ФІЛЬТРИ ЗА
Все
Гібриди
Кросовери
Позашляховики

СПІВПАДІНЬ НЕ ЗНАЙДЕНО

Нема автомобілів, що відповідають вашому пошуковому запиту. Будь ласка, розширте його та спробуйте ще раз!

concept cars

КОНЦЕПТУАЛЬНІ
АВТОМОБІЛІ

На прикладі концептуальних автомобілів Lexus ви зможете побачити, у якому напрямку розвивається наш дизайн.

main menu lexus brand

НОВАТОРСЬКИЙ
ДИЗАЙН

У цьому розділі ви знайдете приклади наших найкращих конструкторських рішень.

hybrid cars

ГІБРИДНІ
АВТОМОБІЛІ

Існує чимало різновидів гібридних автомобілів, але всі вони мають одну спільну рису.

lexus service

ПОСЛУГИ
LEXUS

Дізнайтеся про переваги офіційної дилерської мережі Lexus та про послуги для клієнтів.

НОВИНИ ТА ПОДІЇ

ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОВИН

LEXUS НА МІЛАНСЬКОМУ ТИЖНІ ДИЗАЙНУ

Lexus на Міланському тижні дизайну

ЧЕРЕЗ ТРИКОМПОНЕНТНУ ІНСТАЛЯЦІЮ ДЛЯ НАЙБІЛЬШОЇ У СВІТІ ВИСТАВКИ ДИЗАЙНУ СТУДІЯ FORMAFANTASMA ПЕРЕДАЄ ОСНОВИ МАЙСТЕРНОСТІ, ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ LEXUS

  • Formafantasma створює нову велику інсталяцію як центральний елемент презентації Lexus на Міланському тижні дизайну 2016 (Salone del Mobile). 
  • «Lexus — зустріч із Передбаченням» інтерпретує основні елементи філософії дизайну бренда та технології майстерного виконання, що застосовуються під час виробництва його розкішних моделей. 
  • Акцент зроблений на вплив Omotenashi, традиції японської гостинності, а також на дизайн і технічні якості нової концепції автомобіля з водневим паливним елементом Lexus, LF-FC. 
  • Інсталяція також включатиме нові кулінарні рішення від удостоєного зірки Червоного гіду Мішлен шеф-кухаря Йоджі Токуйоші, якого надихнула природна взаємодія між воднем і водою у системі паливних елементів Lexus.

Філософія дизайну, майстерність і передові технології Lexus надихнули всесвітньо визнану дизайн-студію Formafantasma на створення інсталяції, яка занурює у свою атмосферу, як центрального елементу презентації виробника автомобілів класу «люкс» у межах Міланського тижня дизайну (Salone del Mobile), що відбудеться у квітні

Інсталяція «Lexus — зустріч із передбаченням» буде представлена під час найбільшої у світі виставки дизайну у Spazio Lexus — Torneria з 12 по 17 квітня 2016 року, із прес-показом 11 квітня.

Інсталяція, створена в результаті унікальної співпраці із шеф-кухарем Йоджі Токуйоші, який здобув зірку Червоного гіду Мішлен, справить враження, яке передасть настрій досконалого передчуття, що формує основний елемент дизайну Lexus, і Omontenashi, традицій японської гостинності, що притаманні манері, з якою Lexus створює автомобілі, які задовольняють усі потреби своїх власників. Вона також передає сутність інноваційної технології водневого паливного елементу Lexus, що була продемонстрована у новій концепції автомобіля LF-FC.

Італійські дизайнери Андреа Трімарчі та Сімоне Фарресін, засновники студії Formafantasma в Амстердамі, відвідали Японію, щоб на власні очі побачити технології проектування і виробництва Lexus, дізнатися про якості і цінності, що характеризують бренд. Їхній досвід безпосередньо вплинув і на дизайн інсталяції, яка поділена на три окремі зони.

За їхніми словами: «Дивовижна особливість японської гостинності — це те, що нас насправді вразило і найбільше сподобалося в Японії. Своєю інсталяцією ми намагалися по-справжньому виразити доброзичливість, майстерність й гостинність Omotenashi, а також передати щось від тих вражаючих методів виробництва автомобілів, з якими ми ознайомилися».

Перша зона інсталяції демонструє нові предмети меблів, створені дизайн-студією Formafantasma із використанням тих самих технологій фарбування і ручного оздоблення, які використовуються Lexus для досягнення бездоганного покриття концептуального автомобіля LF-FC.

«Нас дуже надихнув процес фарбування Lexus, як і той факт, що ті деталі автомобіля, які ви не бачите, обробляються так само, як і ті, що видимі. Кольори прекрасні, а їхня глибина вражає. Можливо, це лише деталі, але це прекрасні та надзвичайно привабливі якості», − відзначили представники Formafantasma.

Пройшовши до другої зони, відвідувачі ознайомляться з неочікуваним перетворенням екстер’єра LF-FC, задуманим як данина постійному пошуку досконалості конструкторської команди Lexus і очікуванню майбутніх удосконалень.

«Спочатку ми запитували у себе, чому автомобільна компанія звернулася до нас, − зізнаються Formafantasma, − оскільки нам здавалося, що вони працюють зовсім не так, як ми. Однак коли ми змогли побачити, яке значення вони надають виробництву і дизайну, ми краще зрозуміли компанію і зрозуміли, що ми маємо багато спільного».

В останній зоні буде розташована нова кінетична скульптура, джерелом натхнення для якої слугував атом водню, в дію її приводить застосування технології паливних елементів, що використовується Lexus в LF-FC.

Formafantasma пояснили: «Ми прагнули поєднати настрій очікування та передчуття, який розкриває головну ідею дизайну та відображення нашого з Lexus бажання створювати продукти, які одночасно є й естетичними, і функціональними».

Подорож інсталяцією супроводжуватиметься дегустацією витворів кулінарного мистецтва, створеними Йоджі Токуйоші, якого надихнула чиста вода, що є безпосереднім побічним продуктом вироблення енергії водневими паливними елементами.

Презентація Lexus у межах Міланського тижня дизайну також включатиме демонстрацію робіт 12 фіналістів цьогорічного конкурсу Lexus Design Award, у тому числі прототипів, створених першою четвіркою претендентів, які були розроблені під керівництвом всесвітньо відомих дизайнерів.

Додаткову інформацію та зображення можна знайти за посиланнями:


ПРО ІНСТАЛЯЦІЮ

НАЗВА Lexus — зустріч із Передбаченням
ТРИВАЛІСТЬ 12-17 квітня з 10:00 до 20:00
(Прес-показ: 11 квітня з 10:00 до 18:00)
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ Spazio Lexus − Torneria, Віа Тортона, 32, Мілан, Італія
ТЕМА Передбачення
ЕКСПОНАТИ
  • Lexus — зустріч із Передбаченням, створена відомими дизайнерами
  • 12 проектів фіналістів конкурсу Lexus Design Award 2016
ОРГАНІЗАТОР Lexus International


ПРО АВТОРІВ

Formafantasma — дизайнери

Андреа Трімарчі та Сімоне Фарресін — це італійські дизайнери, які створили в Амстердамі новаторську групу дизайну Formafantasma, робота якої характеризується дослідженням експериментальних матеріалів. Formafantasma досліджує взаємозв’язок між традиційною і місцевою культурою, критичні підходи до самодостатнього розвитку та значення об’єктів як провідників культури.

Поєднуючи майстерність, індустрію, об’єкт і користувача, дизайнери винайшли зв’язки між своєю діяльністю на базі наукових досліджень і ширшою індустрією дизайну та отримали замовлення від відомих модних і роздрібних брендів. Їхні роботи отримали міжнародний розголос і були придбані для постійних колекцій провідних музеїв, серед яких є і Музей сучасного мистецтва у Нью-Йорку, і Музей Вікторії та Альберта у Лондоні.


Йоджі Токуйоші — кухар

Йоджі Токуйоші вважається одним із найбільш винахідливих шеф-кухарів Мілану. За майже десять років роботи у ресторані Osteria Francescana, під керівництвом шеф-кухаря Массімо Боттура Токуйоші, він швидко досяг звання помічника шеф-кухаря і допоміг славетному ресторану здобути другу і третю зірки від Червоного гіду Мішлен. Розпочавши власну справу на початку 2014 року, він заснував у Мілані ресторан, у якому італійська кухня отримала унікальну переінтерпретацію, яку Токуйоші назвав «Cucina Italiana Contaminata».

Усього через 10 місяців новий ресторан отримав зірку Мішлен. Із технічною майстерністю і творчим підходом Токуйоші пропонує абсолютно нове враження від ресторанного обслуговування, подаючи дуже індивідуальні страви кожному відвідувачу ресторану.


ПРО МІЛАНСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ ДИЗАЙНУ

Міланський тиждень дизайну, Salone del Mobile, — це найбільша у світі виставка у сфері дизайну. Вона представляє різноманітні заходи, у тому числі пов’язані з дизайном меблів і модою, а також роботи всесвітньо відомих брендів. У 2015 році виставка «Lexus: Подорож відчуттів» здобула високу оцінку і була удостоєна нагородою в номінації «Найбільш захоплююча» на конкурсі Milano Design Awards.


ПРО LEXUS DESIGN AWARD

Lexus Design Award — міжнародний конкурс дизайну для перспективних митців з усього світу, який вперше був проведений у 2013 році. Мета конкурсу − заохочення розвитку цінних для суспільства ідей через підтримку митців, роботи яких можуть допомогти сформувати краще майбутнє. Він дає унікальну можливість чотирьом фіналістам попрацювати із всесвітньо відомим дизайнером і створити прототипи своїх дизайн-проектів, а потім продемонструвати їх на одному із найважливіших заходів року у світі дизайну.


ПРО LEXUS

Дебютувавши у 1989 році, Lexus здобув світову славу завдяки своїм високоякісним продуктам і зразковому обслуговуванню клієнтів. Lexus − гібридний лідер серед брендів класу «люкс» і пропонує гібриди, які поєднують найкращі інноваційні технології та висококласну розкіш. Еволюція Lexus відображається у прогресивному дизайні нових автомобілів бренда. Фірмова веретеноподібна решітка, динамічне оздоблення фар і рельєфні лінії формують виразний образ розкоші Lexus.

Для того, щоб забепечити якнайкращі враження від користування веб-сайтом Lexus, ми разом з обраними нами партнерами на нашому сайті використовуємо cookies. Якщо ви продовжите користуватися сайтом без зміни налаштувань, ми сприймемо це як знак вашої згоди на отримання всіх cookies на сайті Lexus.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ