙН

У цьому розділі ви знайдете приклади наших найкращих конструкторських рішень.

hybrid cars

ГІБРИДНІ
АВТОМОБІЛІ

Існує чимало різновидів гібридних автомобілів, але всі вони мають одну спільну рису.

lexus service

ПОСЛУГИ
LEXUS

Дізнайтеся про переваги офіційної дилерської мережі Lexus та про послуги для клієнтів.

СВІТОВА ПРЕМ`ЄРА LEXUS LS 500h
ДЕБЮТ ПРЕМІУМ-СЕДАНА З ГІБРИДНИМ
ДВИГУНОМ У ЖЕНЕВІ

СВІТОВА ПРЕМ`ЄРА
LEXUS LS 500h

ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ З ЖЕНЕВСЬКОГО АВТОСАЛОНУ

ВСТУП

На Женевському автосалоні відбувся дебют нового Lexus LS 500h – повногібридний флагманський седан Lexus. Нова модель, продемонстрована одразу після прем’єри LS 500 на Північноамериканському міжнародному автосалоні-2017 (NAIAS) в Детройті, оснащена двигуном V6 з подвійним турбонаддувом.

Це елегантне втілення концепції преміального седана Lexus, який має неперевершені показники продуктивності та витончений дизайн, що привертає увагу та викликає захоплення у прогресивних і молодих споживачів.

Автомобіль LS 500 отримав нагороду EyesOn Design Award від журі NAIAS, що високо оцінило довершений дизайн салону седана.

LS 500h оснащений новою багатоступінчатою гібридною системою Lexus (Multi Stage Hybrid System) – технологією, що покращує гібридні характеристики, забезпечує покращену динамічність та результативне, лінійне прискорення, особливо виражене при виїзді з парковки. Водночас показники споживання палива та викидів гібридного приводу Lexus були значно зменшені.

Силовий агрегат автомобіля – 3,5 літровий двигун V6 Dual VVT-i V6 та два електричні двигуна мають у сукупності потужність у 354 к.с./264 кВт. Модель LS 500 – автомобіль з приводом на усі колеса – з’явиться на європейському ринку на ексклюзивних умовах. А 500h буде представлена в обох варіаціях: із заднім приводом та повним приводом на усі колеса

ПОВНОГІБРИДНИЙ 3,5-літровий ДВИГУН V6 DUAL VVT-I

Багатоступінчата гібридна система Lexus моделі LS 500h – це 3,5-літровий бензиновий двигун V6 Dual VVT-i з двома електродвигунами, що забезпечують загальну потужність 354 к.с./264 кВт.

Двигун оптимально застосовує Dual VVT-i (розумні фази газорозподілу, що регулюються), з точним виміром часу та умов водіння, що забезпечує високий крутний момент на всіх обертах двигуна.

Вимір зменшення втрат на тертя та покращення продуктивності двигуна відбувається за рахунок використання вузького, легкого коромисла клапана та ланцюга приводу газорозподільного механізму з низьким коефіцієнтом тертя. В той час як система безпосереднього впорскування палива D-4S допомагає створити оптимальні умови для згорання та значно заощаджувати пальне.

БАГАТОСТУПІНЧАТА ГІБРИДНА СИСТЕМА LEXUS

LS 500h оснащений новою багатоступінчатою гібридною системою Lexus – революційною технологією, що підвищує показники ефективності гібридного силового агрегату.

Система передбачає 4-ступеневе перемикання гібридного привода Lexus, що поєднує 3,5-літровий бензиновий двигун із шістьома циліндрами та 2 електродвигуна. Як результат, двигун має покращений прямий відгук та динамічні характеристики. Це робить водіння ще приємнішим, а хід автомобіля більш плавним, що є ключовими особливостями престижних гібридних автомобілів Lexus.

У звичайному повногібридному транспортному засобі ефективна потужність двигуна досягається за рахунок роботи електродвигуна за допомогою редуктора. Проте, з новою багатоступеневою гібридною системою Lexus, потужність 6-циліндрового двигуна та гібридного акумулятора може бути збільшена за допомогою 4-ступеневого перемикання, що забезпечує значно більшу потужність привода при прискоренні. Автомобіль пришвидшується від 0 до 100 км/год за 5,4 секунди. Максимальна швидкість при водінні без пасажирів може досягатися при нижчих обертах двигуна. LS 500h може розганятися до 140 км/год навіть при вимкненому бензиновому двигуні.

За проектом блок перемикання розташований одразу позаду пристрою розподілу потужності, з прив’язкою до осей з колінвалом двигуна. Хоча блок має 4 швидкості, діапазон регулювання D має схему керування перемиканням, що забезпечує відчуття водіння з 10-ступеневою коробкою передач. Швидкість автомобіля зростає, що забезпечує пряме та неперервне прискорення, мінімізуючи ефект «гумової стрічки», характерний для безступеневої трансмісії. Блок керування безступеневою трансмісією дозволяє розганятися до максимальної швидкості водіння без пасажирів при низьких обертах двигуна, що забезпечує тихе, плавне та високоефективне водіння.

Трансмісія покращується завдяки використанню версії з інтелектуальною системою керування перемиканням передач, що застосовується у звичайних автоматичних механізмах. Це дозволяє розумно й оптимально вибрати передачу, відповідну до умов водіння, наприклад, при підйомі або спуску. Система також контролює DMI (індекс стану водія). Вона може підлаштувати перемикання передач згідно з стилем водіння та поведінкою водія. Водію більше не треба вибирати поміж різних режимів водіння. А бездоганна робота трансмісії здивує навіть найвибагливіших споживачів.

Завдяки проектуванню багатоступеневої гібридної системи водій може насолодитися перевагами водіння в режимі M, вільно обираючи й утримуючи передачі вручну за допомогою важелів перемикання під кермом. Це функція, яка раніше не застосовувалася у гібридах Lexus. За допомогою регулювання приладу розподілу потужності, а також механізму перемикання передач, перемикання передач відбувається одразу ж після отримання комп’ютером сигналу від підрульового перемикача з надзвичайно швидким відгуком.

ЛІТІЙ-ІОННИЙ ГІБРИДНИЙ АКУМУЛЯТОР

LS 500h оснащений компактним та легким літій-іонним гібридним акумулятором. Він на 20% менший за нікель-метал-гідридний акумулятор моделі Lexus LS 600h та має більшу густину потужності. Це дозволяє збільшити об’єм багажу на 25 л (у порівнянні з моделлю LS 600h).

Використання літій-іонної технології також дозволяє зменшити вагу компонентів, полегшуючи загальну вагу автомобіля та забезпечуючи значну економію палива, плавне керування та зменшені показники кількості викидів шкідливих речовин.

Це перший гібридний акумулятор Lexus із сателітною конструкцією, де блок керування напругою елементів розташований окремо від електронного блока керування акумулятором. Це дозволяє ефективно використовувати порожній простір усередині акумуляторної батареї для розміщення підвіски електропроводки та нагнітача охолодження акумуляторної батареї, що зменшує загальні розміри приладу. Нагнітач охолодження більш потужний та тонший.

КОМФОРТНИЙ ТА РОЗКІШНИЙ САЛОН

Інформаційно-розважальна система має привабливий графічний інтерфейс користувача та управляється системою сенсорного дистанційного керування Lexus нового покоління. Інтуїтивне керування схоже на використання смартфона. Система розпізнає команди, що написані від руки – літери, внесені за допомогою пальців на сенсорній панелі.

МАЙСТЕРНА РОБОТА ТАКУМІ

Якість, точність та досконалість – ті риси, які визначають вправну роботу майстра Такумі. Кожна деталь флагманського седана серії LS підкреслює його бездоганність та преміальність.

Новий автомобіль Lexus серії LS – це поєднання унікальності та естетичності, які можна знайти в кожному елементі: від освітлення салону до виняткового оздоблення моделі.

ВІДОБРАЖЕННЯ ЯПОНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ТА ТРАДИЦІЇ

При розробці дизайну плоских дверних наличників, що складаються, інженери знаходили натхнення у традиційному японському мистецтві створення 3D-фігур – орігамі. Дверні панелі були створені у вигляді паперу визнаними майстрами жанру. 3D-фігура повторює характерний елемент Lexus – «L» – завдяки філігранним складкам, що надають неабиякого ефекту зовнішньому вигляду моделі при денному світлі або при нічному освітленні салону.

Створення декоративної панелі повністю відображає філософію дизайну Lexus – Time in Design. Щоб досягти цього, команда розробників Lexus запросила висококваліфікованого майстра роботи зі склом, Кіріко (Kiriko). Він вручну розробив дизайн, що поєднує гру світла та тіней. За допомогою методу проб та помилок було обрано дизайн, що мав довершений вигляд з будь-якого кута огляду. Скло було додатково укріплене для забезпечення надійності та безпеки. Дизайн з елементами ручної роботи – це застосування удосконаленої технології виробництва скла та десятки тисяч граней. Наступний крок декорування скла – полірування та посилення його міцності. Цим процесом займався японський майстер Такумі.

ОСНАЩЕННЯ ЧОТИРИСТУПЕНЕВОЮ

Багатоступенева гібридна система передбачає оснащення чотириступеневою трансмісією гібридного силового агрегату LS 500h, що включає 3,5-літровий бензиновий двигун V6 із системою управління фазами газорозподілу Dual VVT-i та два електромотори. Результатом стала більш безпосередня реакція на натискання педалі акселератора, що особливо помітно при рушанні з місця.

Попри те, що система оснащена 4-ступеневою трансмісією, своєю поведінкою під час руху вона нагадує 10-ступеневу коробку передач, аналогічну до встановленої на LS 500 з бензиновим двигуном V6 об’ємом 3,5 л з подвійним турбонаддувом, і забезпечує відчуття лінійного, безпосереднього і плавного прискорення, даруючи ще яскравіші враження від керування.

LEXUS LS 2018 СТАВ
ПЕРЕОСМИСЛЕННЯМ ГЛОБАЛЬНОЇ
МОДЕЛІ ФЛАГМАНСЬКОГО СЕДАНА

РАДИКАЛЬНО НОВИЙ ДИЗАЙН З ФОРМАМИ КУПЕ
ТА ПРОСТОРИМ САЛОНОМ ПРЕСТИЖНОГО СЕДАНА.

Можливо, жоден з автомобілів під час дебюту не визначав свою категорію так, як це зробив перший представник розкішного бренда Lexus LS 28 років тому. LS 400 1990 року змінив уявлення про розкішні автомобілі, отримавши схвалення критиків і вразивши покупців, та встановив нові критерії комфорту, характеристик трансмісії, плавності, безшумності, якості конструкції, уваги до деталей і надійності. Бренд підтримав інноваційний автомобіль, встановивши та підтримавши нові стандарти обслуговування та задоволення клієнтів.

Сьогодні Lexus збирається повторити історію, представивши повністю оновлений флагманський седан п’ятого покоління LS 2018, представлений на Північноамериканському автомобільному салоні в 2017 р. З усіх точок зору новий LS відображає сильну, унікальну японську ідентичність і підхід до розкоші. Однак LS був розроблений для того, щоб стати найновішою глобальною моделлю, доступною в 90 країнах світу.
«LS не тільки символізуватиме бренд Lexus, але і стане визначним автомобілем класу люкс нового покоління, у якому втілені японські традиції та культура, – заявив Тошіо Асахі (Toshio Asahi), головний інженер нового LS. – Таким чином, ця модель стане глобальним досягненням, яке перевершить будь-які очікування від автомобіля класу люкс».

ДОВШИЙ, НИЖЧИЙ, ШИРШИЙ
ТА БІЛЬШ ВРАЖАЮЧИЙ

Довший та нижчий за попередній седан, повністю оновлений LS представлений в яскравому зухвалому дизайні з формами купе, підкресленими новим дизайнерським стилем Lexus. Нове відчуття спрямованості на водія походить від принципово нової глобальної конструкції компанії для автомобілів класу люкс (GA–L), на якій базується LS. Ця високоякісна платформа заднього приводу є покращеною версією тої, що використовується для вражаючого купе Lexus LC 500, вона дарує більш динамічні враження на дорозі і водночас підвищує відому комфортність автомобілів Lexus. Оригінальний Lexus LS отримав схвальні відгуки, наперед вгадуючи бажання клієнтів автомобілів класу люкс, а не просто розширюючи кількість характеристик, встановлених на той час брендами преміальних авто.

У цьому сенсі просторий салон седана LS 2018, унікальне обладнання та провідні технології знову здивують клієнтів, встановлюючи нові очікування від глобального флагманського седана. «Ми встановили нечувані раніше цілі та рішуче просунулись вперед заради їх досягнення, – додав пан Асахі. – Клієнти, які забажають стати власниками флагманської моделі Lexus, щодня оточені розкішшю, це люди, що мають проникливий погляд щодо оригінальності та достовірності. Ми б не змогли привернути їхню увагу традиційним висококласним продуктом».

ВІДРОДЖЕННЯ ФЛАГМАНСЬКОЇ МОДЕЛІ

Так само як і перший LS, що започаткував бренд Lexus, принципово новий LS 2018 продовжує рухатись у динамічному напрямку розвитку бренда. Кожне покоління седанів LS власним способом наближується до покращення майстерності, функцій та безпеки, а останні моделі мають набагато більш хвилюючий дизайн та покращені дорожні характеристики.

Щоб створити повністю оновлену модель LS, підрозділ Lexus почав з чистого листа, нібито вперше розробляючи модель флагманського седана. Метою було не просто удосконалення раніше зробленого Lexus, а перевершення очікувань покупців у сегменті люкс по всьому світу.

В основі всіх моделей LS лежить один спільний елемент: Omotenashi – концепція японської гостинності. У відношенні до автомобілів класу люкс це означає турботу про водія та пасажирів, передбачення їхніх потреб, увага до комфорту та захист від можливих ризиків.

ДИНАМІКА АВТОМОБІЛЯ

Більше ніж будь-коли водії седанів класу люкс потребують гарної маневреності та відчуття потужності без впливу на комфорт. Це баланс, який дуже складно віднайти в автомобілі, тим не менш нова глобальна конструкція Lexus щодо автомобілів класу люкс (GA–L) успішно справляється з цим завданням. Нова платформа, вперше представлена в купе LC 500, лежить в основі нового LS, тепер із довшою колісною базою. Для покращення розподілу висоти та ваги центру тяжкості, новий LS представлено тільки у широкому і низькому варіанті з довгою базою.

Платформа GA-L є найбільш жорсткою за всю історію Lexus і забезпечує покращене керування, плавність водіння та відсутність шумів у салоні. Колісна база завдовжки 3125 мм на 35 мм довша за поточну модель LS з довгою базою.

Щоб забезпечити надзвичайне водіння та баланс керування новим LS, використовується найновіше покоління технології управління шасі, відоме як система інтегрованого управління динамікою автомобіля (VDIM). Ця система застосовує сумісне управління усіма допоміжними системами автомобіля – системою гальм, керування, трансмісії, підвіски – для здійснення управління повздовжнім, поперечним та вертикальним рухом, а також рисканням, тангажем і креном. Відповідне управління кожним видом руху допомагає досягти відмінного комфорту керування, покращеного зчеплення, безпеки та динамічності. Управління ще більше покращується за рахунок активних стабілізаторів та системи динамічного управління Lexus (LDH)) із незалежним переднім та заднім кермуванням. VDIM допомагає зберегти стійкість в той час, коли автомобіль долає неоднорідне дорожнє покриття, наприклад, сухий тротуар і лід.

При створенні нового LS інженери використовували легкі матеріали, такі як листи з надміцної сталі та алюміній, для того щоб зменшити вагу платформи та кузова LS на більше ніж 90 кг. Таке зменшення ваги, а також застосування шестициліндрового двигуна та покращеної міцності кузова дозволили досягнути більш динамічного враження від водіння.

Критично важливою для характеристик водіння є той факт, що нова платформа знижує центр тяжкості автомобіля, розміщуючи більшу частину ваги, у тому числі масу двигуна, водія та пасажирів, у положення, більш центральне та нижче в шасі для збільшення центру тяжкості. Спеціальні розтяжки у відсіку двигуна, жорсткі алюмінієві передні та задні стійки підвісок та інші засоби допомагають підтримувати міцність основних конструкцій шасі.

LS відомий визначною відповідністю підвіски, однак компанія Lexus виявила можливості для посилення цієї ділянки. Наприклад, у багатоважільній підвісці застосовуються подвійні кульові шарніри на верхніх та нижніх важелях управління для того, щоб контролювати найменші рухи водія та вплив дорожніх умов. Окрім розподілу робочого навантаження подвійні кульові шарніри допомагають оптимізувати геометрію підвіски для підвищення контролю коліс та отримання ліпшої відповіді від керма з кращим початковим зусиллям. Щоб зменшити непідресорену масу і таким чином покращити динамічність та комфорт, при виготовленні підвісок широко використовувався алюміній.

ПЕРЕОЦІНКА ХАРАКТЕРИСТИК І ПЛАВНОСТІ LS:

ШЕСТИЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН З ПОДВІЙНИМ ТУРБОНАДДУВОМ
І ДЕСЯТИШВИДКІСНА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ

Для більшої потужності та відмінної паливної ефективності з використанням технології F1 підрозділ Lexus спеціально розробив для повністю оновленого LS новий шестициліндровий двигун обсягом 3,5 л із подвійним турбонаддувом. Цей новий двигун в LS є ознакою більш динамічного підходу Lexus та має потужність восьмициліндрового двигуна, при цьому не поступаючись економічністю палива, одночасно знижуючи шум та вібрацію. Новий двигун LS має потужність, яку ви очікуєте від флагманського седана: 310 кВт / 421 PS / 415 к.с. та обертаючий момент 600 Н·м, що є значною перевагою над восьмициліндровим двигуном поточної моделі LS. Довгий хід та оптимізоване співвідношення ходу та діаметра циліндра сприяють швидкому згорянню та ефективності двох турбонаддувів, що допомагає LS досягти запланованого розгону від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди (повний привід).

Можливо, ще важливішим є те, як інженери Lexus налаштували двигун і трансмісію задля досягнення постійного прискорення та постійного нарощування обертаючого моменту до максимально допустимого значення.

Конструкція з поперечинами у блоці циліндрів, змінений спосіб встановлення двигуна, електричний перепускний клапан та інші численні характеристики дозволяють гарантувати значну плавність трансмісії, яка є відмінною рисою Lexus. Водій зможе регулювати відповідь трансмісії шляхом зміни режимів від «Звичайного» до «Спортивного» та «Спортивного+», а помірний звук з вихлопної труби підвищить відчуття спортивного автомобіля.

Перша в історії десятишвидкісна автоматична коробка передач для седана класу люкс вже була представлена в моделі Lexus LC 500 та використовується у флагманському седані LS. Вона має автоматичний гідротрансформатор і разом з тим складає конкуренцію трансмісіям з подвійним зчепленням. Широка стрічка частот, можлива внаслідок наявності десяти просторих співвідношень, є ідеальною для всіх видів водіння і допомагає забезпечити найкращу швидкість двигуна для усіх умов.

Можливе перемикання передач за допомогою «підкермових пелюсток», разом з тим багато користувачів віддають перевагу покращеній електронній системі управління, яка передбачає дії водія. Система обирає найкраще співвідношення шляхом перевірки сил прискорення, гальмування та бокового динамічного навантаження.

Низькі передачі з близькими передавальними числами і скорочений час перемикання дозволяють отримати ритмічне та запаморочливе відчуття прискорення. Високий обертаючий момент двигуна з подвійним турбонаддувом ідеально відповідає співвідношенням підвищених передач для невимушеної їзди по автомагістралям, і разом з тим швидке зниження передач дозволяє швидке прискорення без запізнень при перевантаженні.

Блокування гідротрансформатора активується в усіх діапазонах, окрім початку руху для забезпечення абсолютного відчуття, у той самий час підтримуючи паливну ефективність.

СТВОРЮЮЧИ
УНІКАЛЬНІ РИСИ

«LS – це флагман бренда Lexus, – зазначив головний дизайнер Коїчі Суга (Koichi Suga). – Він більше ніж інші моделі втілює історію і відображення Lexus та слугує символом всього, до чого прагне бренд». Дотримуючись філософії «І разом з тим» (Yet), яка виникла ще з першим поколінням LS, підрозділ Lexus створив дизайн, який забезпечує простір та комфорт трьохоб’ємного седана, і разом з тим має стильні форми чотирьохдверного купе, що є важливим аргументом для молодших користувачів представницьких автомобілів. Дизайнери Lexus повністю скористались перевагами нової платформи, яка має нижчий профіль та довжину нарівні з представницьким седаном із довгою базою, щоб надати LS витягнутого, притиснутого до землі зовнішнього вигляду. У порівнянні з існуючою моделлю, новий LS приблизно на 15 мм нижче, а капот та багажник є нижчими на 30 та 41 мм відповідно.

Новий LS – це перший седан Lexus, який має шість вікон і гладкі вікна, вмонтовані в бокові колони. Щоб залишити простір для голови у такій низькій моделі, новий LS має рухоме прозоре вікно в даху. Унікальне виконання гвинтової решітки, текстура якої змінюється при різному освітленні, є результатом як інтенсивної розробки інженерів-конструкторів, так і ручної обробки тисяч поверхонь. LS представлено у п’яти варіаціях дизайну: дві з 19 дюймовими і три з 20 дюймовими колесами. Висококласні 20-дюймові колеса мають блискучий зовнішній вигляд, створений за допомогою електролітичного метода, відомого як розпилення. Усі варіації, крім однієї, мають конструкцію порожнього колісного диска, що зменшує резонансний звук, який створюють шини.

ПРОВІДНИЙ КОМФОРТ З ПОДИХОМ ТРАДИЦІЙ

Щоб створити стандарт флагманської розкоші, недостатньо просто додати більше функцій. Традиційна японська гостинність надихнула компанію Lexus на створення салону нового LS з розкішшю, яка запрошує й огортає пасажирів, звертаючись до водія, як до рівного.

«Я просто пропоную вам відчинити двері та негайно випробувати це миттєве, інтуїтивне відчуття, коли ви знаходитесь у салоні, який не бачили ще в жодному автомобілі представницького класу», – сказав пан Суга.

Цей підхід підтверджує новий дизайн сидінь, які можна відрегулювати у 28 положеннях і які мають такі характеристики як підігрів, охолодження та масаж. Дисплеї приборів природної форми з енергійним дизайном розташовані на універсальній висоті, щоб підтримувати схему розміщення «контроль з місця», яка дозволяє водієві керувати всіма системами, не змінюючи положення тіла.

Створивши нову модель LS, яку можна назвати «автомобілем для водіїв», компанія Lexus також потурбувалась про пасажирів, розробивши органічний дизайн задніх сидінь з непомітним переходом від оздоблення до самих сидінь, що дозволяє пасажирам легко сідати і виходити з автомобіля.

Завдяки опціям підігріву, охолодження та масажу задні сидіння є надзвичайно зручними. Рухоме переднє та заднє сидіння з опцією масажу шиацу та підйомний пуф, у межах покращеного пакету заднього сидіння, пропонують більше простору для ніг, ніж попередні покоління LS. Окрім цього, сидіння за переднім пасажиром в цьому додатковому пакеті можна відкинути назад на 48 градусів або нахилити вперед на 24 градуси, щоб пасажир на задньому сидінні міг вільно вийти з автомобіля.

Оскільки новий LS є нижчим за попередні версії, компанія Lexus вперше обладнала пневматичну підвіску функцією доступу. Вона активується після розблокування автомобіля смарт-ключем та автоматично піднімає автомобіль та відкриває сидіння, щоб полегшити посадку водія за кермо.

ПОЄДНАННЯ
ТРАДИЦІЙ ТА
ТЕХНОЛОГІЙ

Освітлення та увага до деталей відображають унікальну естетику LS. Новий підхід до створення елементів декору знову повертає нас до культури Японії, поєднуючи традиційну японську естетику з новітніми технологіями виробництва. Усе це відображається у характерних ознаках, таких як прекрасне освітлення салону, на яке надихнули японські ліхтарики, та підлокітники, які здається витають у повітрі поруч із дверною панеллю.

У новому LS ми бачимо нові форми за мотивами сімамоку, які поєднують художню комбінацію виробів з натурального дерева і застосування витонченого японського шпону та виробничі технології лазерного різьблення. Нові зразки включають художнє дерево/органіка, художнє дерево/шпон «ялинка» та спеціальне лазерне різьблення. У порівнянні зі зразком прямошарової дерев’яної різьби сімамоку, у новому LS представлені зразки з поперечними волокнами, завдяки чому виникає більш різкий контраст між світлим та темним кольорами, а деревина має більш яскравий зовнішній вигляд.

МАЙЖЕ ПОВНА ТИША
АБО ПРЕКРАСНА МУЗИКА

Вихлопна труба LS відрегульована так, що має владні тони, а салон сконструйований таким чином, щоб забезпечити абсолютно безшумну подорож. Нові методи приглушення звуку ще більше зменшують вплив на навколишнє середовище, ніж попередні моделі LS. Активна система приглушення шуму ще більше зменшує шуми в салоні, визначаючи звуки від двигуна, які потрапляють до салону та скасовуючи певні частоти за допомогою звука протилежної фази з динаміків.

Спокій у салоні LS дозволяє забезпечити ідеальні умови для використання стандартної представницької аудіосистеми або аудіопакета Mark Levinson для об’ємного звучання зі вбудованими у дах комплектами динаміків. Цей пакет має більш зручний графічний інтерфейс користувача. Його система дистанційного керування наступного покоління розроблена для відтворення роботи смартфона і також підтримує ручне введення.

ПОКРАЩЕНІ
ФУНКЦІЇ БЕЗПЕКИ

У конструктивному плані повністю оновлений Lexus LS пропонує високу ступінь пасивної безпеки для захисту водія та пасажирів при зіткненні. Компанія Lexus також обладнала LS технологіями, які можуть запобігти зіткненням або знизити їх вплив. LS обладнаний системою безпеки Lexus, а також покращеною системою безпеки, яка включає першу у світі систему інтуїтивного визначення пішоходів з активним кермуванням.

При використанні цієї системи, якщо на шляху автомобіля виявлено пішохода і зіткнення неминуче, LS автоматично гальмує та об’їжджає навколо пішохода. Для попередження водія вмикається кольорова індикація приборів на вітровому склі. У LS. також представлена високорівнева підтримка водія – Lexus CoDrive. Вона дозволяє контролювати кермування у відповідності до намірів водія та забезпечує допомогу при водінні по автомагістралям.

ОСНОВНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ОСНОВНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ LEXUS LS 2018

Тип автомобіля Повнорозмірний седан представницького класу
Двигун 3,5 л, шість циліндрів, безпосереднє вприскування палива, паралельні турбонагнітачі
Коробка передач Десятишвидкісна автоматична
Потужність 310 кВт / 421 PS / 415 к.с.
Обертаючий момент 600 Н·м
Колісна база 3125 мм
Загальна довжина 5235 мм
Висота 1450 мм
Ширина 1900 мм
Колеса 19 або 20 дюймів

Для того, щоб забепечити якнайкращі враження від користування веб-сайтом Lexus, ми разом з обраними нами партнерами на нашому сайті використовуємо cookies. Якщо ви продовжите користуватися сайтом без зміни налаштувань, ми сприймемо це як знак вашої згоди на отримання всіх cookies на сайті Lexus.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ