ФІЛЬТРИ ЗА
Все
Гібриди
Кросовери
Позашляховики

СПІВПАДІНЬ НЕ ЗНАЙДЕНО

Нема автомобілів, що відповідають вашому пошуковому запиту. Будь ласка, розширте його та спробуйте ще раз!

concept cars

КОНЦЕПТУАЛЬНІ
АВТОМОБІЛІ

На прикладі концептуальних автомобілів Lexus ви зможете побачити, у якому напрямку розвивається наш дизайн.

main menu lexus brand

НОВАТОРСЬКИЙ
ДИЗАЙН

У цьому розділі ви знайдете приклади наших найкращих конструкторських рішень.

hybrid cars

ГІБРИДНІ
АВТОМОБІЛІ

Існує чимало різновидів гібридних автомобілів, але всі вони мають одну спільну рису.

lexus service

ПОСЛУГИ
LEXUS

Дізнайтеся про переваги офіційної дилерської мережі Lexus та про послуги для клієнтів.

NX 300h

СТВОРЕНИЙ, ЩОБ ПРИВЕРТАТИ УВАГУ, ДИВОВИЖНИЙ NX 300h НЕСЕ НА ВУЛИЦІ МІСТА «НАДЗВИЧАЙНЕ У РУСІ»


Розгін до 100 км/год, с 9,2
Макс. швидкість, км/год 180
Загальна потужність гібридної системи, к. с. 197

ВРАЖАЮЧІ ГРАНІ

ВІДКРИЙТЕ ДЛЯ СЕБЕ ВРАЖАЮЧИЙ УРБАНІСТИЧНИЙ ДИЗАЙН, ГІБРИДНИЙ ПРИВОД LEXUS НОВОГО ПОКОЛІННЯ ТА ДИНАМІЧНУ МОДЕЛЬ F SPORT

Цілковито новий кросовер NX 300h не залишиться непоміченим на вулицях міста. У салоні передбачено вдоволь місця для водія та чотирьох пасажирів з багажем. Автомобіль вкомплектовано найновішим зразком гібридного привода Lexus, що забезпечує винятково плавний розгін та ощадливе споживання пального. 

Дізнайтеся про участь Lexus NX у яскравому світському заході.

До ваших послуг найновіші зразки напрочуд зручної у використанні техніки Lexus: сенсорна система дистанційного керування Remote Touch та система панорамного огляду навколо автомобіля. Шанувальникам спорту особливо сподобається NX у комплектації F SPORT з ексклюзивними 18-дюймовими легкосплавними дисками, кермом F SPORT та спортивними сидіннями з оббивкою з перфорованої комбінованої шкіри.

СПЕЦИФІКАЦІЇ

ОЗНАЙОМТЕСЯ З ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ТА КОМПЛЕКТАЦІЄЮ NX 300h
Назви комплектацій є суто умовними, використовуються виключно заради зручності в розподілі наборів параметрів автомобіля та можуть відрізнятися або бути відсутніми в інших документах або матеріалах.

ОСОБЛИВОСТІ NX 300h

ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО ТЕ, ЩО ПРОПОНУЄ ЦЕЙ АВТОМОБІЛЬ

За кермом NX 300h - Особливості

ОСОБЛИВОСТІ

Новий NX 300h має незвичний і водночас впевнений зовнішній вигляд: виразна веретеноподібна радіаторна решітка, екслюзивні світлодіодні фари та задні ліхтарі. Цей автомобіль є справжнім витвором автомобільного мистецтва, його неможливо не помітити на дорозі! Для того, щоб створити гострі, але обтічні грані кузова художники-оформлювачи Lexus черпали натхнення з краси розплавленого металу. Щойно ви наблизилися до NX, як запалають вогні під дверними ручками, щоб гречно привітати Вас. На візуальне сприйняття цієї моделі зокрема впливають динамічна підвіконна лінія, направлена вгору, та купеподібний силует кузова. У передній частині потрійні світлодіодні фари та світлодіодні денні ходові вогні, що схожі на наконечник стріли, створюють безпомилковий образ справжнього автомобіля Lexus. Позаду світлодіодні задні ліхтарі у темряві мають L-подібну форму, щоб підкреслити потужний образ цього кросовера.

Новий NX 300h розвиває максимальну потужність у 197 к. с. У це важко повірити, але у змішаному циклі вміст CO2 у відпрацьованих газах цього потужного кросовера становить лише 123 г/км, а споживання пального — всього 5,3 л/100 км!

У салоні NX 300h - Особливості

ОСОБЛИВОСТІ

Питанням свіжості повітря у салоні переймається система мікроклімату S-Flow, що підтримує обраний температурний режим лише на зайнятих у салоні місцях. Вирушаючи в дорогу у холодну пору року, Ви помітите, що електричні підігрівачі сидінь працюватимуть ефективніше, якщо задіяти режим руху «ECO». Для того, щоб полегшити маневрування у малогабаритних місцях, Вам на допомогу прийде система панорамного огляду навколо автомобіля (передбачено у комплектації Luxury), у якій задіяно чотири мініатюрні відеокамери. Вони розташовані на радіаторній решітці, бічних дзеркалах зворотного огляду (відеокамери працюватимуть навіть тоді, коли дзеркала складені) та дверях багажного відділення. Сигнал з відеокамер виводиться на екран на передній панелі разом з підказками, що допоможуть Вам орієнтуватися.

Новий NX 300h у комплектації Luxury вкомплектовано навігаційною системою, яка забезпечить просте прокладання маршрутів під час подорожей у місті та за його межами.

Безпека NX 300h - Особливості

ОСОБЛИВОСТІ

Новий NX 300h сконструйовано таким чином, щоб водій якнайменше стомлювався. Для того, щоб уникнути потенційних зіткнень, у системі передаварійної безпеки PCS (у комплектації Luxury) використано радар міліметрового діапазону, щоб виявляти учасників дорожнього руху попереду і за потреби в автоматичному режиму застосовувати гальма та механізми попереднього натягнення ременів безпеки. На випадок ДТП водія та пасажирів захищають міцний каркас кузова та вісім подушок безпеки.

Чотири режими їзди

ЧОТИРИ РЕЖИМИ ЇЗДИ

Кросовер NX 300h поводиться жваво та динамічно у місті. А для того, щоб підлаштувати їзду під свій настрій, скористайтеся можливостю зміни режимів їзди. На ваш вибір режими ECO («екологічний»), NORMAL («звичайний») та SPORT («спортивний»)*. У вуличній тисняві ви можете задіяти режим EV («електромобіль»), щоб рухатися вперед без вихлопних газів. Міцне шасі забезпечує чудову керованість автомобіля, а повний привод E-FOUR дозволить вам із впевненістю рухатися дорогами зі слизьким покриттям.

* Опційно доступний також режим Sport+, що йде в парі з адаптивною підвіскою.

Майстерність виконання Lexus

МАЙСТЕРНІТЬ ВИКОНАННЯ LEXUS

Завдяки використанню декоративних вставок з відполірованої вручну деревини «Shimamoku» та оббивки з комбінованої шкіри з чудовими швами (залежно від рівня комплектації) новий NX 300h виводить уявлення про внутрішнє оздоблення кросоверів цього класу на цілковито новий рівень. Панелі кузова фарбують на нашому заводі на острові Кюсю у Японії у фарбувальних камерах, у яких нема пилу. Фарбувальники, перед тим, як потрапити до камери, проходять через дві камери вакуумування, щоб позбавитися від часток пилу на своїх спеціальних костюмах та волоссі. Водяний екран, який прозвали Ніагарою, допомагає ще істотніше зменшити кількість пилу. Для того, щоб досягти сяючого блиску пофарбованих поверхонь кузова, кожну деталь шліфують вручну шар за шаром (це досить тривалий процес, який зазвичай застосовують у виробництві дорогих автомобілів на замовлення). І, нарешті, перед відвантаженням кожен кросовер NX має подолати випробувальний маршрут завдовжки 30 км своїм ходом.

5 зірок у рейтингу Euro NCAP

5 ЗІРОК У РЕЙТИНГУ EURO NCAP

Lexus NX 300h було нагороджено п’ятьма зірками у рейтингу престижного інституту з оцінювання безпеки нових автомобілів Euro NCAP. Кількість очок, набраних в усіх протестованих дисциплінах, була істотно більшою за мінімально необхідну для отримання п’яти зірок. Таким чином новий кросовер Lexus став одним з найбезпечніших автомобілів у своєму класі.

Випробування складається з чотирьох дисциплін: захист водія та дорослих пасажирів, захист дітей, захист пішоходів та, починаючи з 2009 року, оцінювання допоміжних засобів безпеки. До останньої належать системи, що запобігають травмуванню та допомагають уникнути важких травм. Серед них автоматичне аварійне гальмування, система курсової стійкості та обмежувач швидкості.

Lexus NX 300h набрав 82 % балів за захист водія та дорослих пасажирів, 82 % балів за захист дітей, 69 % балів за захист пішоходів та 71 % — за наявність допоміжних систем активної безпеки.

Затишний салон

ЗАТИШНИЙ САЛОН

У широких передніх сидіннях застосовано технологію так званого «внутрішнього напінювання», яка прийшла з автоспорту та вперше була впроваджена на автомобілях Lexus серії F SPORT. На відміну від традиційного способу створення сидінь цей метод дозволяє створювати більш рельєфні подушки сидінь, до яких краще прилягає оббивка.

На додачу до чималого простору для ніг на першому та другому рядах сидінь, передні сидіння можуть бути вкомплектовані електроприводами регулювання за вісьмома параметрами для ще більшої зручності. У комплектації Luxury налаштування положення сидіння водія можна зберігати у пам’яті.

Форму та жорсткість подушок сидінь було оптимізовано таким чином, щоб зменшити тиск на чутливі зони. Для Вашої зручності сидіння можна налаштувати під високих людей.

З практичних міркувань спинку заднього ряду розділено. Її можна складати на 100 %, 60 % або 40 %, щоб розмістити громіздкі речі, наприклад, велосипед або дошку для серфінгу. Якщо повністю скласти спинку заднього ряду, то у салоні помістяться великогабаритні предмети.

Пасажири на задніх сидіннях мають можливість частково нахиляти підголівники, щоб було зручніше сидіти.

Силовий каркас / 8 подушок безпеки

СИЛОВИЙ КАРКАС / 8 ПОДУШОК БЕЗПЕКИ

На додачу до напрочуд міцного силового каркасу пасажирської кабіни безпеку водія та пасажирів забезпечують цілих вісім подушок безпеки. Водія та переднього пасажира захищають фронтальні подушки безпеки, що розкриваються у два етапи, а також бічні подушки безпеки. Перед ногами водія передбачено окрему подушку безпеки для захисту колін. Бічні щитові подушки безпеки розкриваються обабіч на всю довжину салону. На всіх сидіннях, окрім середнього сидіння на другому ряду, передбачено ремені безпеки з попереднім натягненням.

Передні сидіння сконструйовано таким чином, щоб мінімізувати ризик отримання хлистової травми. Посилені каркаси сидінь дозволяють тілам водія та переднього пасажира заглиблюватися у спинки, а вдосконалене положення підголівників на сидіннях забезпечує більш ефективну підтримку голови.

Динаміка руху

ДИНАМІКА РУХУ

Для того, щоб забезпечити чудову керованість та якнайкращі враження від їзди по будь-якому типу дорожнього покриття, новий NX 300h спершу було піддано випробуванням та доводці на найдосконалішому випробувальному стенді у світі, а потім він подолав сотні тисяч кілометрів у найсуворіших районах Арктики та пустелях.

Завдяки цілковито новим шасі, підвісці та кермовому управлінню новий NX 300h вирізняється плавною та напрочуд комфортабельною їздою. Застосування сучасних технологій лазерного зварювання та клейових з’єднань дозволило зробити NX 300h напрочуд міцним. Наслідком такого підходу став витривалий кросовер, що винагороджує свого водія чудовою керованістю. Малогабаритна передня підвіска типу Макферсон та вдосконалена двоважельна задня підвіска забезпечують чудову курсову стійкість NX, можливість вписування в повороти не згірш за седани та чудову стійкість прямолінійного руху.

Сучасна техніка

СУЧАСНА ТЕХНІКА

Щойно ви наблизитеся до NX 300h, маючи з собою у кишені електронний ключ, як запаляться вогники під всіма чотирма дверними ручками, щоб привітати вас. Варто доторкнутися до будь-якої з них, щоб автомобіль відкрився. Вони мають чудову форму та прихований циліндр замка — вперше у світі на дверних ручках такого типу.

У салоні нового NX 300h Ви знайдете чимало зразків інтуїтивно зрозумілої техніки, що спрощує життя: наприклад, «інтелектуальна» лампа освітлення салону, що реагує на наближення кінчика Вашого пальця, щоб Вам не довелося шукати кнопку у темряві, та задні двері, що «запам’ятовують», на яку висоту Ви їх зазвичай відкриваєте. У вишукано оформленому майстрами-такумі інтер’єрі салону одразу впадає у вічі центральна консоль, оформлення якої перегукується з веретеноподібною радіаторною решіткою. Аналоговий годинник на передній панелі та природний тон освітлення створюють атмосферу затишку у салоні. Для напрочуд зручних передніх сидінь залежно від рівня комплектації можна передбачити оббивку з комбінованої шкіри з підігрівом та вентиляцією (у комплектації Luxury) та можливість регулювати їхнє положення за допомогою електроприводів за вісьмома параметрами. Спинки задніх сидінь можна складати на 100 %, 60 % або 40 %, щоб розмістити довгомірні речі, наприклад, лижі або дошку для серфінгу. Електропривод регулювання задніх сидінь можна замовити за окрему плату.

Система передаварійної безпеки / Адаптивний круїз-контроль

СИСТЕМА ПЕРЕДАВАРІЙНОЇ БЕЗПЕКИ / АДАПТИВНИЙ КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ

Система передаварійної безпеки PCS (передбачена у комплектації F SPORT та Luxury) складається з радара міліметрового діапазону та бортового комп’ютера, що вираховує ризик зіткнення з іншим учасником дорожнього руху попереду. Якщо ризик високий, водій отримує аудіовізуальні попередження, а в гальмівній системі підвищується тиск. Коли ризик зіткнення вважається неминучим, автоматично будут застосовані гальма і натягнуті ремені безпеки на передніх сидіннях.

Для того, щоб водій менше втомлювався за кермом, у комплектації F SPORT та Luxury передбачено адаптивний круїз-контроль, що підтримує заздалегідь встановлену дистанцію між NX 300h та транспортним засобом, що рухається попереду. Система діятиме навіть тоді, коли транспортний засіб попереду змінюватиме свою швидкість або зупиниться. Щойно дорога попереду звільнилася, адаптивний круїз-контроль автоматично розжене автомобіль до швидкості, яка була задана водієм раніше.

Система панорамного огляду

СИСТЕМА ПАНОРАМНОГО ОГЛЯДУ

Для того, щоб полегшити маневрування у малогабаритних місцях у комплектації Luxury передбачено систему панорамного огляду навколо автомобіля, до складу якої увійшло чотири мініатюрні відеокамери. Вперше на автомобілі Lexus cистема панорамного огляду дозволяє відтворити на екрані віртуальну тривимірну модель вашого NX, щоб за допомогою візуальних підказок допомогти вам під час маневрування в обмеженому просторі.

Система мікроклімату S-Flow

СИСТЕМА МІКРОКЛІМАТУ S-FLOW

NX 300h вкомплектовано потужною двозональною системою мікроклімату у салоні, що має чудову енергоефективність завдяки системі S-Flow, яка регулює температуру лише на тих місцях, на яких сидять.

Для сидінь у салоні залежно від рівня комплектації може бути передбачено оббивку з комбінованої шкіри, яка може підігріватися або вентилюватися (у комплектації Luxury). Завдяки цьому створюється виняткове відчуття затишку, особливо у дуже спекотну або холодну погоду.

Додатковий комфорт у холодну пору року забезпечено підігрівом керма (у комплектації Luxury). Підігрів задіюється за допомогою перемикача і автоматично вимикається через певний час.

Гібридний привод Lexus

ГІБРИДНИЙ ПРИВОД LEXUS

Кросовер NX 300h вкомплектовано найновішим гібридним приводом Lexus, у якому філігранно поєднано 2,5-літровий бензиновий та електричні двигуни. Завдяки такому приводу автомобіль винятково плавно розганяється та може їздити майже безшумно. Водночас керувати такою моделлю так само легко, як і будь-яким традиційним автомобілем класу «люкс». Кросовер має жвавий характер, але при цьому споживає лише 5,3 л пального на 100 км, що вражає, зважаючи на розміри цього автомобіля. Використання технології рекуперативного гальмування дозволяє уникнути потреби заряджати акумуляторну батарею гібридної системи від зовнішньої електромережі, а завдяки тому, що Lexus грає провідну роль у сфері конструювання гібридних приводів, експлуатаційні витрати на NX 300h будут напрочуд низькі.

РУШАННЯ З МІСЦЯ ТА РОЗГІН

Після рушання з місця потужні електромотори, розташовані попереду та позаду, здатні стрімко розігнати NX 300h до швидкості у 65 км/год*, живлячись від акумуляторної батареї гібридної системи. На цьому етапі автомобіль рухається майже безшумно, не використовує ані краплі пального та геть не виробляє шкідливих викідів.

* Швидкість руху та час їзди на електротязі залежать у тому числі від зовнішніх факторів (погода і т. п.), а також рівня заряду акумуляторної батареї.

ЗВИЧАЙНІ УМОВИ ЇЗДИ

На швидкості понад 65 км/год* задіюється надзвичайно плавний у роботі бензиновий двигун, що працює за циклом Аткинсона. Відбувається це напрочуд тихо. За потреби електричні двигуни можуть продовжити роботу*. Завдяки майже досконалому розподілу тяги від бензинового та електричних двигунів NX 300h забезпечить вам ні з чим не зрівняні враження від їзди разом з низьким вмістом шкідливих речовин у відпрацьованих газах та помірним споживанням пального.

МАКСИМАЛЬНЕ ПРИСКОРЕННЯ

Варто повністю натиснути на педаль газу, як на допомогу 2,5-літровому бензиновому двигуну миттєво прийдуть електромотори. Працюючи разом, вони забезпечують чималий запас крутного моменту для стрімкого розгону на прямій щоразу, коли вам це знадобиться.

ЇЗДА НАКАТОМ, ГАЛЬМУВАННЯ, РЕКУПЕРАЦІЯ ЕНЕРГІЇ

Під час їзди накатом або зменшення швидкості для повної зупинки бензиновий двигун вимикається, зводячи шкідливі викиди в атмосферу до нуля. Варто натиснути на гальма або просто прибрати ногу з педалі газу, як буде задіяно механізм рекуперативного гальмування, коли кінетична енергія перетворюється на електричну, а не на теплову, як на звичайних автомобілях. Отримана таким чином електроенергія є одним із способів підживлення акумуляторної батареї гібридної системи, завдяки чому у вас ніколи не виникне потреба заряджати повногібридний автомобіль Lexus від зовнішньої електромережі.

* Швидкість руху та час їзди на електротязі залежать у тому числі від зовнішніх факторів (погода і т. п.), а також рівня заряду акумуляторної батареї.

Аудіосистема Mark Levinson

АУДІОСИСТЕМА MARK LEVINSON®

Акустична система просторового звуковідтворення MARK LEVINSON® з 14 динаміками та технологією GreenEdge™ адаптована до акустичних особливостей салону NX 300h і передбачена в комплектації Luxury. Вона забезпечує напрочуд якісне 7.1-канальне відтворення звукозаписів, не згірш від домашнього кінотеатру. Завдяки технології Clari-Fi™ система відновлює якість звуку, що була втрачена під час цифрового стиснення mp3-файлів.

Потрійні L-подібні світлодіодні фари

ПОТРІЙНІ L-ПОДІБНІ СВІТЛОДІОДНІ ФАРИ

У потрійних L-подібних світлодіодних фарах, що схожі на алмази, використано одні й ті ж самі лампи для дальнього та ближнього світла. Такі фари передбачено виключно у комплектації F SPORT та Luxury. Вражаючу ауру NX доповнюють L-подібні світлодіодні денні ходові вогні, вбудовані у бампер.

У задніх комбінованих ліхтарях теж використано світлодіодні лампи, розташовані L-подібно. Характерно, що на ліхтарях візуально не помітні щілини від отвору задніх дверей. Завдяки товстим стінкам ліхтарі мають чудовий вигляд, навіть коли вогні не горять.

Передні світлодіодні протитуманні фари з інноваційним механізмом освітлення дороги під час вписування в повороти, перегукуються за своїм оформленням з веретеноподібною радіаторною решіткою та світлодіодними денними ходовими вогнями. Використання світлодіодних ламп у цих фарах допомагає зменшити загальне споживання електроенергії у моделі NX 300h.

Повний привод E-Four

ПОВНИЙ ПРИВОД E-FOUR

Чудову динаміку та надійне зчеплення з дорогою на повноприводній моделі NX 300h забезпечено системою повного приводу E-FOUR. На додачу до двигуна внутрішнього згоряння до його складу увійшов 68-сильний електричний двигун, розташований на задній осі, що миттєво надає додатковий крутний момент, коли це потрібно.

Сенсорна панель керування

СЕНСОРНА ПАНЕЛЬ КЕРУВАННЯ

Яким би насиченим не було ваше життя, ви залишатиметеся у курсі всіх подій у новому NX 300h. Завдяки таким новаторським зразкам техніки*, як пристрій безпровідної зарядки смартфона, що заряджатиме акумулятор вашого телефона, коли його покласти на спеціальну панель у салоні, простій у використанні сенсорній панелі системи дистанційного керування Remote Touch, що дозволить вам керувати інформаційно-розважальною і навігаційною системами у салоні, та аудіосистемі Mark Levinson®, що відтворює звукозаписи не згірш, як у домашньому кінотеатрі, ви почуватиметеся напрочуд зручно і затишно під час кожної поїздки.

* Наявність залежить від варіанту комплектації

Протибуксувальна система / Система курсової стійкості

ПРОТИБУКСУВАЛЬНА СИСТЕМА / СИСТЕМА КУРСОВОЇ СТІЙКОСТІ

Протибуксувальна система (TRC) покращує зчеплення коліс NX 300h з дорогою, особливо під час рушання з місця або розгону на нерівній або слизькій дорозі. Щойно виявлено ризик буксування колеса, система автоматично виконує коригуючі дії, щоб не втратити зчеплення.

Система курсової стійкості автомобілія (VSC) допомагає уникнути втрати контролю над автомобілем, зокрема під час вписування в повороти на високих швидкостях або на початку заносу. Шляхом вибіркового гальмування коліс та/або зменшення передачі тяги на колеса вдається поліпшити стійкість автомобіля та зменшити його швидкість.

СПІВПАДІНЬ НЕ ЗНАЙДЕНО

Нема особливостей моделі, що відповідають вашому пошуковому запиту. Будь ласка, розширте його та спробуйте ще раз!

ЩО ТАКЕ F SPORT?

nx 300h fsport

ОСКІЛЬКИ ДО РОБОТИ НАД МОДЕЛЛЮ NX 300h F SPORT БУЛО ЗАЛУЧЕНО ТОЙ САМИЙ КОЛЕКТИВ, ЩО ПРАЦЮВАВ НАД СУПЕРКАРОМ LFA ТА СПОРТИВНИМ КУПЕ RC F, ЦЕЙ АВТОМОБІЛЬ УВІБРАВ У СЕБЕ ДУХ ОБОХ ЦИХ ДИВОВИЖНИХ МОДЕЛЕЙ.

Для того, щоб забезпечити якнайяскравіші враження від їзди, новий NX 300h у комплектації F SPORT наділено ексклюзивними елементами конструкції та агресивного спортивного оформлення. Чудові 18-дюймові легкосплавні колісні диски, радіаторна решітка F SPORT та передній бампер F SPORT привертають неабияку увагу оточуючих.

У салоні автолюбителям припадуть до смаку спортивне кермо F SPORT, оздоблене перфорованою комбінованою шкірою, та напрочуд зручні спортивні сидіння, виготовленні із застосуванням технології «внутрішнього напінювання», що забезпечує кращу підтримку під час вписування в повороти. Алюмінієві накладки на педалях та декоративні вставки «Carbon» у салоні доповнюють спортивний характер інтер’єру.

nx 300h fsport thumb 300x220 tcm862 1305950

ОФОРМЛЕННЯ F SPORT

Новий кросовер NX у комплектації F SPORT виглядає напрочуд динамічно, зокрема завдяки виразній веретеноподібній радіаторній решітці, що має спеціальні L-подібні мережеві вставки. У нижній частині переднього бампера передбачено аеродинамічний виступ, що покращує притискну силу.

Оскільки новий NX у комплектації F SPORT задуманий таким, щоб привертати увагу оточуючих, він має чорні корпуси бічних дзеркал зворотного огляду. Вони контрастують з елементами оформлення F SPORT та підкреслюють динамічний характер цього вражаючого кросовера.

nx300h fsportfeatures steeringwheel

ПРИЛАДИ F SPORT

Для моделі NX у комплектації F SPORT передбачено новий акселерометр (G-Sensor), який виводить на багаторежимний екран у комбінації приладі дані про поперечні і поздовжні перевантаження. Крім того, на екрані показується кут, на який повернуто кермо, положення дросельної заслонки та гідравлічний тиск у гальмівній системі.

Seats 01 tcm862 1305954

САЛОН F SPORT

Для кросовера NX у комплектації F SPORT передбачено сидіння з оббивкою з перфорованої комбінованої шкіри трьох кольорів на вибір: чорної, темно-червоної та чорної з червоними акцентами. У цій комплектації стелю ексклюзивно оббито матеріалом чорного кольору. Спортивні сидіння F SPORT мають спинки та подушки, виготовлені за технологією «внутрішнього напінювання», що забезпечує кращу підтримку під час вписування в повороти. Сірі декоративні вставки «Carbon» чудово доповнюють перфоровані накладки на педалях, накладки на пороги та інші ексклюзивні елементи оформлення F SPORT у салоні. Подвійні червоні шви на оббивці сидінь, передній панелі та рукоятці важеля гібридної трансмісії завершують спортивний образ.

nx300h fsportfeatures instruments

КЕРМО F SPORT

Чудове оформлення керма з емблемою F SPORT було запозичено з легендарного суперкара Lexus LFA. На додачу до керма рукоятка важеля має оздоблення з комбінованої шкіри з перфорацією. Разом ці органи керування створюють захоплюючий спортивний настрій у салоні.

Suspension 01 tcm862 1305953

ПІДВІСКА F SPORT

Завдяки тому, що до роботи над новою моделлю NX F SPORT було залучено конструкторський колектив, що працював над суперкаром LFA та спортивним купе RC F, він несе у собі дух цих двох вражаючих автомобілів Lexus. У цій моделі ексклюзивно застосовано по-спортивному налаштовану підвіску.

nx fsport thumb wheel

ЛЕГКОСПЛАВНІ ДИСКИ F SPORT

У комплектації F SPORT передбачено особливі легкосплавні колісні диски з темним металізованим покриттям. Ці диски з п’ятьма подвійними спицями вигідно підкреслюють динамічний характер автомобіля.

Для того, щоб забепечити якнайкращі враження від користування веб-сайтом Lexus, ми разом з обраними нами партнерами на нашому сайті використовуємо cookies. Якщо ви продовжите користуватися сайтом без зміни налаштувань, ми сприймемо це як знак вашої згоди на отримання всіх cookies на сайті Lexus.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ