Довший нижчий ширший та більш вражаючий флагманський преміум седан з гібридним двигуном

НОВИЙ СЕДАН
LEXUS LS


Вражаючий флагманський
преміум-седан з гібридним двигуном.

КОНЦЕПТ КАР LEXUS UX

КОНЦЕПТ-КАР
LEXUS UX


Приголомшливі майбутні технології
в концепт-карі UX.

Lexus Future

LEXUS
FUTURE

Серія концептуальних автомобілів
LF (Lexus Future) для світу майбутнього.

Світ Lexus

СВІТ
LEXUS

Інноваційний дизайн, передові технології та досвід який Lexus дарує світові.

Новаторський дизай від Lexus

НОВАТОРСЬКИЙ
ДИЗАЙН

Наша філософія дизайну та приклади наших найкращих конструкторських рішень.

Lexus Hybrid

ГІБРИДНІ
АВТОМОБІЛІ

Поєднуючи двигун внутрішнього згоряння з електричним двигуном.

Lexus кредит

УМОВИ
КРЕДИТУВАННЯ

Спеціальні умови на придбання автомобілів Lexus.

ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОВИН

ДИЗАЙНЕР
ІНТЕРВ'Ю З НЕРІ ОКСМАН

ЛЮТИЙ 2017 РОКУ. ЛАБОРАТОРІЯ МАССАЧУСЕТСЬКОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ІНСТИТУТУ MIT MEDIA LAB

1. Що Ви відчували, коли вперше отримали пропозицію про співпрацю з Lexus International?

Коли представники Lexus звернулися до Mediated Matter Group, наша команда саме працювали над діючим проектом 3D-друкування оптично прозорого скла. Вперше цю технологію було представлено 2015 року і до цього часу ми працюємо над тим, щоб перепроектувати її з нуля з метою перепрофілювання виробництва скла на архітектурному (конструкційному) рівні. Ця технологія потребувала проекту для втілення (а не навпаки, як часто буває, коли проект передбачає пошук технології), яким став Lexus!

2. Що для Вас означає сполучник «проте»?

«Проте» - цікаве слово, зміст якого визначається контекстом: древній, проте сучасний. Саме тому, воно позначає єдність (змісту), що значно більше, ніж сума значень окремо взятих одиниць (набір слів). Курйозне (слово) – одна із форм формулювання – артикулювання зв’язків між іншими, часто протилежними за значенням словами: швидкий, проте повільний, твердий, проте м’який, темний, проте світлий, прогресивний, проте автентичний, передчасний , проте вчасний. Тому лексему можна розглядати і як граматичний засіб, що забезпечує синергію між двома дескрипторами, які в іншому разі є непоєднуваними або неоднозначними: дорослий в поглядах, проте ще такий молодий. Тож сполучник «проте» для нас позначає певну єдність, єдине ціле, що володіє більшим значенням, ніж його частини разом узяті. Насправді воно має долю протиріччя або суперечливу неоднозначність, проте передбачає об’єднання, а не відокремлення.

3. Як би ви прив’язали тему «Проте» до Вашої інсталяції?

Тема «проте» особливо надихає Mediated Matter Group, оскільки передбачає трансцендентність від «світу частин» у «світ цілого».

Наприклад, можна двома способами думати про проектування та будівництво будівлі, предмети одягу, літак чи автомобіль. По-перше, розглянемо кожен з цих об'єктів проектування як механізм: механізм - виготовлений з деталей – який використовує механічну енергію, кожна частина якого виконує певну функцію. Разом узяті частини виконують певне завдання, як наприклад, утилітарний акт польоту (літаком) або керування (автомобілем) або, проживання (у будівлі). По-друге, їх можна інтерпретувати як організм або «істоту» загалом, що означає значно більше, ніж сума його частин, тобто те, що виходить за межі акту чи досвіду польоту або керування: характерний звук дверей, легке повертання керма, великий кут огляду, звучання із душею, механічний пристрій, в який удихнули життя. Коли ці частини поєднуються, вони забезпечують досвід, який не може бути розбитий на компоненти. Насправді, як тільки ви роз’єднали його на компоненти, він перестає існувати. Такий підхід, на нашу думку, закладений в основі кожної великої компанії, яка піклується про дизайн.

Природі також притаманна синергетика: вона раціональна, проте ефективна, функціональна, проте прекрасна, передчасна, проте вчасна, постійна, проте циклічна, сумісна, проте адаптивна, життєздатна, проте екологічна, збалансована, проте чутлива. Всі речі, створені природою, можна сприймати як ціле – більше, ніж суму його частин.

Нашою інсталяцією ми хотіли передати досвід цілісності, а не композиційності як з точки зору нової спеціально розробленої технології дизайну, так і її проектної потужності. Синергія між машиною і організмом, механічним і живим, ось що керувало нами та давало натхнення.

4. Що особливого у використанні технології 3D-друку скла?

Коротше кажучи, ми можемо друкувати оптичні лінзи на архітектурному рівні.

Існуючі способи видування, пресування і формування скляних виробів, серед іншого, спрямовані на досягнення підвищення експлуатаційних властивостей та функціональності скла. Проте, можливість відточувати оптичні та механічні властивості скла з високою просторовою роздільною здатністю при виробництві загалом залишається без таких способів.

Адитивне виготовлення скла дозволяє формувати структури, які геометрично налаштовані та оптично перебудовані на високу просторову роздільну здатність при виробництві. В минулому ми також експериментували з кольоровими градієнтами, розглядали способи, за допомогою яких забарвлення може вплинути на екологічні показники, зокрема щодо поглинання енергії сонячного випромінювання. Завдяки цьому, ми можемо конструювати і друкувати 3D-вироби зі змінною товщиною і особливостями структури, контролюючи тим самим коефіцієнт пропускання сонячного світла, на відміну від традиційного видування скла, де внутрішні характеристики відображають зовнішню форму. Іншими словами, на відміну від спресованого або видутого скляного виробу, який обов’язково має гладку внутрішню поверхню – друкований елемент набуває складнопобудованості поверхні внутрішньої та зовнішньої сторін; такі ознаки створюють ефект оптичних лінз і передають складні світлові каустичні візерунки.

Це дозволяє друкувати складні оптичні лінзи, оптичні пристрої пропускаючого типу, які можуть фокусувати або розсіювати світлові промені за допомогою заломлення. Проект дозволив нам краще зрозуміти обмеження, які накладаються на принтер, зокрема щодо кутів, радіусу повороту моторизованої частини принтера, при яких можна було б друкувати та підтримувати структурну єдність.

Mediated Matter Group спільно з MIT Glass Lab під керівництвом Пітера Хоука та відділу інженерної механіки Массачусетського технологічного інституту випустила перший принтер для скла в 2015 році. Відтоді ми старанно працювали над наступним поколінням пристрою. Друге покоління 3D-принтера опирається на попередній досвід роботи Mediated Matter Group, пов’язаний з адитивним виробництвом оптично прозорих структур, представляючи докорінну перебудову архітектури платформи й управління процесом, що продиктовано властивостями матеріалу. Наша мета полягала в тому, щоб створити платформу для виробництва із високою точністю відтворення, здатну виготовляти скляні конструкції з налаштованим, проте передбачуваними механічними й оптичними властивостями. З урахуванням відносно високих робочих температур і в’язкості матеріалу, виробничий процес вимагає ґрунтовного розуміння термодинамічної поведінки скла в контексті платформи. Ця нова виробнича платформа - система регулювання температури з цифровою інтеграцією продовж усього склоутворюючого процесу, поєднана з незвичною 4-осьовою системою управління рухом, що забезпечує ефективніше управління потоком, вищий ступінь просторової точності та чіткості, а також швидше виробництво з безперервним осадженням (усуненням) розплавленого скла близько до 30 кг.

5. Що є найскладнішим у цьому проекті?

Проект включає кілька важливих аспектів. Це технічно складно, оскільки ми вперше розгортаємо 3D-друк оптично прозорого скла на архітектурному рівні. Найважчим у друці скла на цьому рівні та й загалом є те, що для налаштування механічних та оптичних властивостей матеріалу, доводиться працювати, обробляти і утримувати його при дуже високій температурі. Щоб скло мало відповідну текучість, маючи змогу пройти через сопло, матеріал повинен зберігатися при температурі вище 1000 ° С. Для цього принтер повинен бути оснащений окремими камерами нагрівання для кожного етапу виробничого процесу: плавлення, витікання, відпалу тощо.

Одне із найспекотніших місць на планеті, де температури сягали 57 ° С, є Долина Смерті у штаті Каліфорнія. Уявіть собі, що означає для друку скла близько 1000 ° С! Ми працюємо з командою експертів зі скломатеріалів, певні з яких видувають скло уже десятиліттями і навчені поводитися з цим матеріалом з великою обережністю.

Щоб побудувати принтер, необхідно провести проектні та інженерні роботи стосовно окремих нагрівальних камер, а також розробити програмне забезпечення й апаратні компоненти для кожного етапу виробничого процесу: плавлення, витікання та відпалу скла. Кожен процес відбувається у спеціальній камері з відповідним температурним діапазоном. Тому, технічне завдання визначає характер проекту: як розробити ідеальну піч?

Другим технічним завданням для управління теплом було управління світлом. Завдяки блискучим інженерам нашої команди ми змогли забезпечити управління рухом середовища, а також опанувати складний інтерфейс для управління динамічного джерела світла, що міститься в кожному стовпчику і проходить через друковане скло.

Третій аспект, можливо найскладніший, був не стільки технічною проблемою, скільки організаційним моментом. Мова йде про створення спільноти людей з найрізноманітніших наукових галузей: архітекторів, дизайнерів, інженерів-механіків, програмістів, хіміків, матеріалознавців та ін. До команди прийшли науковці з різних галузей промисловості та наукових відділів, щоб представити наш новий принтер для скла і його перше втілення на архітектурному рівні.

6. Що б Ви хотіли аби всі відвідувачі в Мілані побачили, відчули чи отримали досвід від інсталяції?

Дієслово (літати, керувати тощо) без іменника (літаком, автомобілем тощо)

Ми хотіли передати досвід існування без утилітарного функціонального об’єкта, подорож без автомобіля, висловити відчуття від польоту або подорожі зоряної ночі без реального транспортного засобу. Для виставки «Проте LEXUS» ми уявляли нескінченний коловорот думок зі світла, переміщення яких можна було б контролювати, щоб спрямовувати рух людей у просторі; всеохоплюючий досвід того, що можна відчувати, купаючись у світлі місяців або планет; космічний каустичний досвід.

Ми досліджували тему «Проте» крізь призму світла, матерії та простору. Світло: світло має двоїсту фізичну природу: це частинка, проте хвиля (Ейнштейн називав світло частинкою (фотоном), а потік фотонів - хвилею. Ми намагалися схилити відвідувачів виставки до випробування цієї подвійності не через розум, а через власне досвід. Скло: скло - матеріал, через який світло відбивається і заломлюється, древнє, проте сучасне. Тут, на виставці, воно отримує нову інтерпретацію через 3D-друк. Пристрій: поєднання світла та матерії. Ми сподівалися створити досвід приземлення, проте дещо підвішеного стану; відчуття підтримки, проте рухливості без особливих зусиль за допомогою світла. Космічна форма каустичності.

Для того, щоб забепечити якнайкращі враження від користування веб-сайтом Lexus, ми разом з обраними нами партнерами на нашому сайті використовуємо cookies. Якщо ви продовжите користуватися сайтом без зміни налаштувань, ми сприймемо це як знак вашої згоди на отримання всіх cookies на сайті Lexus.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ