ФІЛЬТРИ ЗА
Все
Гібриди
Кросовери
Позашляховики

СПІВПАДІНЬ НЕ ЗНАЙДЕНО

Нема автомобілів, що відповідають вашому пошуковому запиту. Будь ласка, розширте його та спробуйте ще раз!

concept cars

КОНЦЕПТУАЛЬНІ
АВТОМОБІЛІ

На прикладі концептуальних автомобілів Lexus ви зможете побачити, у якому напрямку розвивається наш дизайн.

main menu lexus brand

НОВАТОРСЬКИЙ
ДИЗАЙН

У цьому розділі ви знайдете приклади наших найкращих конструкторських рішень.

hybrid cars

ГІБРИДНІ
АВТОМОБІЛІ

Існує чимало різновидів гібридних автомобілів, але всі вони мають одну спільну рису.

lexus service

ПОСЛУГИ
LEXUS

Дізнайтеся про переваги офіційної дилерської мережі Lexus та про послуги для клієнтів.

GS 200t

ВІДКРИЙТЕ ДЛЯ СЕБЕ РОКІТ ТУРБОДВИГУНА ТА ПЛАВНІСТЬ ВОСЬМИШВИДКІСНОЇ АКПП


Вміст вуглекислого газу у відпрацьованих газах (змішаний цикл), г/км 183
Змішаний цикл, л/100 км 7,9
Розгін до 100 км/год, с 7,3
Макс. швидкість, км/год 230

ОНОВЛЕНИЙ GS 200t

ВІДКРИЙТЕ ДЛЯ СЕБЕ РОКІТ ТУРБОДВИГУНА ТА ПЛАВНІСТЬ РОБОТИ ВОСЬМИШВИДКІСНОЇ АВТОМАТИЧНОЇ КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ

Серцем оновленого седана бізнес-класу GS 200t, що дозволить вам ідеально вписуватися у найскладніші повороти та комфортно подорожувати, є динамічний дволітровий бензиновий двигун з турбокомпресором. Він розвиває максимальну потужність у 245 к. с., що подається на задні тягові колеса. Завдяки новаторському блоку впорскування пального D-4ST нам вдалося забезпечити ощадливе споживання пального та миттєвий крутний момент.

GS 200t вкомплектовано восьмишвидкісною автоматичною коробкою передач, що дозволяє йому стрімко розганятися (з місця до 100 км/год — за 7,3 с) та набирати максимальну швидкість у 230 км/год. Для КПП передбачено ручний режим змінювання передач. Крім того, ви зможете обирати з-поміж різних режимів їзди: ECO, NORMAL або SPORT.

СПЕЦИФІКАЦІЇ

ОЗНАЙОМТЕСЯ З ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ТА КОМПЛЕКТАЦІЄЮ GS 200t
Назви комплектацій є суто умовними, використовуються виключно заради зручності в розподілі наборів параметрів автомобіля та можуть відрізнятися або бути відсутніми в інших документах або матеріалах.

gs200t quote 200x200 white

ОНОВЛЕНИЙ GS УОСОБЛЮЄ ДОКОРІННІ ЗМІНИ. ПОГЛЯНЬТЕ, ЛИШЕНЬ, НА СМІЛИВУ ВЕРЕТЕНОПОДІБНУ РАДІАТОРНУ РЕШІТКУ!

Юкігіко Яґуті, головний конструктор GS

ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ GS 200t

ДІЗНАЙТЕСЯ ПРО ТЕ, ЩО ПРОПОНУЄ ЦЕЙ АВТОМОБІЛЬ

За кермом GS 200t: особливості моделі

ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕБУВАННЯ ЗА КЕРМОМ

GS — то цілковито новий тип седанів Lexus. Під час роботи над ним інженери-конструктори випробовували його на найдосконалішому в світі автомобільному випробувальному стенді, після чого він подолав сукупну відстань у понад 1,6 млн км, перш ніж відправитися у серійне виробництво. Спочатку ми зробили шасі стійкішим до скручування, встановили нові амортизатори та впровадили позаду нову багатоважільну підвіску. Після цього, для того, щоб поліпшити динаміку та керованість, ми змінили аеродинамічний профіль кузова, щоб потік повітря щільніше прилягав до поверхні. Не забули ми й про комфортабельність салону, якою так славляться автомобілі Lexus: на днищі було встановлено обтічні накладки, а на задніх ліхтарях — передбачено дефлектори. Завдяки цьому вдалося покращити стійкість та зменшити шум вітру.

У салоні GS 200t: особливості моделі

ОСОБЛИВОСТІ ОФОРМЛЕННЯ САЛОНУ

Щоб відчути надзвичайну якість оновленого GS, варто лише торкнутися оздобленого комбінованою шкірою керма з чудовими контрастними швами або алюмінієвих органів керування аудіосистемою, виготовлених на високоточному обладнанні. Блискучі фарбовані панелі кузова було відполіровано вручну (це тривалий процес, що зазвичай застосовують під час виробництва автомобілів на замовлення) та перевірено візуально, а також із застосуванням електроніки, щоб гарантувати ідеальну якість покриття. Моделі GS збирають на тому самому заводі, де свого часу було виготовлено наш легендарний суперкар Lexus LFA. За процесом виробництва слідкують спеціально навчені майстри-такумі. Вони ретельно перевіряють кожен автомобіль на відповідність нашим високим нормативам якості.

Безпека GS 200t: особливості моделі

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСОБІВ БЕЗПЕКИ

Lexus завжди несе пальму першості у сфері конструювання засобів безпеки та допоміжних систем для водія. Всі нові моделі Lexus піддають випробуванням на найбільшому у світі випробувальному стенді. Автомобіль зокрема вкомплектовано системою, що допомагає рушити на підйомі (HAC), системою контролю тиску в шинах (TPWS) та системою комплексного керування динамікою автомобіля (VDIM).

Вдосконалена підвіска

ВДОСКОНАЛЕНА ПІДВІСКА

Передня підвіска зі здвоєним поперечним важелем має деталі з кованого алюмінієвого сплаву та вдосконалену конструкцію, завдяки чому вона тепер легша та швидше реагує на зміни дорожнього покриття. Завдяки істотним змінам у конструкції вдалося поліпшити керованість та комфорт у салоні.

Завдяки змінам у геометрії та схемі багатоважільної задньої підвіски нам вдалося істотно поліпшити стабільність руху на прямій та під час вписування у повороти. Комбінування високоміцних сталевих, литих під тиском та кованих алюмінієвих деталей посприяло зменшенню маси конструкції, водночас зміцнивши її та зробивши її більш точною.

Напрочуд зручні сидіння

НАПРОЧУД ЗРУЧНІ СИДІННЯ

Для конструювання сидінь у моделі GS було створено спеціальну групу інженерів, яка пропрацювала цілих п’ять років. Наслідок: сидіння, що забезпечують оптимальну підтримку та запобігають втомі. На передніх сидіннях передбачено поперекову підтримку з електроприводом регулювання.

Передні сидіння з підігрівом та вентиляцією

ПЕРЕДНІ СИДІННЯ З ПІДІГРІВОМ ТА ВЕНТИЛЯЦІЄЮ

Оздоблені комбінованою шкірою сидіння водія та переднього пасажира можуть підігріватися або вентилюватися залежно від побажань. Така можливість надає особливого затишку і стане вам у пригоді у холодні або спекотні дні.

Міцне шасі

МІЦНЕ ШАСІ

Оновлений GS подарує вам динамічні та захопливі поїздки, зокрема, завдяки своєму модернізованому шасі, яке стало більш жорстким до скручування. Це автомобіль, що забезпечить вам справжнє відчуття впевненості за кермом, а його шасі здивує вас неабиякою керованістю!

10 подушок безпеки

10 ПОДУШОК БЕЗПЕКИ

На додачу до надзвичайно міцного силового каркасу кузова, безпеку водія та пасажирів у салоні забезпечують 10 подушок безпеки, що задіюються за допомогою спеціальних датчиків. Ремені безпеки на всіх сидіннях крім центрального на задньому ряду мають механізми попереднього натягнення. Водія та переднього пасажира захищають двоступеневі фронтальні подушки безпеки, бічні подушки безпеки та подушки безпеки на рівні колін. На задніх бічних сидіннях також передбачено бічні подушки безпеки. Крім того, автомобіль вкомплектовано бічними щитовими подушками безпеки, що розкриваються на всю довжину салону. Такий високий рівень захисту передбачено у кожному оновленому GS. Наслідок: ризик травмування істотно зменшено.

Двозональний клімат-контроль

ДВОЗОНАЛЬНИЙ КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ

У салоні оновленого GS 200t передбачено систему мікроклімату з незалежним регулюванням температурних зон для водія та переднього пасажира. Керувати системою можна за допомогою контролера Remote Touch на екрані інформаційно-розважальної системи або за допомогою органів керування на передній панелі.

Кермо, оздоблене комбінованою шкірою

КЕРМО, ОЗДОБЛЕНЕ КОМБІНОВАНОЮ ШКІРОЮ

Для оновленого GS було спроектовано нове триспицеве кермо, оздоблене високоякісною комбінованою шкірою. Воно не лише гарне на вигляд, але й завдяки кнопкам, що зручно розташовані біля великих пальців рук, уможливлює керування аудіосистемою, бортовим комп’ютером та телефоном.

Підключення електронних пристроїв

ПІДКЛЮЧЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПРИСТРОЇВ

Чимало цифрових додатків можна синхронно виводити на екран інформаційно-розважальної системи. Наприклад, за потреби ви можете завантажити в систему всю телефонну книгу свого смартфона та переглядати її потім на екрані. Крім того, передбачено можливість користування iPhone або іншими електронними пристроями за допомогою окремих розділів меню.

Важелі перемикання передач на кермі

ВАЖЕЛІ ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ НА КЕРМІ

Попри те, що всі оновлені моделі GS можуть змінювати передачі у цілковито автоматичному режимі, з тильного боку керма передбачено пласкі перемикачі передач, що дозволяють водієві швидко змінювати передачі у ручному режимі. Вперше цей розв’язок було впроваджено на автомобілях Формули-1. Такий підхід дозволяє водієві краще відчувати себе одним цілим з автомобілем.

СПІВПАДІНЬ НЕ ЗНАЙДЕНО

Нема особливостей моделі, що відповідають вашому пошуковому запиту. Будь ласка, розширте його та спробуйте ще раз!

Для того, щоб забепечити якнайкращі враження від користування веб-сайтом Lexus, ми разом з обраними нами партнерами на нашому сайті використовуємо cookies. Якщо ви продовжите користуватися сайтом без зміни налаштувань, ми сприймемо це як знак вашої згоди на отримання всіх cookies на сайті Lexus.

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ