ФІЛЬТРИ ЗА
Все
Гібриди
Кросовери
Позашляховики

СПІВПАДІНЬ НЕ ЗНАЙДЕНО

Нема автомобілів, що відповідають вашому пошуковому запиту. Будь ласка, розширте його та спробуйте ще раз!

concept cars

КОНЦЕПТУАЛЬНІ
АВТОМОБІЛІ

На прикладі концептуальних автомобілів Lexus ви зможете побачити, у якому напрямку розвивається наш дизайн.

main menu lexus brand

НОВАТОРСЬКИЙ
ДИЗАЙН

У цьому розділі ви знайдете приклади наших найкращих конструкторських рішень.

hybrid cars

ГІБРИДНІ
АВТОМОБІЛІ

Існує чимало різновидів гібридних автомобілів, але всі вони мають одну спільну рису.

lexus service

ПОСЛУГИ
LEXUS

Дізнайтеся про переваги офіційної дилерської мережі Lexus та про послуги для клієнтів.

НОВИНИ ТА ПОДІЇ

ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОВИН

ІНТЕРАКТИВНА ВИСТАВА «ЖИТТЯ У СТИЛІ RX» ЗА УЧАСТЮ ДЖУДА ЛОУ ВІДЗНЯТА У ФОРМАТІ ПАНОРАМНОГО ВІДЕО 360˚

Інтерактивна вистава «Життя у стилі RX» за участі Джуда Лоу відзнята у форматі панорамного відео 360˚

ЗАЗИРНІТЬ ЗА КУЛІСИ!

10 березня 2016 року Lexus представив нове панорамне відео у форматі 360˚, що дає глядачеві можливість зануритися в інтерактивне шоу. Всесвітньо відомий актор Джуд Лоу виступає персональним гідом у шестихвилинній інтерактивній відеоподорожі, у рамках якої голлівудська зірка та команда експертів у сфері інтерактивного театру переносять глядачів, які нічого не підозрюють, у «Життя у стилі RX» — у світ розкоші та захоплення, зображеного у рекламному відео автомобіля Lexus RX з Джудом Лоу.

Зняте у Лондоні у підземному банківському сховищі та в готелі Mondrian, спроектованому Томом Діксоном, це відео є історією про унікальну інтерактивну виставу, яка пройшла минулого місяця. Відзняте з використанням 80 окремих камер, 25 прихованих мікрофонів та 3 виготовлених на замовлення штативів, воно дає глядачеві можливість зануритися у процес постановки та особисто відчути атмосферу, яка панувала на знімальному майданчику.

Глядачі беруть участь у події як гості, яких запрошено на презентацію автомобіля; вони йдуть слідом за лазерним променем, проходячи епізоди, створені під враженням від ефектного дизайну RX, після чого сідають в новий RX. Поки вони одягають віртуальні окуляри Oculus Rift, знімальна група таємно перетворює порожній ангар на метушливий знімальний майданчик, швидко перетворюючи гостей на учасників рекламного відео і зірок екрану.

У той час як учасників заохочено до імпровізації у своїй новій ролі, слідом за ними йдуть завзяті фотографи, після чого відбувається подорож вулицями Лондона, у кінці якої вони прибувають на свій власний дебют на червоній доріжці. Під світлом прожектора, вони приймають вітання від своїх шанувальників, а коли вони дають інтерв’ю представникам преси, з’являється сам Джуд Лоу і просить повернути йому ключі від його Lexus RX.

Коментуючи зміст відео, Джуд Лоу відзначив: «Панорамне відео 360˚ дає можливість зазирнути за куліси того, як відбувалася постановка 14 епізодів. В інтерактивному театрі часто глядачам цікаво, як саме все було зведено в одне ціле, тож цей відеоролик частково проливає світло на такий процес. Ми працювали з дуже талановитою командою над створенням цього досвіду і сподіваємося, що усім, хто дивитиметься ролик, буде так само весело мандрувати цим віртуальним світом, як було нам при його створенні».

За словами Спіроса Фотіноса, директора з маркетингу Lexus Europe: «9 лютого в Лондоні Lexus Europe спільно з Джудом Лоу та командою професіоналів організували справжній сюрприз для групи із 100 обраних учасників, зануривши їх у атмосферу інтерактивного театру, щоб дати їм можливість відчути «Життя у стилі RX». Вважаючи, що вони присутні на традиційному заході для преси, учасники, самі того не підозрюючи, перетворилися на голлівудських суперзірок і занурилися в «Життя у стилі RX» на 50 хвилин. Мета цього проекту — поділитися неймовірним досвідом, який пропонує «Життя у стилі RX». Черпаючи натхнення від духу першопрохідця бренду Lexus, ми створюємо нові форми комунікації. Усе, що ми використовуємо, належить до передових технологій — чи то спеціальна камера для зйомки від першої особи, виготовлена для зйомки рекламного ролика, чи використання технологій ефекту присутності або технологій звуку та світла».

Підготовкою, режисурою та зйомками в рамках цього проекту займався колектив першокласних фахівців, таких як креативний директор проекту лондонської культової сцени експериментального мистецтва «Old Vic Tunnels», Хеміш Дженкінсон; художній директор багатьох жанрових зйомок в рамках проекту «Secret Cinema», Саймон Еванс; звукорежисер і художник-ілюстратор сенсаційно успішних інтерактивних зйомок «Punch Drunk», Стівен Доббі; декоратор і костюмер Джоанна Скотчер, яка отримала почесну нагороду за роботу в зйомках серіалу «Діти залізниці»; художник-постановник світла Тупак Мартір, який працював з Moschino та Beyonce, а також багато акторів із культових інтерактивних шоу. Окрім того, у проект було включено сцену за участю майстра-кравця Джошуа Кейна.

Для перегляду відеоролика, перейдіть за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ImFqgT4UlvU

Рекламний ролик «Життя у стилі RX» доступний для перегляду за наступним посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=CUUYCe69xac

ПРИМІТКА. Інформація щодо перегляду

НА МОБІЛЬНОМУ ПРИСТРОЇ: відео 360˚ найкраще переглядати на мобільних пристроях. На пристроях Apple та тих, що працюють під операційною системою Android, натисніть на посилання та дивіться за допомогою програми YouTube. Переконайтеся у тому, що на Вашому пристрої встановлено найсвіжішу версію програми YouTube. Для перегляду такого відео також добре підходять окуляри віртуальної реальності Oculus Rift та Samsung Gear VR.

GOOGLE CARDBOARD НА ANDROID: переглянути відео можна в Google Cardboard на пристроях, що працюють на платформі Android — перейдіть за посиланням та відкрийте відео в найсвіжішій версії програми YouTube на Android. Зробіть відео доступним для перегляду через Cardboard, натиснувши на іконку Cardboard у відеоплеєрі, під’єднайте свій телефон до пристрою, і повертайте голову у різні сторони, щоб переглянути панорамне відео у форматі 360˚.

НА СТАЦІОНАРНОМУ КОМП’ЮТЕРІ: відео 360˚ підтримується найбільш свіжими версіями браузерів Chrome, Firefox та Internet Explorer. Відкрийте відео, перейшовши за посиланням на YouTube натисніть і пересувайте мишку для зміни кута огляду камери під час відтворення відеоролика.

Джерело інформації: http://newsroom.lexus.eu

Для того, щоб забепечити якнайкращі враження від користування веб-сайтом Lexus, ми разом з обраними нами партнерами на нашому сайті використовуємо cookies. Якщо ви продовжите користуватися сайтом без зміни налаштувань, ми сприймемо це як знак вашої згоди на отримання всіх cookies на сайті Lexus.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ